MuscleMeat

Kwark voor de nacht op! Wat nu?

Hm, iets wat misschien bij dit topic past, Mijn kipfilet is op! Is gerookte ham of rauwe ham ook goed genoeg? :)

haha dat dacht ik ook al ,ga lekker een hamburger bakken ofzo ts ;)
bij mij zit nu lekker een stokbrood met kruidekaas en zalm in de oven en voor het slapen gaan nog een bord bamie:D heerlijk vandaag toch al 35 km gefiets en 1 uur getraint

Daarom ben jij geen animal

Miscellar Caseïne eiwitten ....:bow:

Een alternatief was vlees maar gezien je dat allemaal al op hebt zie ik nog maar een uitweg voor je: zelf op jacht gaan. De kat van de buren will do.

shake is goe juist voor t slapen,want je vertering en opname is veel trager tijdens je slaap

Haal de volgende keer casseine eiwit als back up als je kwark op is, of vervang het gewoon.

:eek: haha gisteravond meegemaakt. Was pissig as hell.

Maar gewoon een eiwit bron met wat vetten pakken. Dus lepeltje pindakaas en shake is top!

Gewoon Kwark eten man!! Niet zeiken! Neem anders een casaine shake!! Ik zie trouwens dat je liever naar de sportschool gaat als naar je vriendin!!! Als dat wijf op je foto je vriendin is geef haar nr maar dan sport ik tijdens jou sport wel met haar!!! ;-) Succes met zoeken!!!

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon Kwark eten man!! Niet zeiken! Neem anders een casaine shake!! Ik zie trouwens dat je liever naar de sportschool gaat als naar je vriendin!!! Als dat wijf op je foto je vriendin is geef haar nr maar dan sport ik tijdens jou sport wel met haar!!! ;-) Succes met zoeken!!!

Ik zij dat me kwark op is, met andere woorden, ik heb m de dag ervoor al op gegeten dus ik eet het normaal ook!

Rustig aan over me chickie hé :P

halve liter melk en wa bokes

Blik tonijn met ketchup.150gr
400ml yoghurt.
100gr kip.
100 gram kalkoenfilet.

sip topic....

Het is trouwens wachten op de eerste die gaat lopen huilen over zijn zomervakantie... Weer een hele shitload aan janktopics

250gr kip + wat vetten
Of 250gr zalm

Terug
Naar boven