AndroidHealthClinic

laat ons lachen post je zatte kop stapfoto's

Ik sta hier zelf niet op, ik nam de foto namelijk. Ze werd genomen tijdens een avondje zuipen in een huisje op Walibi Flevo en ging op een gegeven moment nergens meer over. Getuige deze aktiefoto:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

....en deze foto van de eerste afhaker, die naar bed ging en dat moest bekopen met scheeurschuim op z'n zak en later nog een stofzuiger om z'n togus:

:roflol: whaha leuk avondje ;)

Whahahha, dat hele huisje naar de anker :roflol:

Ik sta er zelf nooit zo dronken op, helaas...ik kwam deze nog wel tegen van 2 jaar geleden op Graspop Metal Meeting. Ik wás toen zo blauw als een tientje, edoch zie je dat nog niet zo aan de foto af:

Nog ééntje, tijdens een Gorefest concert:

Ik sta hier zelf niet op, ik nam de foto namelijk. Ze werd genomen tijdens een avondje zuipen in een huisje op Walibi Flevo en ging op een gegeven moment nergens meer over. Getuige deze aktiefoto:

[Link niet meer beschikbaar]

....en deze foto van de eerste afhaker, die naar bed ging en dat moest bekopen met scheeurschuim op z'n zak en later nog een stofzuiger om z'n togus:

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: somebody's gonna get wet

scheerschuim op zn zak :eek: stelletje homo's

Wat is daar erg aan? Laat staan dat het zeer doet? Ik snap de humor niet :rolleyes:

Dat vrienden het aanbrengen begrijp ik, en daarom doe ik dat liever zelf :)

Of laten jullie alles groeien tot je er een shaggie van kan draaien?

shit dit is een topic uit 2006, ik wou dat er tegenwoordig nog zulke topics gemaakt werden. maak jij nog eens zo'n topic vrouwtje luutje.

Een hele tijd terug, spacend op verschillende atributen

ellegirls kom er maar in

Terug
Naar boven