Wheysted
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand nog interesse in een pot Isolaat perfection? Omdat ik jullie allemaal lief vindt: 22% korting
Ik wil hem wel van je overnemen als ik het aankoopbedrag -22% korting krijg. Voor deze keer danIemand nog interesse in een pot Isolaat perfection? Omdat ik jullie allemaal lief vindt: 22% korting

Vies vuil piramide systeem! Die grafzooi is zo zwaar overpriced!had een bericht gekregen via fb van een of andere Caroline:
Vies vuil piramide systeem! Die grafzooi is zo zwaar overpriced!
Ben vorig jaar op zo'n meeting beland van Herbalife (werd mee gevraagd). Het leek wel of ik in een sekte beland was...
Uiteindelijk moesten er zelfs mensen naar voren komen om hun ervaring te delen..een beetje in de trand van:
'Hoi ik ben Piet*, ik gebruik nu sinds 2 jaar Herbalife en voel me sindsdien een stuk beter...blabla, gains, blabla'
* Piet, met zijn do you even lift fysiek...
Ben vorig jaar op zo'n meeting beland van Herbalife (werd mee gevraagd). Het leek wel of ik in een sekte beland was...
Uiteindelijk moesten er zelfs mensen naar voren komen om hun ervaring te delen..een beetje in de trand van:
'Hoi ik ben Piet*, ik gebruik nu sinds 2 jaar Herbalife en voel me sindsdien een stuk beter...blabla, gains, blabla'

Ik wil hem wel van je overnemen als ik het aankoopbedrag -22% korting krijg. Voor deze keer dan![]()
Hoe zit het met de rest van het eigen merk assortiment(Bcaa's, vitamines etc)
allemaal afval dat kun je zelf toch ook wel inschatten of niet?