AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Voor zover ik weet heeft glycine geen negatieve effecten op de mens. Sterker nog, sommige mensen beweren juist (wetenschappelijk onderbouwd) dat het een aantal goede eigenschappen heeft:
http://www.med.nyu.edu/content?ChunkIID=21751

Het is dan ook als los supplement te bestellen.

Wat betreft die Alanine, volgens mij kan dit ook weinig kwaad. Het is gewoon een amino-zuur (niet essentieel) dat ook in voeding voorkomt. Dit geld voor beide overigens.

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% e...

Vrijwel elk aminozuur is wel ergens los te bestellen en kan zo zijn voordelen hebben, puur om het geld vaker. Daarom is het ook belangrijk gevarieerd te eten zodat je genoeg van allen binnen krijgt. Betekend niet dat je dit zomaar mag aangeven als eiwit en dan claimen dat je whey conc/isolaat of casseine een onrealistische hoeveelheid eiwit bevat.

Alanine activeert dezelfde smaakreceptoren als glutamaat. Wat de smaaks Umami geeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Umami

Overal waar je het aan toevoegt smaakt beter dan ;)

Glycine wordt ook gebruikt als smaakversterker, maar geeft meer een zoete smaak zoals suiker. Daarom dat beiden waarschijnlijk in hun smaakaroma mix zijn toegevoegd.

O, kom er eens kijken
wat ik in mijn producten van b&f vind
Weer niets gekregen van die slechte b&f
Een pot whey perfection met 20% minder eiwitten
En een pot isolaat waar 23% minder eiwitten in zitten
Nu zeggen ze "we wisten van niks"
Onze producent gooide zomaar zoetstof in de mix
O, kom er eens kijken
wat ik in mijn producten van b&f vind
Weer niets gekregen van die slechte b&f

ben dus bestolen door deze mensen,

hoe zit het met andere proteine van andere merken, zoals de van Body Supplies?
Voedselwaren autoriteiten in nederland stelt niet veel voor dus daar klagen heeft geen zin en wie gaat hierom nu naar de rechter, niemand, zo zie je dat zakendoen voor de zoveelste keer gewoon stelen is, ook in dit geval van benf.
http://www.body-supplies.nl/eiwitten-whey-eiwit_246/supreme-whey_593.html
Kassa, of Tros Radar, geschillencommisie van internetwinkels inschakelen, je bent goed beschermd als koper op websites, verder moeten ze hun Winkelkeurmerk in leveren en Thuiswinkel awards WEbsite van het jaar inleveren vind ik. Of een website zoals www. jarenlangzwaargenaaiddoorbenf.nl opzetten waar mensen terecht kunnen voor hulp om bodyenfit flink aan te pakken.

Laatst bewerkt:
Zijn er hier nog steeds mensen die denk dat ze een zaak kunnen starten tegen B&F? Enigen die een kans(je) maken zijn de concurrenten, verder niet.

Gewoon niet meer kopen daar en anderen ontmoedigen daar te kopen, is de beste straf.

Zijn er hier nog steeds mensen die denk dat ze een zaak kunnen starten tegen B&F? Enigen die een kans(je) maken zijn de concurrenten, verder niet.

Gewoon niet meer kopen daar en anderen ontmoedigen daar te kopen, is de beste straf.

Het is goed dat zulke topics bestaan zodat iedereen er vanaf weet maar word laatste paar weken hier alleen maar onzin gespamd :o

Iemand maakte me er net op attent dan b&f de voedingswaarden van whey isolaat op de site en de producten heeft aangepast

Eerst claimden ze 89,5% eiwit en nu onderstaand, vreemd wat ze gaven toch aan dat de labels correct waren en er wel 89,5% eiwit in het product zat :dunno:

1495 Kj / 353 Kcal
Vet 1,7 gram
waarvan verzadigd 1,1 gram
Koolhydraten 3,2 gram
waarvan suikers 2,1 gram
Vezels 3,8 gram
Eiwitten 83,6 gram
Zout 0,35 gram

Iemand maakte me er net op attent dan b&f de voedingswaarden van whey isolaat op de site en de producten heeft aangepast

Eerst claimden ze 89,5% eiwit en nu onderstaand, vreemd wat ze gaven toch aan dat de labels correct waren en er wel 89,5% eiwit in het product zat :dunno:

1495 Kj / 353 Kcal
Vet 1,7 gram
Koolhydraten 3,2 gram
waarvan suikers 2,1 gram
Vezels 3,8 gram
Eiwitten 83,6 gram
Zout 0,35 gram
Aardig wat carbs ook in die iso..:o

Modder goooiieee

1495 Kj / 353 Kcal
Vet 1,7 gram
Koolhydraten 3,2 gram
waarvan suikers 2,1 gram
Vezels 3,8 gram
Eiwitten 83,6 gram
Zout 0,35 gram
Oh B&F :roflol:

1495 Kj / 353 Kcal
Vet 1,7 gram
Koolhydraten 3,2 gram
waarvan suikers 2,1 gram
Vezels 3,8 gram
Eiwitten 83,6 gram
Zout 0,35 gram

Nog geen jaar geleden stond er 91 gram eiwit en 1,8 gram koolhydraten. Ze gaan steeds verder omlaag.

Ze zullen wel labs testen hebben uitgevoerd en de allerbeste test gaf 83,6 gram aan en toen besloten ze die te gebruiken.

83,6 whaha, dat mag de naam isolaat toch niet dragen? Is gewoon een concentraat dan toch?

Isolaat Perfection kenmerken:
- 100% zuiver Whey Isolaat
- Met Isolaat Perfection kies je voor gegarandeerde kwaliteit
- Isolac® Instant Whey Protein Isolaat
- Hogere kwaliteit is simpelweg onmogelijk
- 100% het hoogste eiwitgehalte
- Cross-Flow Ultra & Microfiltratie
- De allerlekkerste smaken!
- Slechts 0,5 gram vet
- Slechts 0,9 gram koolhydraten
- Nagenoeg lactose vrij

Oké...

Laatst bewerkt:
hoooo :roflol:

1495 Kj / 353 Kcal
Vet 1,7 gram
Koolhydraten 3,2 gram
waarvan suikers 2,1 gram
Vezels 3,8 gram
Eiwitten 83,6 gram
Zout 0,35 gram
10e0kcy.png

:rolleyes:

1495 Kj / 353 Kcal
Vet 1,7 gram
Koolhydraten 3,2 gram
waarvan suikers 2,1 gram
Vezels 3,8 gram
Eiwitten 83,6 gram
Zout 0,35 gram
Lol

uploadfromtaptalk1423148820892.jpg

Deel 2

uploadfromtaptalk1423153249604.jpg