joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
lm is famillie, vins is een bruur van een andere muur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in de tussentijd zijn er 11 likes bijgekomen. Geloof je het zelf. Even in de gaten houden of ze likes kopen (op de langzame manier zodat niet opvalt)
Heren, ik krijg vandaag een pot whey perfection van b&f ter compensatie van dit hele verhaal, geen korting ofzo maar gratis pot omdat ik op zn zachts gezegt not amused was.
Is er nog intresse om hier weer een test op te doen? Kan m zo versturen?

weer een grote bestelling geplaatst, snelle levering en goede producten. Top bedrijf!
Ik hoop dat je nog vaak zult worden opgelichtweer een grote bestelling geplaatst, snelle levering en goede producten. Top bedrijf!

lm is famillie, vins is een bruur van een andere muur.
weer een grote bestelling geplaatst, snelle levering en goede producten. Top bedrijf!
no hard feelings, maar ik hoef geen DBB matties op me fb![]()
Het is allemaal jullie eigen schuld. Jullie gierige kaaskopjes willen alles zo goedkoop mogelijk en dan gaan janken als je opgelicht word.
Het is allemaal jullie eigen schuld. Jullie gierige kaaskopjes willen alles zo goedkoop mogelijk en dan gaan janken als je opgelicht word.