XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Twee collega's bestellen ook niks meer vanaf nu bij body en fitshop!

Alle beetjes helpen

in de tussentijd zijn er 11 likes bijgekomen. Geloof je het zelf. Even in de gaten houden of ze likes kopen (op de langzame manier zodat niet opvalt)

Wat is het toch ook een walgelijk laag bedrijf. 0,0 ethiek of schroom te bekennen. De dag dat die tent failliet gaat, gaat hier de vlag uit.

moet je voorstellen ze hebben jarenlang miljoenen verdiend.

weer een grote bestelling geplaatst, snelle levering en goede producten. Top bedrijf!

Heren, ik krijg vandaag een pot whey perfection van b&f ter compensatie van dit hele verhaal, geen korting ofzo maar gratis pot omdat ik op zn zachts gezegt not amused was.

Is er nog intresse om hier weer een test op te doen? Kan m zo versturen?

Heren, ik krijg vandaag een pot whey perfection van b&f ter compensatie van dit hele verhaal, geen korting ofzo maar gratis pot omdat ik op zn zachts gezegt not amused was.

Is er nog intresse om hier weer een test op te doen? Kan m zo versturen?

Nog een test?
Waren die vorige testen en leugens dan niet genoeg om een indruk te krijgen van het hele B&F zooitje wat zichzelf een bedrijf noemt? :rolleyes:

Als dit echt waar is en ik neem aan dat dat zo is, dan zijn het echt een stelletje fl**kers daar bij body en fit shop.
Ik ga gelijk nieuwe bestellen.

weer een grote bestelling geplaatst, snelle levering en goede producten. Top bedrijf!

Wij houden van grote bestellingen en waarderen je complimenten. Geef even je ordernummer door dan maken we er wat moois van.

Groet Ralf

Die banner van whey perfection op dit forum is ook bloedirritant aan het worden.....
Denk dat het aantal kliks daar op nu wel 0 is.

Jahoor alle comments zijn weer verwijderd
Triest :roflol:

Het is allemaal jullie eigen schuld. Jullie gierige kaaskopjes willen alles zo goedkoop mogelijk en dan gaan janken als je opgelicht word.

Het is allemaal jullie eigen schuld. Jullie gierige kaaskopjes willen alles zo goedkoop mogelijk en dan gaan janken als je opgelicht word.

We hadden inderdaad gewoon bij de duurste producent moeten bestellen. Want marktwerking is geen echt bestaand iets.

Plant je alsjeblieft nimmer voort, mongoloïde amoebe.

Terug
Naar boven