XXL Nutrition

laatste restjes vet kwijtspelen, maar conditie behouden of verbeteren

dario69

Cool Novice
Waardering
3
Even een historie;
in maart ben ik gestopt met fitnessen eind gewicht was 102 kg ook groten deels vet.
In april terug vollop beginnen thaiboksen en lopen, dieten, gebruik eca(y) stack ---> Resultaat gewicht nu 84.5 kg. Lopen is enorm verbeterd en conditie tijdens het sparren van thaiboks is ook stuk omhoog gegaan..

Vraagje:
Nu heb ik in oktober - november wedstrijd Thaiboks :
Ik wil de laatste restjes vet eraf hebben, zeer droog staan en toch mijn conditie optimaal hebben.
Nu zat ik te twijfelen voor :
*clenn ( maar gezien dat het mijn conditie kan beïnvloeden : Beter niet?, heb er wel al ervaring mee en kan het goed verdragen)
*Winstrol ( droog komen en conditie wordt niet beïnvloed? Misschien toch een optie)
* Anavar geen ervaring mee

Wat raden jullie mij aan
Alvast bedankt om mij even te helpen....

boldenone verbetert je conditie en wordt gebruikt als cut middel

boldenone verbetert je conditie en wordt gebruikt als cut middel

zou ik niet adviseren. Boldenone zorgt voor aardig wat eetlust waar je tijdens een cut niet op zit te wachten.

Anavar is een milde aas kuur waar je sterker op wordt. Tevens kan je er met een geschikte dieet goed op cutten.

Juist wel boldenone, eetlust kan je toch wel in bedwang houden ?
Eventueel Ephi als honger gevoel te groot word.

Juist wel boldenone, eetlust kan je toch wel in bedwang houden ?
Eventueel Ephi als honger gevoel te groot word.

Als je ziet hoe serieus de gemiddelde aas-gebruiker hier op dbb bezig is, zullen ze zich vaak niet in bedwang kunnen houden.

Anavar is tevens ook geschikter vanwege de korte halfwaardetijd, of TS moet weken en weken willen wachten om de voordelen te ervaren.

daar ben ik het wel met je eens :thumbs:

Als je ziet hoe serieus de gemiddelde aas-gebruiker hier op dbb bezig is, zullen ze zich vaak niet in bedwang kunnen houden.

Anavar is tevens ook geschikter vanwege de korte halfwaardetijd, of TS moet weken en weken willen wachten om de voordelen te ervaren.

Anavar lijkt me lastig met die pomp als je veel conditie werk doet. Zoals Martinez zegt zou je wat ephi kunnen nemen, ik heb totaal 0,0 honger daarop en sowieso mag je wel wat dedicatie van mensen verwachten als ze AAS willen gebruiken.

Bold zou goed kunnen, evt honger gevoelens kun je wegnemen met komkommer en water.

Indd. Veel water ga je ook vol van zitten.
Maar ik zou voor anavar gaan (met beetje test)

2 weken KETO will do the trick

nee man,gooi me daarna echt niet vol. Rebound is overdreven imo. Ja reefeeds met pizza en rootzooi....tja

keto ging in het begin bij mij ook erg hard...nu lijk ik stil te staan...blijf op 12/13%...word wel steeds harder...maar onderkant buik blijft zitten...

Je moet echt onder de 20 gram carbs zitten. Goed verpakkingen nakijken,haast overal zit dat spul in.

keto ging in het begin bij mij ook erg hard...nu lijk ik stil te staan...blijf op 12/13%...word wel steeds harder...maar onderkant buik blijft zitten...

Had ik exact etzelfde, tot +/- 13% ging et lekker en toen bleef ik hangen.
Zakte in 2 weken alleen maar in kracht vet % leek niet te zakken.

Deed +/-2500kcal 210ei, 17kol, 180vet.

Dan zit je alsnog te hoog in je kcal

Oke zakken tot 2000kcal dan.
En eiwitten 210gr genoeg dan?

210g eiwit, weeg je 60kg of zo?

2,2 minimaal per kg

groenten ook mijden bij keto, of mag je er vanuit gaan dat het verteren ervan evenveel kcal kost dan de groenten zelf.

Terug
Naar boven