Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn ook mensen die trustpilot slecht hebben beoordeeld op die site. Is het een idee om dat ongedaan te maken? Er valt fatsoenlijk met die gasten te praten en ze laten zich niet omkopen door benf.....
Ik wilde eerst geen (negatieve) review schrijven op Trustpilot, maar als ik dit hoor ga ik toch eens kijken of ik vanavond nog een review ga plaatsen.Body en Fitshop is lekker bezig met recensies schrijven zodat hun cijfer wordt opgekrikt. Er komen ineens veel positieve reacties. Eerder was er niet zoveel activiteit.
Body en Fitshop is lekker bezig met recensies schrijven zodat hun cijfer wordt opgekrikt. Er komen ineens veel positieve reacties. Eerder was er niet zoveel activiteit.
Beweren trouwens gewoon nog dat MC en IP in orde zijn, en dat de WP als enige iets mis mee was.
Beweren trouwens gewoon nog dat MC en IP in orde zijn, en dat de WP als enige iets mis mee was.
Zojuist dit bericht ontvangen van B&F.
Beste steelpan,
Recentelijk hebben wij kenbaar gemaakt dat onze Whey Perfection producten minder eiwitten zouden bevatten dan hetgeen u als consument had mogen verwachten. Deze mededeling is gedaan nadat ons een zeer recent onderzoeksresultaat kenbaar is gemaakt, waaruit zou blijken dat het eiwitgehalte van een specifiek getest monster een afwijking vertoonde met het aangegeven eiwitgehalte. Tot aan voormelde test hebben wij nooit een dergelijke afwijking geconstateerd. Wij betreuren de uitslag ten zeerste en hebben daarom en ook uit voorzorg direct besloten om de gehele voorraad Whey Perfection te vervangen. Verder hebben we zekerheidshalve en om afwijkingen uit te sluiten, besloten om onze controleprocedures verder aan te scherpen.
Aangezien wij het belangrijk vinden dat je als klant zorgeloos van onze producten gebruik moet kunnen maken, kunnen ongeopende Whey Perfection verpakkingen aan ons geretourneerd worden, deze zullen wij dan kosteloos vervangen of indien gewenst het betaalde bedrag terug storten.
Tevens bieden wij tot en met 31 januari 2015 een korting aan van 25% op de door u nieuw bestelde Whey Perfection.
Met vriendelijke groet,
Team Body&Fit
Wat een lachertje, ik heb ze gevraagd of ze me nog een tegemoetkoming wilde bieden, zodra ze nee zeggen, mag ik hun officieel voor de geschillen commissie slepen.
Kunnen we de hulp van allah niet inschakelenAls iedereen effe een review wil schrijven op trustpilot want het lijkt of B&F weer positieve reviews aan het kopen is.