MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Er zijn ook mensen die trustpilot slecht hebben beoordeeld op die site. Is het een idee om dat ongedaan te maken? Er valt fatsoenlijk met die gasten te praten en ze laten zich niet omkopen door benf.....

Er zijn ook mensen die trustpilot slecht hebben beoordeeld op die site. Is het een idee om dat ongedaan te maken? Er valt fatsoenlijk met die gasten te praten en ze laten zich niet omkopen door benf.....

Zo is dat! Als je beoordeling na aanpassing aan hun criteria voldoet, wordt ie gewoon weer geplaatst, ook als deze zeer nagatief is, zoals die van mij:

Misleid door de Body & Fitshop

Twee jaar lang heb ik Whey Perfection besteld bij deze shop. In december 2014 bleek uit een onafhankelijke test dat deze whey (na correctie op amino-spiking) 20% minder whey bevatte dan op het label stond. Even later bleek, wederom uit onafhankelijke testen, dat twee andere huismerken, te weten Isolaat Perfection en Micellar Casein Perfection, ruim 20% minder whey te bevatten. B&F beweerde van niets te weten, riep dat dit nooit had mogen gebeuren, maar alles wijst er op dat ze al langere tijd precies wisten wat er aan de hand was. Na in allerijl nieuwe batches te hebben geproduceerd en zelf daarop testen te hebben uitgevoerd, worden deze producten nu 'Lab Tested' aangeboden op de site. Klanten wordt op geen enkele manier via de site duidelijk gemaakt, wat zich daarvoor heeft afgespeeld. Alleen via een inmiddels oud en diep weggezakt bericht op Facebook kan de klant over het Whey Perfection schandaal te weten komen. De afhandeling van deze affaire is ver onder de maat. Ze weigeren een financiële vergoeding te geven. In plaats daarvan mag ik een nieuwe pot whey van hen kopen tegen 25% korting. Openheid is ver te zoeken bij dit bedrijf. Ik doe nooit meer zaken met ze, want ik vertrouw ze niet meer.

Ik denk dat ik BenF ga aanklagen voor misgelopen GAINS! Wanneer ik dit een paar jaar eerder had geweten dan stond ik inmiddels wel op 140Kg 5%. Al die jaren verkeerde waarden in mijn berekeningen voor mijn macro's meegenomen.

Waarom staat dit weer onder webshops en niet over supplementen? Het is dat ik een link tegen kwam in een ander topic. Anders wist ik hier helemaal niets van af!

Body en Fitshop is lekker bezig met recensies schrijven zodat hun cijfer wordt opgekrikt. Er komen ineens veel positieve reacties. Eerder was er niet zoveel activiteit.

Body en Fitshop is lekker bezig met recensies schrijven zodat hun cijfer wordt opgekrikt. Er komen ineens veel positieve reacties. Eerder was er niet zoveel activiteit.
Ik wilde eerst geen (negatieve) review schrijven op Trustpilot, maar als ik dit hoor ga ik toch eens kijken of ik vanavond nog een review ga plaatsen.

Gewoon report knop gebruiken en onderstaand in copy/paste, dan worden de recensies gecontroleerd door Trust Pilot.

Ik zou graag zien dat positieve reacties ook met een aankoop bewijs komen zoals printscreen factuur. Zoals ik heb moeten doen bij negatieve reacties.

als iedereen dat doet ja! Ik vind het wel opvallend dat er ineens ook veel positieve reacties komen. Krijgen klanten van Body en Fit soms kortingscode als ze daar een review achter laten.

Beweren trouwens gewoon nog dat MC en IP in orde zijn, en dat de WP als enige iets mis mee was.

Beweren trouwens gewoon nog dat MC en IP in orde zijn, en dat de WP als enige iets mis mee was.

Wanneer hebben ze dat voor het laatst gezegd dan? Heb namelijk niks meer van ze gehoord sinds isolaat en casein results bekend werden

Gisteren (21-1-2015) heeft B&F op mijn (negatieve) review op Trustpilot o.a. geschreven: "Wat betreft de Isolaat Perfection en de Micellar Casein zal het altijd een welles-nietes verhaal worden vrees ik." Daarmee zeggen ze dus impliciet dat er met de IP en MC niets aan de hand was.

Zojuist dit bericht ontvangen van B&F.

