AndroidHealthClinic

Aankondiging Labtest vitamine D3 Body & Fitshop en XXL Nutrition

Welke 2 producten moeten er getest worden?

  • Body & Fit vitamine D3 1000IU en 5000IU

    Stemmen: 80 40,6%
  • B&F vitamine D3 1000IU en XXL Nutrition 1000IU

    Stemmen: 117 59,4%

  • Totaal stemmers
    197

Bezoekers in dit topic

De mensen betalen er voor, wat ben jij een rare mens zeg.

Klopt ik wens iedereen ook veel succes! Ik (een raar mens) maak me liever druk om echte problemen in de wereld (en doneer liever geld aan iets anders) ! ;)
 
in voor 2,5€
 
Wat kunnen mensen toch zeiken zeg. Denken jullie nou echt dat alle voedingswaarde op alle producten in de supermarkt kloppen?
Jullie worden elke dag bezeikt waar jullie bij staan door de overheid en jullie gaan zich druk maken om de vitamine D3?

Er zijn genoeg instanties die deze donaties voor wel nuttige doeleinde kunnen gebruiken (denk aan stichting ALS o.a.)

Dan start je daar nog een stichting voor op, zijkstraal. Makkelijk om andermans ideeën af te kraken.
 
Wat kunnen mensen toch zeiken zeg. Denken jullie nou echt dat alle voedingswaarde op alle producten in de supermarkt kloppen?
Jullie worden elke dag bezeikt waar jullie bij staan door de overheid en jullie gaan zich druk maken om de vitamine D3?

Er zijn genoeg instanties die deze donaties voor wel nuttige doeleinde kunnen gebruiken (denk aan stichting ALS o.a.)
Die opmerking is echt zóóó Body & Fit.
 
Wat kunnen mensen toch zeiken zeg. Denken jullie nou echt dat alle voedingswaarde op alle producten in de supermarkt kloppen?
Jullie worden elke dag bezeikt waar jullie bij staan door de overheid en jullie gaan zich druk maken om de vitamine D3?

Er zijn genoeg instanties die deze donaties voor wel nuttige doeleinde kunnen gebruiken (denk aan stichting ALS o.a.)
Wat hebben goede doelen hier nu weer mee te maken, waar het geld vaak genoeg in de verkeerde handen komt of waar het niets uithaalt. Ik zou trouwens niets aan goede doelen geven, je kan beter de economie steunen das veel effectiever tegen armoede en goed voor de sociale zekerheid. Verder waarom ALS-patiënten en geen kankerpatienten? Waarschijnlijk omdat je persoonlijk meer te maken hebt gehad met ALS. Nochtans is kanker een veel groter probleem, maar dit terzijde.

Ja voedingswaarden in de supermarkt worden zeker gecontroleerd, helaas nog te weinig bij supplementen.

Dus je moet over je laten lopen als consument door grote bedrijven omdat de overheid dat ook al met je doet, nee goede levenshouding heb jij.
 
Is de test al gedaan? Ben erg benieuwd.
 
Dan start je daar nog een stichting voor op, zijkstraal. Makkelijk om andermans ideeën af te kraken.
'zeikstraal' zul je bedoelen?

Wat hebben goede doelen hier nu weer mee te maken, waar het geld vaak genoeg in de verkeerde handen komt of waar het niets uithaalt. Ik zou trouwens niets aan goede doelen geven, je kan beter de economie steunen das veel effectiever tegen armoede en goed voor de sociale zekerheid. Verder waarom ALS-patiënten en geen kankerpatienten? Waarschijnlijk omdat je persoonlijk meer te maken hebt gehad met ALS. Nochtans is kanker een veel groter probleem, maar dit terzijde.

Ja voedingswaarden in de supermarkt worden zeker gecontroleerd, helaas nog te weinig bij supplementen.

Dus je moet over je laten lopen als consument door grote bedrijven omdat de overheid dat ook al met je doet, nee goede levenshouding heb jij.

Stichting ALS noem ik maar even als voorbeeld helaas kan ik me niet overal voor inzetten maar dit even ter zijde mijn prioriteiten liggen blijkbaar ergens anders.

Ik zou zeggen boycot body&fitshop i.p.v. geld in te gaan zamelen voor hun producten te laten testen. Zoals ik eerder zei dit geld kan veel nuttiger besteed worden, bestel je product gewoon ergens anders.
Iedereen heeft zijn eigen persoonlijke mening natuurlijk.
 
ik heb nog een doosje van een paar maanden oud liggen

Spullen waren al ingeslagen :)

Is de test al gedaan? Ben erg benieuwd.

Nee, nog niet. Ik hoop volgende week de spullen naar het lab te brengen.

In voor 5 euro. Testen van B&F hun andere producten zijn hard nodig naar mijn mening. Iedereen speculeert er op dit maar op los zonder enig bewijs.

in voor 2,5€

Ook in voor €2,50

Super! Allen een PM gestuurd! :)
 
Klopt ik wens iedereen ook veel succes! Ik (een raar mens) maak me liever druk om echte problemen in de wereld (en doneer liever geld aan iets anders) ! ;)

Haha, jij bent zeker ook zo'n eentje die maximaal doneert aan initiatieven zoals Alpe d'Huzes, en van elke euro dan maar een paar cent daadwerkelijk terecht ziet komen bij hetgeen waar het om gaat terwijl de medewerkers van de 'non-profit' links en rechts de gekste optrekjes en auto's ineens kunnen veroorloven en de meest belachelijke 'onkostenvergoedingen' declareren.

