XXL Nutrition

Kwalificatie SMvNL Soest.

de one-liners van Wout zijn wereldberoemd.....

heb je even ?

Komt ie (vanaf gekopieerd vanaf een doodgebloede Forza...)

"Wulbert Stam gooide eens in Harderberg en toen schoot de kilt los, jawel en niets eronder, 5 cameraploegen ! Kinderen huilen , jaja, gelukkig tijdens de uitzending hadden ze er zo'n smilie op geplakt.... ja, het was maar een kleine smilie, het bloed zat ergens anders werd gezegt , jaja zal wel....het gooit wel lekker natuurlijk "

"Tom Mestdagh, 22 jaar. Is ook een zeer goede gewichtheffer. Zo drukte hij op de sterkste man van Brunssum, waar ik scheidsrechter was, een halter van 50kg met 1 hand 12 keer omhoog. Kwam vorig jaar bij me aan op de boerderij en won daar zeer onverwachts een hele grote wedstrijd. Gisteren stond ie met een Duveltje in de hand op tafel te dansen..."

"als dit lukt dan vreet ik de microfoon op... "

"Als de hamer hier neerkomt, mevrouw, is het een nieuw wereldrecord. Blijf dan even liggen, gaan we eerst meten en dan pas komt de verzorging."

"David de Vos, dames en heren, bezocht 7 museums in Friesland EN 9 restaurants. Als deze man komt stijgt de hele omzet, jaja, een goede eter , drie keer per dag warm, daar hou ik ook wel van. En kijk zijn kuiten, die zijn zo groot daar passen geen normale sokken om. Panty kousjes draag ie, jaja, nu niet denken dat ie,,, uh, nee, David is een echte hetero"

"Als de hamer hier neerkomt, mevrouw, is het een nieuw wereldrecord. Blijf dan even liggen, gaan we eerst meten en dan pas komt de verzorging."

en om dit venster af te ronden, één van mijn persoonlijke favorieten "Tommy De Bruyn, dames en heren, de REUS VAN BELGIË, vanmorgen in de onderbroek 155+"2X"%kg ("2X"=nummer van de wedstrijd dit seizoen) en 2m11+"X"%m ("X"= aantal graden C° die dag)"

daar komt de scheidsrechter aanGESTORMD (Johannes de Wit zet in een sukkeldrafje zijn 200 kg lichaamsgewicht in beweging)

ik krijg sponmtaan last van de rug" (Tommy gooit met gemak over de 5 meter)

Chris Van Loon, de clown van België, vond de porties haggis te klein en gooide de weight for distance in de eettent"

de tweeling van Oord, beresterk en pas 25 jaar oud !
(inmiddels zijn zij reeds 4 jaar lang 25...)

Hans Lolkema, de beul van Sloten. Die naam kreeg hij van een ex-vriendin....

een gouwe ouwe die hij nu toch niet meer durft te gebruiken blijkbaar
"wie dit lukt, zeg ik altijd, krijgt de sleutels van m'n auto, en m'n vrouw erbij!"

Arnold Waschebalie, tegenwoordig Nasi-BAmi: "ja, zo kennen we hem weer"
(Arnold mist weer eens een poging hooggooien)

Margreet van Dommelen of Heleen Bergsma......
(en bijna iedere andere combinatie van namen....)

En David De Vos blijft maar eten, daar is z'n vrouw al weer met een patatje, daarnet nog een pannekoek (terwijl ik er niet aan ben geweest, ze at alles zelf op)

Harry Bergsma, één en al blessure, sleept dat oude lichaam nog een laatste maal naar de caber"

"Harry en Margreet sliepen vannacht in de bruidssuite, nou ja slapen... Dat is toch niet wat de anderen vertellen"

"Harry Bergsam had vorige game 7 blessures"
2 onderdelen verder waren het er al 10

" De scheidsrechter stormt naar de caber"

"kijk eens naar David Devos. Dit zijn geen sokken dat hij draagt, maar panty's. Niet dat hij lid is van de andere club, maar zijn kuiten zijn zo dik, daar passen geen sokken omheen"

" wat gebeurt hier? Hij neem risico!"

"de reus uit België haalt verwoestend uit."

Harry Bergsma, 44 is ie ondertussen. Hij noemt zichzelf een jeugdige veertiger"

"Marco Nafzger, ooit heeft ie de legendaarische Wout Zijlstra verslagen in de elfstedentocht in 1988"

"Jacco van Leeuwen staat op het programmaboekje. Jawel. Misschien verklaart dit de lage opkomst dit jaar"

"Martine van Leeuwen, zwarte band karate. Thuis komt Jacco er niet aan te pas"

Pietro Daemen, de pizzabakker, Italië in de ring!"/"Nieuw Italiaans record hier op de Highland Games!"/"Een echte internationale wedstrijd met voor het eerst ook een Italiaan, waar zitten de Italiaanse supporters" (die schilder praat zo Nederlands-Limburgs dat je hem bij momenten gewoon niet verstaat )

Pieter Karst Bouma: de HOOOOOP van Fryslân, heeft vanmorgen nog 200 koeien gemolken

"Mischa (Dekker) Kokelayev, genoemd naar een legendarische gewichtheffer" (hoor ik zijn ouders achter mij zeggen wie???, lol )

Johannes de Wit, daar zit ie, vroeger lichtgewicht kampioen powerliften, heeft de race tegen de anorexia overwonnen.
(Johannes weegt wel 200 kg...)