Beste steelpan,

Recentelijk hebben wij kenbaar gemaakt dat onze Whey Perfection producten minder eiwitten zouden bevatten dan hetgeen u als consument had mogen verwachten. Deze mededeling is gedaan nadat ons een zeer recent onderzoeksresultaat kenbaar is gemaakt, waaruit zou blijken dat het eiwitgehalte van een specifiek getest monster een afwijking vertoonde met het aangegeven eiwitgehalte. Tot aan voormelde test hebben wij nooit een dergelijke afwijking geconstateerd. Wij betreuren de uitslag ten zeerste en hebben daarom en ook uit voorzorg direct besloten om de gehele voorraad Whey Perfection te vervangen. Verder hebben we zekerheidshalve en om afwijkingen uit te sluiten, besloten om onze controleprocedures verder aan te scherpen. 

Aangezien wij het belangrijk vinden dat je als klant zorgeloos van onze producten gebruik moet kunnen maken, kunnen ongeopende Whey Perfection verpakkingen aan ons geretourneerd worden, deze zullen wij dan kosteloos vervangen of indien gewenst het betaalde bedrag terug storten. 
Tevens bieden wij tot en met 31 januari 2015 een korting aan van 25% op de door u nieuw bestelde Whey Perfection. 

Met vriendelijke groet,
Team Body&Fit

Wat een lachertje, ik heb ze gevraagd of ze me nog een tegemoetkoming wilde bieden, zodra ze nee zeggen, mag ik hun officieel voor de geschillen commissie slepen.

beste steelpan,

groetjes rataplan.

Zojuist dit bericht ontvangen van B&F.

Beste steelpan,

Recentelijk hebben wij kenbaar gemaakt dat onze Whey Perfection producten minder eiwitten zouden bevatten dan hetgeen u als consument had mogen verwachten. Deze mededeling is gedaan nadat ons een zeer recent onderzoeksresultaat kenbaar is gemaakt, waaruit zou blijken dat het eiwitgehalte van een specifiek getest monster een afwijking vertoonde met het aangegeven eiwitgehalte. Tot aan voormelde test hebben wij nooit een dergelijke afwijking geconstateerd. Wij betreuren de uitslag ten zeerste en hebben daarom en ook uit voorzorg direct besloten om de gehele voorraad Whey Perfection te vervangen. Verder hebben we zekerheidshalve en om afwijkingen uit te sluiten, besloten om onze controleprocedures verder aan te scherpen. 

Aangezien wij het belangrijk vinden dat je als klant zorgeloos van onze producten gebruik moet kunnen maken, kunnen ongeopende Whey Perfection verpakkingen aan ons geretourneerd worden, deze zullen wij dan kosteloos vervangen of indien gewenst het betaalde bedrag terug storten. 
Tevens bieden wij tot en met 31 januari 2015 een korting aan van 25% op de door u nieuw bestelde Whey Perfection. 

Met vriendelijke groet,
Team Body&Fit

Wat een lachertje, ik heb ze gevraagd of ze me nog een tegemoetkoming wilde bieden, zodra ze nee zeggen, mag ik hun officieel voor de geschillen commissie slepen.

Ze maken die standaard mailtjes steeds langer.

Als iedereen effe een review wil schrijven op trustpilot want het lijkt of B&F weer positieve reviews aan het kopen is.

Als iedereen effe een review wil schrijven op trustpilot want het lijkt of B&F weer positieve reviews aan het kopen is.
Kunnen we de hulp van allah niet inschakelen
srs jij hebt betere connecties met hem dan wij, denk niet dat hij gecharmeerd is als ik het hem vraag :roflol:

nieuwe template body en fit:

