XXL Nutrition

Lab resultaten doofpot?

Inb4 ban

uploadfromtaptalk1417098527243.jpg

ff vraag over dit topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...dy-and-fit-xxl-376551/index3.html#post8842687

er staat van:
et laboratorium geeft aan dat er mogelijk een afwijking is in de meetresultaten.
Maar dan ligt het in de lijn der verwachting dat de afwijking in de meting voor beide producten ongeveer gelijk is.

Als je het resultaat van XXL Whey Delicious vergelijkt met een eerder uitgevoerde labtest
dan valt op dat de resultaten uit deze test vrijwel gelijk zijn als uit de hier besproken test.

Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten

Zo is eigenlijk wel uit te sluiten dat de test een grote afwijking heeft met de werkelijkheid en als betrouwbaar bestempeld kan worden.

maar die tinypic link doet het niet???

Sorry hoor, ik heb de afgelopen jaren voor honderden bij b&f besteld en hun statement voelt als een dikke middelvinger. Als dbb de leden niet eens toestaat hier moeilijk over te doen hoef ik geen lid meer te zijn. *berhaupt belachelijk dat een boardsponsor wegkomt met dit soort gedrag. Ik wil best 25 euro doneren voor de misgelopen inkomsten van dbb als ze bf de laan uit sturen. Kleine prijs om het forum integer te houden. Nu is 25 niet zoveel, maar ik denk dat meer leden er zo over denken.

+1 ben wel benieuwd naar het standpunt van DBB in deze situatie.

Maar waarschijnlijk zal het wel iets zijn als; XXLfanboys vs B&F fanboys en allerlei ´ongeldige´ klachten jegens b&f die hun imago ´onterecht´ deuken oplevert. resultaat is waarschijnlijk een :slotje:

En zo word de titel van het topic waargemaakt!

Waarschijnlijk baalt de forumadmin nog harder van de reactie van B&F dan wij.

Als ik de forumadmin, of zijn zaakwaarnemer, was zou ik B&F proberen te motiveren om dit anders aan te pakken.

Verplaats het topic naar de prive sectie zodat google het niet oppikt en de info zich niet heel snel verspreid.

Maar de geest is uit de fles.

Je kan beter de discussie op het forum houden in prive, dan hier alles dichtgooien en op facebook, op de XXL pagina bijvoorbeeld de discussie verder te laten gaan. Dat zal B&F nog erger beschadigen.

Wat een sufheid.

Ik bestel voortaan bij een ander. Van de week heb ik weer whey bij XXL besteld! :)

Hier heb je een eerder dit jaar uitgevoerde test op het eiwitgehalte. We testen ook op aminozuurprofiel maar minder frequent omdat we uit ervaring weten dat onze producent hier niet mee rommelt. En dat blijkt ook nu weer uit de DBB labtest.

Onderstaand resultaat (75,8%) komt aardig overeen met de DBB test (77,5%) en je ziet dat er op de droge stof 93% eiwit inzit.

De hier geposte labtest van B&F geeft 75% eiwit op de droge stof maar dan komt onze whey op 93% (zie onderstaande test) .

Je moet het eiwitgehalte niet meten op de droge stof maar op het product zoals het in de pot zit, zo krijg je het als consument namelijk ook thuis. Als je het eerst gaat drogen (vocht verdampen) en dan meten dan heb je uiteraard een hoger eiwitgehalte dat noem je de meting op de droge stof.

2B%28Product%2B%2B%28Whey%2BDelicious%2B1000%2Bgram%2BBanaan%29%2BKlantcode%2BP2W132509%2B12B%29.jpg

Hier heb je een eerder dit jaar uitgevoerde test op het eiwitgehalte. We testen ook op aminozuurprofiel maar minder frequent omdat we uit ervaring weten dat onze producent hier niet mee rommelt. En dat blijkt ook nu weer uit de DBB labtest.

Onderstaand resultaat (75,8%) komt aardig overeen met de DBB test (77,5%) en je ziet dat er op de droge stof 93% eiwit inzit.

De hier geposte labtest van B&F geeft 75% eiwit op de droge stof maar dan komt onze whey op 93% (zie onderstaande test) .