En ook Anneke Bouma heeft vanmorgen nog 200 koeien gemolken. (hetgeen hun totale veestapel op 400 koeien plaatst)

nog een gouwe ouwe "Sierk Kooistra, 30 kilo lichter was ie nog keeper bij FC Heerenveen"

Heleen van Dommelen , onze kampioen van 2007 (ze werd 2e....), als je die dame een hand geeft, nounounou, Is beroepsmilitair (is ze nooit geweest...)

"Jarno Hams doet niet mee vandaag dames en heren, hij heeft een licht spierscheurtje in de nek en wil geen risico's nemen voor de sterkste man van Nederland binnenkort. Nou, zal ik u wat zeggen, in mijn tijd waren het nog echte mannen hoor mevrouw. Niet zoals die jonkies nu."

Waarop Jarno toch meegooit en tussendoor vertelt over Wout die geblesseerd beweerde te zijn tijdens een wedstrijd en dan plots naar de verkeerde arm greep.

Johny De Zutter, kampioen in het speerwerpen, meldt zich voorin"
(ik was enkele jaren terug plotseling oud-kampioen van België judo)

Ik was voor het eerst bij een wedstrijd In België. Toen meetten ze de afstand naar waar het gewicht naar toe rolt, tja....

Tommy de Bruijn: 2 meter 7 komma 7 en 160 kilo in het onderbroekje, nog vóór het ontbijt.
Niet dat ik daar was, dat wil ik niet ! "

5 minuten later: "Tommy de Bruijn 2 meter TIEN '

Tja, hij heeft het misschien niet echt gezien, maar helaas heb ik dat nog meegemaakt op een wedstrijd voor teams hier in België. In Alden-Biesen had ik in het rotsblokwerpen eerst 5.25m, daarna 5.70 en tenslotte 8.93 (had ik het eindelijk door en deed een bowlingworp, wou eerder naar de scheidsrechter gooien)

".....haalt VERWOESTEND uit"

Johny de Zutter werd gisteren tweede en danste 's avonds op de tafel "

"en lag er later zelfs onder......"

Ja de vrouwen gooien met half het gewicht dan de mannen, net als bij een scheiding krijgen ze de helft, ja

"Martine van Leeuwen heeft de zwarte band karate en zij en haar man hebben elkaar in de ring ontmoet."

"Oh oh oh! WAT gebeurt hier.....?"

De panty sokjes van David blijven mijn favo

"Ivo gooit ver, nu mag hij terug bij zijn vriendin gaan zitten"

Eén van mijn favorieten: "wubliblubuwuwudebuwe... wat doet X hier, wat doet hij hier, gaat over alles en iedereen heen" (Wout heeft een nieuw wereldrecord meeste klinkers per seconde gehaald)

- Marco Nafgzer heeft de legeeenaaaaarischie wout zijlstra ooit verslagen met vrachtwagen trekken... ergens voor de oorlog

- als dit deze jonge jongen lukt vreet ik mn microfoon op (ik bij 200 dl terwijl max net op zn sloffen 220 lifte en hij is jonger dan ik en daarbij zei die niks :roflol: )

- epische verpesting van namen:
- Alexander Moen'n (" Moonen)
- Mauritz Hellebrand (Maurice Hellebrand)
- Juulles Bremers (jules bremers)

Ik heb hem echter maar 2x aan het werk gezien (Sterkste man van Limburg en Sterkste krachtsporters) maar de meeste dingen hier klinken aannemelijk OW OH wat gebeurd hier zegt ie echt te vaak)

dan maakt ie dezelfde fouten, Jarno :)
ze kennen elkaar in ieder geval goed !

Ik vermoed dat ze ergens nog familie zijn. :D

De one-liners zijn van Wout Zijlstra.
Omroeper tijdens Sterkste Man wedstrijden is Wout de Jong.

Denk dat hier een klein misverstandje zit..

Idd maar het is wel grappig. Wout (de Jong) haalt vaak de gewichten door elkaar maar is verder wel een heel aardige kerel met humor.

Wout Zijlstra pis ik bijna altijd in mijn broek echt man altijd die verhalen.

Het verhaal van Wout en Kelvin bij de benzinepomp is ook een echte classic.

Hmm paar goeie van Wout Z staan er niet eens bij :p

vertel es over die benzinepomp dan gijs?

:D

Wat ik m altijd hoorde roepen bij mn wedstrijden

- da hak no nooit miemaakt, da hak no nooit miemaakt

- ik heb m door een muur zien gaaan

- dat zak je vertellen, dat zak je vertellen, jaaah dat zak je vertellen

- wat gebeurt hieeeeeeer

- ik zeg t nog een keer.. ( alles wat bovenstaat kan erachteraan komen )

- gaat tie dit doen, gaat tie dit doen, kan hij het waarmaken!!

Dit komt zo even in me op nog dan :p

potje saus!

hahaha alleen al voor de one liners van wout kijk ik de wedstrijd van limburg 2008 nog vaak! geniaal die man !

Precies:D

Wout verteld dan: Ik had Kelvin eens gezegt dat ik zou trakteren toen we wat gingen halen bij de benzinepomp haalt die 3 hele gehaktstaven.

Ah, dat is wellicht een oudere versie, ik heb hem al voorbij horen komen met 6 tot 8 gehaktstaven :D

Maar eerlijk is eerlijk, als Wout on a roll is blijven de mensen eerder en meer plakken om naar een wedstrijd te kijken.

Mooi, allemaal dus as zaterdag naar Hoofddorp :D

Terug
Naar boven