XXL Nutrition

laat ons lachen post je zatte kop stapfoto's

Kunnen Pijpwijk en Juriaan Pretbanaan even on-topic blijven? Kthxbye!

Na 2 jaar al kuren (want je kuurt al een tijd), goed voorbeeld van je natuurlijk limiet bereiken. Duidelijk weer een voorbeeld van wel willen groeien maar er niet de tijd voor willen nemen.
Lol het zit je wel erg diep he? Van iemand die 1 kuur van 6 weken heeft gedaan zeggen dat ie al 2 jaar kuurt gewoonweg omdat jij niet in staat ben om op een normale wijze te beargumenteren (en dat weet je) en dan maar met zoiets komt. Post eens een foto van jezelf aangezien je op zijn foto je reactie al zo snel klaar had?

En ik reageer niet om voor grijpwijk op te komen, daar is die jongen zelf meer dan groot genoeg voor, het valt me alleen op dat jij dat ook op de zelfde loze manier vaak bij mij probeert en elke keer net zo hard faalt

Lol het zit je wel erg diep he? Van iemand die 1 kuur van 6 weken heeft gedaan zeggen dat ie al 2 jaar kuurt gewoonweg omdat jij niet in staat ben om op een normale wijze te beargumenteren (en dat weet je) en dan maar met zoiets komt. Post eens een foto van jezelf aangezien je op zijn foto je reactie al zo snel klaar had?

En ik reageer niet om voor grijpwijk op te komen, daar is die jongen zelf meer dan groot genoeg voor, het valt me alleen op dat jij dat ook op de zelfde loze manier vaak bij mij probeert en elke keer net zo hard faalt

pfff kap eens met het genuil :( Can't take it anymore :( :( :eek!: :treuren: :angstig:

Kuren is zó 2005.

zijn jullie nu nog altijd aan het rellen?

moet je poepe?

@Flexx123: Wuahaha...nee...Neophyte deed het 'em...:D

@D.: Oud pak van m'n opa...:P

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je snaar is niet echt op goede toonhoogte gok ik

van roken ga je dood

Terug
Naar boven