Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Emoe is verwant aan de struisvogel. Niet 100% struisvogel nee

Is dat niet zo'n agressief beest met een giftige snavel of is dat weer een andere vogel.
Dat is ook een loopvogel die erg agressief overkomt als je te dicht nadert. Of die snavel giftig is weet ik niet. Lijkt me sterk eigenlijk maar het zou natuurlijk best kunnen
Dat is een muzieksT en de mensen die er naar luisteren worden vaak ook zo omschreven. Het is een soort substroming van alto's die luisteren naar 'emo', dat is een beetje een kruising tussen punk/hardcore en dan met veel emotie er in (hence: emo). Mensen hebben meestal veel haren voor hun gezicht hangen en andere suffe kenmerken als een lippiercing. Je zou wel kunnen zeggen dat emo behoorlijk GAY is!
Rustig hè ventje. Emo ruled! (Al zijn het wel vaak suicidale dramaqueens, die nogal GAY praten en zich ook zo gedragen).
Hmm.. Eigenlijk ruled emo helemaal niet. Nouja, de muziek in ieder geval wel. Durf mij maar eens te vertellen dat Yesterdays Rising, Chasing Victory, Taking Back Sunday slechte muziek is!