XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Echt wel. Kan ze iedereen aanbevelen. Je bent veel meer bezig met de oefening in plaats van je druk te maken over grip. Zoals het hoort eigenlijk.

Kijk, tot 100 kilo gaat het wel, maar daarna moet je zoveel kracht zetten met je handen om nog grip te houden, dat verkloot echt je mojo...

Oke nice!
ik ga ze ook bestellen namelijk.
heb vaak dat ik gewoon fail op grip, terwijl ik makkelijk meer aan kan! qua gewicht dan.
 
Oke nice!
ik ga ze ook bestellen namelijk.
heb vaak dat ik gewoon fail op grip, terwijl ik makkelijk meer aan kan! qua gewicht dan.

Precies. En wij bodybuilders kunnen dat niet gebruiken. Dus meteen halen die dingen, je krijgt er geen spijt van!
 
Hoppa even een extra training ertussendoor omdat je het leuk vind, daar hou ik van!

Zo, nog ff kwartiertje in het stoombad lopen puffen en daarna nog 20 minuten zonnebanken, lekker bakkos in die zonnos. Verrukkelijk!
En de weegschaal geeft weer 1 kilo meer aan, yeah buddy!

Klinkt goed maatje, geniet ervan.. je hebt er verdient! ;)

Precies. En wij bodybuilders kunnen dat niet gebruiken. Dus meteen halen die dingen, je krijgt er geen spijt van!

Zeker, voor oefening zoals shrugs heb ik ook hooks.. alleen deadlift ik liever rauw :)
 
Hoppa even een extra training ertussendoor omdat je het leuk vind, daar hou ik van!



Klinkt goed maatje, geniet ervan.. je hebt er verdient! ;)



Zeker, voor oefening zoals shrugs heb ik ook hooks.. alleen deadlift ik liever rauw :)

Nou, met deadlift had ik er ook last van. Na de 180 kilo lukt het echt niet meer om de barbell goed vast te houden. Het haalt me uit mijn concentratie, en dan heb ik er snel tabak van.
Volgende week maar weer es lekker deadliften met mijn nieuwe strappies!
Es kijken of ik met 220 kilo nog kan winnen van de zwaartekracht :rolleyes:
 
Nou, met deadlift had ik er ook last van. Na de 180 kilo lukt het echt niet meer om de barbell goed vast te houden. Het haalt me uit mijn concentratie, en dan heb ik er snel tabak van.
Volgende week maar weer es lekker deadliften met mijn nieuwe strappies!
Es kijken of ik met 220 kilo nog kan winnen van de zwaartekracht :rolleyes:

Es kijken? je gaat het gewoon doen klaar.




:D
 
Je Xtralarge bericht in je log werkt niet meer.
Bad ass mother****er :D
 
Je Xtralarge bericht in je log werkt niet meer.
Bad ass mother****er :D

Vrijheid van meningsuiting werkt hier ook niet meer. :)

220 zou een nice deadlift zijn Kwark, en moet nog veel groei in zitten als je nu al op de 210/220 zit.
 
Laatst bewerkt:
Straps 4 the win. Alleen powerlifters doen zonder, want "grip is zo belangrijk".
Ben sinds enkele trainingen ook helemaal gek op m'n straps (die een tijdje niks hebben zitten doen in m'n tas).
 
10x120 bor???wtf:eek::eek:

En met mijn strappies doe ik ze fluitend :D


Straps 4 the win. Alleen powerlifters doen zonder, want "grip is zo belangrijk".
Ben sinds enkele trainingen ook helemaal gek op m'n straps (die een tijdje niks hebben zitten doen in m'n tas).

Ja echt eh? Ben zo blij als een kind die net een nieuw speelgoedje heeft gekregen van pappie :D
 
Dat zijn beste BOR's hoor kwarkie!:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven