Fitness Seller

Advies nodig: vetpercentage 4,4%+laag testosteron en zit niet meer lekker in mijn vel, wat nu?

Bezoekers in dit topic

Hoeveel schatten jullie mijn vetpercentage dan ?
 
Omdat je zo aandringt: ik heb je "zitten" rond de 12%.
Alleen: wat ga jij nou doen als een ander 15 roept en weer iemand anders 9?
 
Laatst bewerkt:
Allez, zal zoekertje moeten plaatsen dan:)

Meting laten verrichten in de gym waar je traint door een medewerker, ik mag toch aannemen dat die kennis hoe een correcte 4 punts meting uitgevoerd moet worden wel aanwezig is.
Op internet zijn ook genoeg beschrijvingen hoe een goede 4 punts meting te doen is, desnoods laat je je partner , ouders , buren enz meten , als ze zich maar houden aan de richtlijnen en meetpunten die overal beschreven staan
 
Jij vroeg het ook niet, TS vroeg het. Meerdere malen.
Het is wel een beetje klaar na 3 pagina's.
 
Dan gaan we hier:

160816130438933.png


nog even mee door.
 
Wil mijn vetpercentage enkel weten omdat ik wil uitsluiten of mijn laag testosteron niveau iets te laken heeft met een te kort aan vet. Ideaal vetpercentage zou tss 8 en 15% moeten liggen voor optimale waarden.
Nu vrijdag nieuwe test bij dokter ( vorige was 7,01 nmol/liter). Voor de rest slaap ik genoeg, neem 5000 IU vit D3, 50mg zink en magnesium. En heb ik Intermitting fasting gedaan. Weet niet wat ik natuurlijk nog meer kan doen vandaar....
 
Post je voeding eens, krijg je voldoende vetten binnen?
 
Jep 1 gram per kg lichaamsgewicht. Hou mijn voeding bij met app fatsecret. Eet niet alle dagen hetzelfde daarmee ( grotendeels wel)
 
Nogmaals " Post je voeding eens "
Heb zomaar het idee dat je op een " Kenia " crashdieet zit
 
Voeding ziet er voor vandaag zo uit. Is iets meer vet dan normaal ( neem anders 80 gram vet, 180 eiwit, rest koolhydraten) Ben calorieen momenteel nog aan het opdrijven.
Zit dus eigenlijk in overgang van cut naar bulk.
 
Lijkt mij niet te kloppen om eerlijk te zijn, waarom vul bij je ontbijt "griekse yoghurt vol " in ?
2 porties of ontbijt je 2 keer ?
Je lunch 2270 kcal ?

Persoonlijk denk ik dat je vele malen minder eet dan je registreert
 
Heb teveel doorgestuurd, na de 5de foto houd het op. Sorry
 
Verdeling klopt idd niet. Met deze app kan ik geen maaltijden toevoegen, dus alles is niet goed gegroepeerd. Dit is gewoon wat ik eet op een dag.Lunch houd op na avocado. Daarna volgt pre workout: banaan, rodebietensap en whey. Daarna post workout maaltijd. En bij snaks het gene ik eet voor het slapengaan
 
Laatst bewerkt:
Is volle griekse youghurt, je hebt ook de magere versie...
 
2 porties per dag of enkel 1 als ontbijt ?
 
Back
Naar boven