Je moet het eiwitgehalte niet meten op de droge stof maar op het product zoals het in de pot zit, zo krijg je het als consument namelijk ook thuis. Als je het eerst gaat drogen (vocht verdampen) en dan meten dan heb je uiteraard een hoger eiwitgehalte dat noem je de meting op de droge stof.
2B%28Product%2B%2B%28Whey%2BDelicious%2B1000%2Bgram%2BBanaan%29%2BKlantcode%2BP2W132509%2B12B%29.jpg

Is dit misschien een idee Rene;

Koppel een kleine korting aan de share-op-facebook-knop op de XXL order pagina en plaats daarin een verwijzing naar dit topic, of de conclusie hier uit.

Dan zal de grote meerderheid het sharen en verplaatst het nieuws zich razendsnel.

Op de actualiteit inspelen, zo werkt online, guerilla marketing toch?

Ik denk dat Galen het programmeren wel kan regelen, die staat toch al op jullie loonlijst. :roflol:

Nu alles en beetje duidelijk is gooi ik mijn whey van b & f door de wc.

De laatste reactie is kansloos.
Gisteren werd dit onderwerp op de sportschool ook al besproken dus zal een kwestie van tijd zijn tot het bij iedereen bekend is.

Xxl zal veel klanten erbij krijgen op deze manier [emoji106]

Door WC spoelen is ook weer zonde.

Wij nemen aan dat Jordi helaas niet meer leeft. Mogen wij vragen om zijn lichaam aan ons over te dragen? Wij vragen begrip voor zijn naaste familie die hem graag een begrafenis willen geven om afscheid te kunnen nemen.

I pour a lil' B&F protein on the flo' fo ma homies who aint gonna lift no mo'

XXL word hem dus! ( wel hopen dat ze goed hun product blijven testen )

Feit is dat DBB maar een klein groepje is waar dit nieuws zich tot nu toe tot beperkt. De enige manier waarmee B&F zich dit écht aantrekt is als dit viral gaat op social media. Alle fitnessgekkies zitten op facebook en als dit dmv een massale like actie aan het licht komt, zal B&F niet meer zo lakoniek reageren.

Nu komen ze er gewoon mee weg omdat het vanzelf wel uitsterft. Erg laffe en domme instelling van B&F. Maar mocht het viral gaan op facebook, dan zul je zien dat B&F anders uit de hoek komt.

Kortom, B&F is puur een verkoopboer met geen passie voor hun doelgroep en met alleen winst maken in het vaandel.
XXL maakt ook graag winst, maar komt wel vanuit een bepaalde achtergrond, en heeft passie voor de hoofddoelgroep.

Ik weet alleen niet in hoeverre het proberen viral te laten gaan van deze documenten & feiten onder smaad valt. Ik ga het iig niet uitproberen :P

B&F heeft meer dan 100.000 likes op facebook. Dat zijn dus 100.000 mensen die potentieel dit nieuws gaan lezen, waarmee ze hun conclusies gaan trekken, mocht dit zich op facebook gaan verspreiden.

Laatst bewerkt:
[/SPOILER]

Is dit misschien een idee Rene;

Koppel een kleine korting aan de share-op-facebook-knop op de XXL order pagina en plaats daarin een verwijzing naar dit topic, of de conclusie hier uit.

Dan zal de grote meerderheid het sharen en verplaatst het nieuws zich razendsnel.

Op de actualiteit inspelen, zo werkt online, guerilla marketing toch?

Ik denk dat Galen het programmeren wel kan regelen, die staat toch al op jullie loonlijst. :roflol:

Na gaan trappen of extra zout in de wonden strooien lijkt me niet nodig van onze kant. We blijven ons lekker focussen op onze eigen producten en bezigheden.

Maar als mensen ruchtbaarheid aan onze goede uitslag willen geven dan ben ik natuurlijk de laatste die daar bezwaar tegen heeft ;)

haha de laatste keer dat ik de loonlijsten bekeek zat hij er niet tussen :p

Feit is dat DBB maar een klein groepje is waar dit nieuws zich tot nu toe tot beperkt.

Het nieuws wordt al op veel meer plaatsen verspreid momenteel. Het gevoel van niet serieus genomen te worden als klant na de laatste reactie is bij de meesten erg sterk. Vooral het sluiten van de discussie, terwijl klanten graag nog wat meer uitleg willen, is behoorlijk negatief opgepakt.

ik denk dat de leden van dbb en bodynet samen voor heel veel euro'tjes per jaar bestelden. Daarbij ook nog eens hele frequente en trouwe klanten zijn. Ik zou ze niet graag willen missen als B&F zijnde.

dat dit kan in nederland

man man man

wellicht kan dit topic ook gedeeld worden op social media ;)

Terug
Naar boven