XXL Nutrition

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition

Waarmee houd ik B&F een hand boven het hoofd dan?

De timing om het vorige topic over B&F te sluiten door jou zal bij sommige leden wat vraagtekens kunnen oproepen. Dat was niet heel handig nu het allemaal nog zo gevoelig is en dus de discussie zich meteen verplaatste naar andere topics.

De timing om het vorige topic over B&F te sluiten door jou zal bij sommige leden wat vraagtekens kunnen oproepen. Dat was niet heel handig nu het allemaal nog zo gevoelig is en dus de discussie zich meteen verplaatste naar andere topics.

Ow met de timing, juist ja.:rolleyes:

Die dere timing..

Is toch nauwelijks een discussie meer te noemen maat. Beetje moddergooien heen en weer, wat grapjurken die VOLAC VOLAC roepen en een B&F topic vol schooiers die hun geld terug willen van 50 kg whey die ze hebben gekocht.

ik weet het al tremendes krijgt gewoon steekpenningen van hun ze sturen hem elke week gratis samples in ruil voor maffia bescherming, ik heb jullie wel door.

Thank god voor mijn super genen. Ik gain zelfs op 46% eiwit..

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Is toch nauwelijks een discussie meer te noemen maat. Beetje moddergooien heen en weer, wat grapjurken die VOLAC VOLAC roepen en een B&F topic vol schooiers die hun geld terug willen van 50 kg whey die ze hebben gekocht.

:bow:

Herhaling: hier alleen XXL testresultaten bespreken, dat was de voorwaarde voor een apart B&F sticky topic waar je alles kwijt kan.

• Topic Starter Topic Starter
wil iedereen deze rel verder uitvechten buiten "mijn" topic :wave2:

laten we weekend gaan vieren met zijn allen! :D

als het er daadwerkelijk tientallen zijn bereid voor die prijs, zijn er minstens een paar bereid om boven dat bedrag te gaan en hun plek in te nemen? dat moet je slim uitspelen, nu ben je een dief van je eigen portemonnee;)
Het is sponsoring geen pay per click, dwz vast bedrag afgesproken voor een bepaalde periode, er zijn dus ook geen biedingen mogelijk. PPC hadden we via adwords, helaas is het bij Google adsense een nachtmerrie om goedgekeurd te worden.

Het was een publieke discussie met meer dan 100 mensen in het topic waarbij verontwaardiging was over de leugens van B&F.

Wat verwacht je dan? Een strak geregisseerd discours van alleen maar argumentatie op niveau?

Het was een heel normale publieke reactie, in mijn ogen.

Ik heb voor de mensen die erom vroegen nog een test aangevraagd van Perfect Whey Protein, ik weet nu al dat deze (door eigen testen) circa 74-75% geeft op het product zoals het in de zak zit en circa 79% op de droge stof.

Maar er waren enkele twijfelaars dus het rapport komt eraan :thumbs:

Ik heb voor de mensen die erom vroegen nog een test aangevraagd van Perfect Whey Protein, ik weet nu al dat deze (door eigen testen) circa 74-75% geeft op het product zoals het in de zak zit en circa 79% op de droge stof.

Maar er waren enkele twijfelaars dus het rapport komt eraan :thumbs:

:)super Rene!

sensationeel renee.

Dit soort transparantie van een supplementen winkel kan ik altijd waarderen, top!

Rene zijn er labtesten gedaan op de huismerk egg protein?

Rene zijn er labtesten gedaan op de huismerk egg protein?

Ik heb er geen officiële testen van en ga die ook niet laten doen denk ik (kosten) wel heb ik via mijn kennis het eiwitgehalte getest en was 78% op vanille. Het product komt van onze vaste leverancier en die rommelt verder nooit met producten.

Terug
Naar boven