geachte body en fit klant,

Dude, ik ben opgegroeid tussen de soenni's, dus spaar me je basiskennis. Ik weet dat je het goed bedoelt maar deze discussie heb ik tien jaar lang gevoerd. Ik ken de Koran van buiten langs achter en van voren. Iedere groep claimt de enige ware weg te hebben. Soeni moslims geloven ook rotsvast in de hadieths, net als de salafi's. Ongeacht welke strekking je volgt, in de koran staan wetenschappelijk bewezen fouten. Maar goed, ik weet uit ervaring dat je die weg zelf moet bewandelen. Je zal nooit toegeven dat de beschrijving van de ontwikkeling van het embryo in de koran gewoon compleet fout is omdat het een kopie is an de kennis van wat toen bekend was bij de Grieken en Romeinen. Op zich tis het volgen van de hadith al in strijd met de islam maar ook dat is voer voor tien uren debatteren. Argumenten die je makkelijk kan vinden via google, Argumenten die niet weerlegd kunnen worden;
De evolutietheorie is trouwens te goed, en te welonderbouwd om te negeren. Op youtube staan er genoeg wetenschappelijk gefundeerde videos die de wetenschap in de koran debunken. Zo duidelijk dat het bijna genant wordt. Ik stel trouwens vast dat er in Casablanca steeds meer hoogopgeleiden openlijk atheist zijn want het is gewoon ridicuul nog langer in sprookjes te geloven. EN zeg me niet dat ik het fout heb over Casablanca want ik leef er praktisch! en heb honderd familieleden en nog meer vrienden dan dat over heel MArokko. De hele islamistische maar vooral de maghreebijnse wereld is de religie steeds vaker aan het beschouwen als een cultureel geerfd iets, net zoals het christendom ook maar op feestdagen nog iets uitmaakt bij de Belgen en Nederlanders maar op zich niet meer in god geloven. Religion loopt op zijn einde dankzij de wetenschap en sociale media, en dankzij onderwijs. Als je weet dat een ster aan de hemel eigenlijk ergens een zon is dan geloof je de imam niet meer als die zegt dat dit stenen zijn die naar de duivel worden gegooid. Lees de hadiths, alle 3000 van bukhari en muslim, in het Engels Arabisch, wat je wil, en je kan me onmogelijk zeggen dat je die voor waar aan neemt. Ze zijn gewoon absurd.
De Koran is mooi, en als politiek ideologisch ideaalbeeld IN DE 7DE eeuw, zeker een goede poging om vrede te krijgen maar nu kan men enkel stellen dat die verouderd is en de mensenrechten van de VN veel beter zijn dan die uit de Koran,....
En dan heb ik het nog niet over de absurde verhalen die ook in de Koran bevestigd worden: profeet lot die aan de verkrachters van mannen voorstelt zijn dochters te verkrachten. Hoe immoreel kan je zijn? Of God die alle eerstgeborene vermoord om de farao te overtuigen zijn volk te laten gaan. Wat voor een smeerlap van een god moet je zijn om zoiets in je kop te halen? EN omnipotent kan die dan ook al niet zijn anders had die het volk wel kunnen bevrijden zonder die plagen. En laten we dan nog maar zwijgen over de genocide van mozes in het land der kanaanieten,... Don't get me started. O ja, het scheppingsverhaal houdt ook geen steek en dan hebben we ook nog het probleem van de 7 miljard mensen die allemaal van 1 man en 1 vrouw komen. Incest in het begin van de schepping dus?
En dan nog de reden waarom ze uit het paradijs zijn gegooid: omdat ze van de verboden vrucht aten. Tja, dus we worden gestraft omdat twee mensen vroeger een gebod niet opvolgden. En daardoor lopen we dan het risico eeuwig gemarteld te worden. Wat een wezen.
Ik heb duizenden debatten gevoerd met moslims die de evolutietheorie verwierpen en er was er geen 1 die de theorie snapte. Ik vroeg hen of ze de Bijbel hadden gelezen. Neen, zeiden ze. Maar hoe kan je dan concluderen dat de koran de enige echte te volgen boek is?
Wetenschap: op zoek naar een rationele verklaring van hoe alles is begonnen maar met een bewezen hypothese hoe leven geevolueerd is, en dit dankzij een goede wetenschappelijke methode.
Religie zegt: hahahaha wat absurd, onmogelijk, er zou gewoon te veel toeval moeten zijn, maar wij weten het wel, het is god. en ja, hij heeft alles geschapen maar heeft zelf altijd bestaan. Dat de multiversum altijd heeft bestaan noemen we graag dom." En religieuze mensen gebruiken wetenschappelijke bronnen als het hun standpunt bevestigd, maar als het die tegenspreekt, dan is de "wetenschap niet vertrouwen" (cherry picking). Maar ze maken wel gretig gebruik van de moderne geneeskunde en medicijnen die dankzij de wetenschappelijke methode is tot stand gekomen, Hypocriet.

Was het leven makkelijker toen ik gelovig was? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar was het onzin en een leeg leven: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/ het is zoals je hele leven heroine spuiten en dan gelukkig sterven, maar eigenlijk gewoon een waardeloos leven.

Believing in god? nope, not enough proof
Ik kan nog uren doorgaan, maar ik heb gelukkig een leven.
Ik moet ook geen tijd meer verliezen aan 5 keer per dag bidden. Bidden tot een god om hem te bedanken. stel je voor. Wat voor een loser moet je zijn om te willen dat je miniscule onbetekende wezens bidden om je te bedanken en je slaafje je spelen; Ja slaafje. Moslims zeggen dat ze de knechten van god zijn.

groetjes yasmine body en fit klachtencommissie.

Steelpan, Het bovenstaande bericht is wat wij standaard uitsturen, dit in verband dat alle wetgeving gedekt is. Zie het als een soort persbericht  We hebben momenteel 25% korting op de Whey Perfection als tegemoetkoming. Het is namelijk zo dat de Whey Perfection op recente batches dateert en niet op alles in het verleden. Vandaar de 25% korting. Deze kan je verzilveren met WHEYPERFECTION. Ralf

Terug
Naar boven