AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Zodra het om geld gaat gooi je je principes overboord,erg zwak...Tfoe:kots:

sorry jongens ik kreeg ter compensatie voor de geleden schade van BF 50% korting aangeboden en heb nog 1 keer whey besteld, ik dacht ik biecht het maar meteen op.

ik voel me zo stout

ho's before bro's

wat :o dit moet een troll post zijn

Anders had ik srs nooit van jou verwacht zo weinig principes te hebben :roflol:

ik was aan het ragen op hun facebook pagina en toen boden ze me via pm nieuwe compensatie aan
:roflol:

En wat heb je gekregen van Ralf?

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

ik zie het meer als een laatste keer om BF geld af te troggelen, heb niks meer besteld als 1 emmer whey
aha.... 50% korting. Dat is nog steeds relatief veel proteins voor weinig geld ;)

Dus als je mij een keer aanhoudt ben je ook te compenseren voor de 50% van de boete in contanten?

Fijn dat jij wel een kleine compensatie hebt. Groot gelijk dat jij er gebruik van maakt. Maar goed nu is men nog steeds geen stap verder en is de grote meerderheid nog niet gecompenseerd. Ben je trouwens "ik ben de spion" op hun Facebook pagina ?

Fijn dat jij wel een kleine compensatie hebt. Groot gelijk dat jij er gebruik van maakt. Maar goed nu is men nog steeds geen stap verder en is de grote meerderheid nog niet gecompenseerd. Ben je trouwens "ik ben de spion" op hun Facebook pagina ?

huh

Dus als je mij een keer aanhoudt ben je ook te compenseren voor de 50% van de boete in contanten?

Dan geef je hem 50% korting en betaald hij jou die andere 50%. Maar alleen als je structureel overtredingen begaat.

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Valt me van je tegen dit. Je zou daar binnen moeten vallen met een ME team en de hele bedrijfsvoering plat moeten leggen.

En dan vinden ze het raar dat er geen respect is voor politie in nl.

Terug
Naar boven