Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de artikels die ik over keto heb gelezen hoef je op keto niet zo hoog in de eiwitten als op bv. low carb etc. (Weeg +/- 105kg)
Hou minimaal 2,2gr/kg wel aan. Thanks
Bold zou goed kunnen, evt honger gevoelens kun je wegnemen met komkommer en water.
Ok bedankt, denk dat ik die raad ga proberen volgen van de komkommer en water. Al drink ik wel ongeveer 4 liter spa per dag( iemand een idee of het kwaad kan, dat ik spa bruis drink)
En denk dat ik eerder voor winny zou gaan...
( iemand een idee of het kwaad kan, dat ik spa bruis drink).
Prof. Dr. Glatzel schreef in 'Der Mineralbrunnen' nr. 9/1976 (3) het volgende:
'Koolzuur intensiveert de doorbloeding van de mondslijmhuid en werkt daardoor verfrissend en opwekkend. Koolzuur zorgt er voor dat de maag snel leeg raakt wat de gezondheid bevordert. Voor de spijsverteringsorganen zijn noch koolzuur noch de lage temperatuur waarbij de meeste koolzuurhoudende dranken gedronken worden schadelijk. Het drinken van gebruikelijke hoeveelheden koolzuurhoudende dranken veroorzaakt geen slijmvliesontstekingen, maagzweer of maagkanker.
Koolzuurhoudende dranken kunnen door de reeds genoemde intensivering van de doorbloeding van de mondslijmhuid kouder gedronken worden dan koolzuurvrije dranken en zorgen daardoor voor een grotere verfrissing. Ze kunnen niet in grote hoeveelheden in één keer doorgeslikt worden. Daarmee voorkomen ze ongewenste reactief waterverlies via de huid. Hierdoor werken de nieren beter waardoor de uitscheiding van schadelijke stoffen uit het bloed bevorderd wordt.'
In de bulk lekker platwater en in de cut spa rood vult mij ook altijd goed.