Nee, dan betaal ik liever een paar euro links en rechts aan dit soort lab-testjes. Maar ieder zijn eigen perspectief natuurlijk.
 
Mooi initiatief nogmaals, maar zie veel liever tests op meer gebruikte supps (meer whey tests, visolie etc.) waar het ook interessanter is voor produceten/aanbieders om mee te sjoemelen. Veel winst heb je niet door met d3 te sjoemelen, XXL zei het al terecht, goedkoper dan D3 krijg je het niet. Beetje jammer van het geld deze test, maar goed eigen keuze. Wedden dat de uitkomst nietszeggend zal zijn?
 
Mooi initiatief nogmaals, maar zie veel liever tests op meer gebruikte supps (meer whey tests, visolie etc.) waar het ook interessanter is voor produceten/aanbieders om mee te sjoemelen. Veel winst heb je niet door met d3 te sjoemelen, XXL zei het al terecht, goedkoper dan D3 krijg je het niet. Beetje jammer van het geld deze test, maar goed eigen keuze. Wedden dat de uitkomst nietszeggend zal zijn?

Ik lach me rot als blijkt dat er in een van de geteste D3 minder zit dan opgegeven. Neem aan dat je dan wel even je excuus komt maken?

Ik heb al enkele keren gelezen dat mensen die D3 suppleren bij de huisarts toch nog met een tekort worden getest of net aan een normale waarde, ik vind het dus niet echt een argument om te zeggen dat dit zo goedkoop is dat er niet mee geknoeid zal worden. Voor sommige mensen is D3 wel degelijk een heel belangrijk supplement.
 
De meeste mensen hier zien inderdaad liever een visolie test omdat hier meer met gesjoemeld wordt. Voor visolie wil ik ook doneren voor d3 niet
 
Ik lach me rot als blijkt dat er in een van de geteste D3 minder zit dan opgegeven. Neem aan dat je dan wel even je excuus komt maken?

Ik heb al enkele keren gelezen dat mensen die D3 suppleren bij de huisarts toch nog met een tekort worden getest of net aan een normale waarde, ik vind het dus niet echt een argument om te zeggen dat dit zo goedkoop is dat er niet mee geknoeid zal worden. Voor sommige mensen is D3 wel degelijk een heel belangrijk supplement.

We wachten af :D. Als blijkt dat ermee wordt gesjoemeld, dan maak ik excuses, vooruit :p. Ik heb niet gezegd dat het onmogelijk is dat ermee wordt geknoeid, het ligt alleen veel minder voor de hand dan bij producten waar inkoop van de grondstof duur is. Enige echt interessante producten om te testen zijn bijv. visolie, whey en multivit omdat inkoop van goede, zuivere visolie, goede whey (m.n. isolaat en hydrolisaat) die niet is gespiked/vervuild met zware metalen, goede multivitamine (vgl. de Natural multivit van Powersupplements van bijna 20 euro voor 90 pillen (1,5 maand) met die van BenF, 2 euro ofzo voor maandverpakking :o), duur is. Daar pakken de oplichters het meest op, waarbij whey uiteraard het meest voor de hand ligt. Dat gebruiken de meesten immers.

Als je een zakje met geld hebt dat je wilt gebruiken voor een test, dan zou ik dat zakje geld gebruiken voor iets waarvan het meer voor de hand ligt dat ermee wordt gesjoemeld. Maar goed, dat is mijn mening. Bovendien is het "zijn" test, wie ben ik om dat af te kraken :). Ben iig erg benieuwd :)
 
Laatst bewerkt:
Geef gewoon helemaal geen geld uit aan het testen van B&F producten.
Het meerendeel koopt er toch niks meer.

Klaar met die hapsnurkers
 
Oh wat zou ik graag een test hebben van hun multi. Helaas onbetaalbaar schat ik om al die dingen te testen
 
'zeikstraal' zul je bedoelen?



Stichting ALS noem ik maar even als voorbeeld helaas kan ik me niet overal voor inzetten maar dit even ter zijde mijn prioriteiten liggen blijkbaar ergens anders.

Ik zou zeggen boycot body&fitshop i.p.v. geld in te gaan zamelen voor hun producten te laten testen. Zoals ik eerder zei dit geld kan veel nuttiger besteed worden, bestel je product gewoon ergens anders.
Iedereen heeft zijn eigen persoonlijke mening natuurlijk.

Bij de 'stichting' als is het volgens mij zo dat er echt maar weinig geld daadwerkelijk naar onderzoeken gaat. bij die icebucket onzin is er veel geld binnengekomen, maar was eigenlijk niet nodig want die stichting had zat geld. Meerendeel van het geld gaat naar de personen die de stichting runnen. Meestal zijn dat geen heilige die zich echt inzetten voor het goede doel, maar vooral waarde hechten aan hun eigen bankrekening en lekker op de kosten van de donateurs luxe reisjes en dergelijke onzin maken. Dus of doneren aan een goed doel de wereld nu echt beter maakt zal echt niet altijd het geval zijn. Misschien dat het voor de donateur zelf enige bevrediging geeft omdat die dan het gevoel heeft iets goeds gedaan te hebben.
 
Oh wat zou ik graag een test hebben van hun multi. Helaas onbetaalbaar schat ik om al die dingen te testen

Gewoon niet meer kopen is het beste advies.

Now Foods is tenminste betrouwbaarder dan die afzetters.
 
De 5000IU van b en f, aangezien ik die zelf ook gebruik
 
5000iu van b&f en 1000 van xxl is wel het meest interessant
 
Back
Naar boven