AndroidHealthClinic

Laag in kcal tijdens cut, wat doen na cut?

ArmenianFighter

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Hey mensen,

zoals de titel al geeft zit ik nu tijdens mijn cutfase heel laag in me kcal ( 1000 kcal onder me onderhoud ) ik val ontzettend goed af en ik word best droog. Weeg ondertussen al 72kilo begonnen van 83,5.

nu is mijn vraag ik wil tot maart 68 kilo wegen, als ik die doel behaal zit ik lekker droog maar wat doe ik dan? Zomer komt er aan en dat word dan frisdrankjes drinken, snoepen, fast fooden. Wat gebeurt er dan met mij? Ik heb van iemand gehoord dat ik dan ineens dikker zal worden dan eerder..

Ik wil graag weten hoe ik mijn doel vasthoud, want ik wil niet een jojo-effect hebben dat ik dan ineens in een paar weken tijd 30kilo dikker word.. Ik ben daar enorm bang voor.

iemand raad of tips?

"frisdrankjes drinken, snoepen, fast fooden. Wat gebeurt er dan met mij?"
Dit is het probleem wat veel mensen hebben die "diëten" Wat denk je zelf dat er gebeurd?

Beste tip is om goed te blijven eten en de frisdrankjes,snoep en fast food over te slaan
maar dit zal er waarschijnlijk niet in zitten.

Dan is het enige wat je kunt doen je kcal berekenen. Zolang jij niet ver boven je onderhoud uitkomt
zal het wel meevallen en rustig opbouwen van de kcal nadat je stopt met cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is het probleem wat veel mensen hebben die "diëten" Wat denk je zelf dat er gebeurd?

Beste tip is om goed te blijven eten en de frisdrankjes,snoep en fast food over te slaan
maar dit zal er waarschijnlijk niet in zitten.

Dan is het enige wat je kunt doen je kcal berekenen. Zolang jij niet ver boven je onderhoud uitkomt
Nou tot de zomer ben ik wel klaar met mijn cut, ik moet nog een 4kg vet kwijt en dat lukt me wel tot eind maart.

Op dit moment drink ik totaal geen frisdrank snoep ik niet en al 3 maanden niet als ik dat ineens in de zomer doe wanneer ik klaar ben met het cutten wil ik niet ineens paar kilos bijkomen.

nogmaals:
Je kunt ook extra cardio toevoegen op dagen dat je boven onderhoud komt.
Wel een 'grappige' quote heb je dan. Beetje zelfde principe maar dan kwa voeding.

Paar kilo vet (en spieren met jouw schema) kwijtraken om vervolgens je vol te gaan vreten en die kilo's weer in vet bijkomen. Mij ontgaat de logica???

Je denkt serieus dat je met 1000 calorien per dag alleen vet verbrand?
Ik gok op 30% vet en 70% spieren.

Snap niet dat mensen deze jongen nog serieus proberen te helpen.
Als je zijn andere topics leest kun je zien dat wat we ook zeggen of vertellen dat hij er niks van aanneemt.

Drink gewoon lekker frisdrank, bier, snoep en chips. Waar val je anders voor af!? :)

apel djan savet tanem!!!

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

probeer elke ochtend gewoon 35min joggen en eet wat je wilt... ben je na paar dagen aangekomen dan verminder je frisdrankjes en al dat snoep.

Bouw rustig op, niet ineens 2x zoveel gaan eten, dan krijg je een aardig rebound effect inderdaad

Terug
Naar boven