- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol het zit je wel erg diep he? Van iemand die 1 kuur van 6 weken heeft gedaan zeggen dat ie al 2 jaar kuurt gewoonweg omdat jij niet in staat ben om op een normale wijze te beargumenteren (en dat weet je) en dan maar met zoiets komt. Post eens een foto van jezelf aangezien je op zijn foto je reactie al zo snel klaar had?Na 2 jaar al kuren (want je kuurt al een tijd), goed voorbeeld van je natuurlijk limiet bereiken. Duidelijk weer een voorbeeld van wel willen groeien maar er niet de tijd voor willen nemen.
Lol het zit je wel erg diep he? Van iemand die 1 kuur van 6 weken heeft gedaan zeggen dat ie al 2 jaar kuurt gewoonweg omdat jij niet in staat ben om op een normale wijze te beargumenteren (en dat weet je) en dan maar met zoiets komt. Post eens een foto van jezelf aangezien je op zijn foto je reactie al zo snel klaar had?
En ik reageer niet om voor grijpwijk op te komen, daar is die jongen zelf meer dan groot genoeg voor, het valt me alleen op dat jij dat ook op de zelfde loze manier vaak bij mij probeert en elke keer net zo hard faalt
Can't take it anymore

kuren is smuren zou jij zeggen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3 jaar geleden op een examenfeestje...Tja...wat zal ik zeggen...6 cola...

nee dat lijkt zo, hij gaat heen en weer, tis een actiefoto