het is inderdaad waar dat je de ene week lage levels kan hebben en de andere week hogere levels. ik heb ongeveer om de maand een week dat ik voel dat ik minder testosteron in mijn bloed heb en ik heb dat ooit is laten meten tijdens zo'n week en ik zat toen ook onder de limiet. ik denk dat ik toen ongeveer zoveel als robin in mijn bloed had.
is zelfs niet nodig. als hij je bloed neemt en ziet wat de waarden zijn (waarden van robin) zal hij je het ook voorschrijven, want te weinig testosteron geeft andere problemen na lange tijd. denk maar aan botproblemen.luke1984 zei:Als je naar een arts gaat en zegt dat je je "gedeprimeerd" en "geen man" meer voelt en dat het veel invloed heeft op je dagelijks leven, denk ik dat hij je best wel testosteron vervangende therapie zet.

, vet in de bodybuilding maar op mijn bouw (2.02 meter en niet smal) is dat niet echt vreselijk opvallend.
). Mijn spieropbouw liet veel te wensen over, ondanks extreem harde training en veel eiwitten. Ook merkte ik dat ik met wat extra test anders reageerde op dingen en veel virieler was. Mijn libido was inderdaad beter dan zonder.