MuscleMeat

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Ik heb er geen officiële testen van en ga die ook niet laten doen denk ik (kosten) wel heb ik via mijn kennis het eiwitgehalte getest en was 78% op vanille. Het product komt van onze vaste leverancier en die rommelt verder nooit met producten.

Waar hebben we dit toch eerder gehoord? :D

Maar nee hoor, ik neem aan dat jullie wel kwaliteit leveren gezien de omstandigheden. Los van het feit dat er altijd onafhankelijke testers op de loer liggen.
 
Waar hebben we dit toch eerder gehoord? :D

Maar nee hoor, ik neem aan dat jullie wel kwaliteit leveren gezien de omstandigheden. Los van het feit dat er altijd onafhankelijke testers op de loer liggen.

Ik ben volgens mij de enige die al maanden testen deelt. En dat onze producent niet rommelt met producten dat zeg ik niet omdat ik hun geloof maar omdat we zelf heel intensief testen.
Ik heb al 100 keer verteld dat ik een kennis heb die dit voor mij doet in een lab alleen heb ik dan geen rapport. Maar dat rapport boeit me ook niet het is een check voor de interne controle.

Ik daag iedereen uit en juich het toe dat er producten van ons getest worden, maar dan AUB ook publiceren als de producten goed uit de test komen.
 
En dan zeg je dat je geen verstand van marketing hebt René :P
 
En dan zeg je dat je geen verstand van marketing hebt René :P

Heeft niets met marketing te maken, het pakt nu toevallig goed uit. Ik maak me jarenlang al sterk voor goede producten en daarom laat ik die testen. Opeens was er discussie over testresultaten van USA whey. Ik kon toen direct testen van ons laten zien vanuit het verleden omdat we dus steekproeven nemen op de kwaliteit ;)

Ik betaal bij onze producent voor een hoge kwaliteit whey en dan wil ik die ook krijgen, dus logisch dat ik controleer dat ik krijg waarvoor ik betaal. Er zit nogal wat prijsverschil in de verschillende formules die je kan hanteren.

In het verleden heb ik wel afwijkingen geconstateerd en toen de hele zooi 80.000 euro aan whey teruggestuurd. Producenten weten dat ik een eerlijk maar ook kritisch persoon ben, als het niet goed is gaat alles direct terug. Ze kijken dus wel uit wat ze doen ;)
 
Ik heb voor de mensen die erom vroegen nog een test aangevraagd van Perfect Whey Protein, ik weet nu al dat deze (door eigen testen) circa 74-75% geeft op het product zoals het in de zak zit en circa 79% op de droge stof.

Maar er waren enkele twijfelaars dus het rapport komt eraan :thumbs:

Ik was geen twijfelaar maar helemaal top dat je ook deze test! :D:cool:
 
We hebben nu testen gezien van XXL, Sportfood en BenF, maar hoe zit het met de Whey Protein van Bodylab?

2000 gram voor € 31,90
81% eiwit op basis van droge stof.
 
Het blijft idd verdacht stil bij Bodylab ....
 
Niet lullig bedoeld, maare...

Dit is het labtest topic over XXL Nutrition whey :rolleyes:
Wat de labresultaten zijn van Bodylab zijn niet van belang hier.
 
Volgende week krijg ik ook de resultaten van Perfect Whey Protein en zal deze test hier bijzetten ook.
 
Volgende week krijg ik ook de resultaten van Perfect Whey Protein en zal deze test hier bijzetten ook.

Ik kijk er naar uit. Wat is eigenlijk het verschil tussen Perfect Whey Protein en Whey Delicious behalve de verpakking? De eerste is toch een stukkie cheaper en heeft dezelfde kiloprijs ongeveer als de cheape shop die niet genoemd mag worden, terwijl jullie altijd als duurder worden bestempeld.
 
Ik kijk er naar uit. Wat is eigenlijk het verschil tussen Perfect Whey Protein en Whey Delicious behalve de verpakking? De eerste is toch een stukkie cheaper en heeft dezelfde kiloprijs ongeveer als de cheape shop die niet genoemd mag worden, terwijl jullie altijd als duurder worden bestempeld.

Perfect Whey Protein is een 100% whey concentraat en bevat iets minder eiwit dan whey delicious (3%). De lagere prijs zit hem in de grote verpakking van 4000gram en dat het in de markt is gezet om te concurreren tegen de goedkopere andere whey's op de markt. We hebben deze regelmatig al laten testen en komen dan uit op circa 74-75% eiwit. Dat is dus nog altijd 12% meer dan die van de concurrent ;).

We kopen voor al onze whey hoogwaardige grondstoffen in die we laten verwerken door onze producent, ik heb hele goede afspraken met deze mensen. Zij weten dat ik kwaliteit prefereer boven een lagere productieprijs. Bij de producent kan je namelijk gewoon aangeven of je een kwaliteit whey wilt hebben of een goedkopere whey. Ik kies altijd voor de hoge kwaliteit en daarbij controleren we met steekproeven of de producent levert waar ik voor betaal. Klopt het niet dan stuur ik de hele zooi terug en betaal ik niet. Dat is dus al een aantal keren gebeurd in het verleden en ik sta overal te boek als "lastige" klant :p
 
Zoals beloofd een test voor het eiwitgehalte op Perfect Whey Protein. De waarde past in de bandbreedte zoals we deze vaker testen (74-77%).

Perfect Whey Vanille

Eiwitgehalte op product in de pot 74,7%
Vocht 5,7%
Eiwitgehalte op de droge stof 79,2%
Declaratie op de zak 78%

perfect%2Bwhey%2Bvanille.png
 
Back
Naar boven