XXL Nutrition

Laag vetpercentage maar geen duidelijke abs

forzatio

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben bezig met droog trainen op het moment en daarna wil ik beginnen met krachttrainen.
Ik heb laatst met de huidplooimeter laten opmeten hoeveel bf ik heb, dat kwam op 6,9 % uit, een elektronische meting komt daar ook ongeveer op uit.

Ik kan dus wel zeggen dat ik een redelijk laag bf % heb, maar abs heb ik nauwelijks iig ook al train ik die wel regelmatig met crunches.

Zijn crunches niet genoeg daarvoor ?

Ik denk zelf dat mn huid te dik is en dat er vooral onderhuidsvet zit, omdat er geen duidelijke blokjes te zien zijn die echt naar buiten steken.

Hier een foto; [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ten eerste zijn die electrische vetmeters niet zo nauwkeurig
Ten tweede waarschijnlijk drink je niet genoeg water, je houdt teveel vocht vast waardoor je bij een laag vetpercentage er nog papperig uitziet.

stop met droogtrainen anders breek je bijna. Je lijkt nu meer op iemand uit een Derde Wereld land. Maar goed. inderdaad vochtissue en je moet massa kweken op je buik ;)

krachttraining en bulken en wel meteen !

Je moet gewoon harder trainen.

Je moet wel spiermassa hebben voordat er wat te zien valt he... ;)

Alleen vetpercentage is niet belangrijk om duidelijk buikspieren te zien. Ze moeten ook desdanig goed ontwikkeld zijn om echt duuidelijke blokken te zien.

Zou gewoon wat afwisseling zoeken in oefeningen voor buikspieren. Ze met gewicht trainen ofzo.

Je hebt simpelweg nog niet genoeg massa op je abs...
Ga gewoon hard knallen en begin te bulken, maak niet dezelfde fout zoals velen om eerst een lange tijd te verdoen met 'droog' trainen, ook ik heb die fout vroeger gemaakt, geen schrik hebben om aan te komen.
Het is oftewel het eene oftewel het andere, die abs komen vanzelf als je gaat cutten na je bulk.

juist ! Ik ben nu ook lekker gaan bulken..... en ga dit nog een jaar of 3 doen !

En dan als het vet de spuitgaten uitloopt !!!! :D ( 24-28 % :eek: :D )
eens lekker droogtrainen naar een 12-14 % En vandaar uit naar een 6-8 %

Maar ja das pas over een 4 jaar minimaal !!!! hahahahahahah !!

bulke bulke bulke, stop met dat breezer boy shit, niet alleen je buik trainen, gwoon pompe dat lichaam.

Jaccis zei:
juist ! Ik ben nu ook lekker gaan bulken..... en ga dit nog een jaar of 3 doen !

En dan als het vet de spuitgaten uitloopt !!!! :D ( 24-28 % :eek: :D )
eens lekker droogtrainen naar een 12-14 % En vandaar uit naar een 6-8 %

Maar ja das pas over een 4 jaar minimaal !!!! hahahahahahah !!
holy shit doe normaal man
overdrijfen is een kunst
24% is echt niet gezond ofso
28%helemaal niet

t*ring. Ga eerst trainen ofzo, dit is toch geen kijk. Zonder lichaam ook geen abs...

Jongen! Waarom denk je in dit stadium aan droogtrainen? JE moet juist bulken en massa aanzetten. Die dikke huid is echt hetprobleem niet. Kweek jezelf eerst tot een vetpercentage van 12-16%. Dan groei je ook veel harder. En idd je kunt nog zo'n laag vet% hebben maar als je geen abs hebt zul je ze ook niet zien!

Terug
Naar boven