MuscleMeat

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition

• Topic Starter Topic Starter
Of misschien geen jongens als david80 in laten vliegen die olie op het vuur gooit? Kinderachtig gedoe tussen de webshopjes pffff.

Hou toch op man wat een belachelijke beschuldiging! Het is mij allang duidelijk dat de moderators hier allemaal pro B&F zijn.

Denk je nu echt dat ik mensen aan het instrueren ben om negatief op B&F te reageren?

Veel mensen hebben hier een account aangemaakt nadat dit bericht op FB is verschenen en uiten hier hun frustratie na jaren opgelicht te zijn.
En dan ga je mij lopen beschuldigen, belachelijk. Straks zijn wij nog de boosdoeners hier. Omgekeerde wereld!

Ik kijk al jaren iedere dag op dit forum. Maar sinds een half jaar of zo heel weinig online geweest, gebeurt dan eindelijk iets spannends en dan mis ik het!

Maar als ik het goed begrijp:
Er is een test uitgevoerd om de inhoud van Whey's te testen. XXL kwam er goed uit maar B&F totaal niet? (lekker is dat, had daar 3 maanden terug nog een emmer whey naturel gekocht, dus nu maar de porties flink verhogen en die troep nooit meer kopen)

En dit forum helpt B&F omdat ze een goede sponsor zijn? Misschien dat ik dan ook maar wat meer op andere fora ga rond kijken...

Kunnen we met ons allen nu geen andere producten testen? Misschien een ander soort whey van xxl, b 3n f en bodylab bijvoorbeeld?

Dat valt me inderdaad op, eerst wou ik niks zeggen maar het lijkt echt alsof de mods hier pro bnf zijn, het begon al met eric die een complot zag terwijl het gewoon een correcte test was.

Als ik een B&F fanboy was was ik nu waarschijnlijk ook super moderator oid.

En dit forum helpt B&F omdat ze een goede sponsor zijn? Misschien dat ik dan ook maar wat meer op andere fora ga rond kijken...
Ga maar wat meer lezen want je kraamt onzin uit.

XXL is er al van bij het begin bij en ik en René hebben een prima relatie. B&F is er later bijgekomen vanwege hun grote aanbod en concurrentiële prijzen.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

PS: ik wil gerust een centraal topic over de fouten bij b&f openlaten, maar dan is de voorwaarde wel dat dit 1) netjes verloopt en 2) niet meer in tig topics tegelijk gebeurd.

Dit zootje verder modereren is geen doen, zeker niet op mijn eentje vanuit het ziekenhuis.

• Topic Starter Topic Starter
Tijl mijn excuses voor mijn de aanval op de moderatie (al werd ik vals beschuldigd). Laten we op dit moment ook gezien jouw gezondheidssituatie het rustig houden.

Het laatste wat ik wil is je nog extra stress bezorgen je hebt genoeg andere zaken aan je hoofd nu.

Ik wil alleen aangeven dat ik niemand oproep of opdracht geef om zich negatief uit te laten over B&F of pro XXL. Mensen die dat doen, doen dat uit eigen beweging.

Ik vind dat meer mensen de resultaten ervan moet weten. B en f heeft nog veel klanten die niet op dbb zitten.
Facebook, twitter, share share share.

En waarom enkel kijken naar whey perfection? Waarom niet meer onderzoeken?

Jij gaat B&F niet onderuit halen. En dat is helemaal niet nodig. Wij weten waar we goed zitten; knus tussen de warme ballen van René deze kerst. Steun XXL gewoon. Haal je supps daar. Vertel het je matties. Laat b&f lekker hun ding doen. Hier zitten de echte gains, bij XXL :thumbs:

Rene heeft grote ballen.

Ik ben van mening dat moderators alle schijn van partijdigheid tegen moeten gaan, dat past bij hun functie.
Verder lijkt het me ook goed dat de fout van B&F in een apart topic besproken moet kunnen worden, nu krijg je in meerdere topics vervuiling.

Hou toch op man wat een belachelijke beschuldiging! Het is mij allang duidelijk dat de moderators hier allemaal pro B&F zijn.

Denk je nu echt dat ik mensen aan het instrueren ben om negatief op B&F te reageren?

Veel mensen hebben hier een account aangemaakt nadat dit bericht op FB is verschenen en uiten hier hun frustratie na jaren opgelicht te zijn.
En dan ga je mij lopen beschuldigen, belachelijk. Straks zijn wij nog de boosdoeners hier. Omgekeerde wereld!

Pro B&F. :roflol: Joh ik vind al die sups, op een paar na, allemaal meuk en geldklopperij. Heb er nog geen 5 min aan besteed maar zag toevallig wat.;)
Distantieer mij verder hier weer van. Succes.

Pro B&F. :roflol: Joh ik vind al die sups, op een paar na, allemaal meuk en geldklopperij. Heb er nog geen 5 min aan besteed maar zag toevallig wat.;)
Distantieer mij verder hier weer van. Succes.

Jonge tremendes, jij bent gewoon de wolf, jij moet je muil houden.

Ik ben van mening dat moderators alle schijn van partijdigheid tegen moeten gaan, dat past bij hun functie.
Verder lijkt het me ook goed dat de fout van B&F in een apart topic besproken moet kunnen worden, nu krijg je in meerdere topics vervuiling.

Zie bovenstaande. Heb nog nooit ergens in gepost man voor welke sup boer dan ook. Dus ben niet partijdig. Sterker nog...het interesseert me geen reet.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Jonge tremendes, jij bent gewoon de wolf, jij moet je muil houden.

Ik word hiermee vals beschuldigd! Ben gewoon burger!

Zie bovenstaande. Heb nog nooit ergens in gepost man voor welke sup boer dan ook. Dus ben niet partijdig. Sterker nog...het interesseert me geen reet.

Maar je beschuldigd XXL wel van verschillende zaken en je houdt B&F een hand boven het hoofd. Terwijl de actie van B&F gewoon echt niet kan. Je kan toch niet 20% minder eiwit verkopen dan dat je zegt aan te bieden?

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Ik word hiermee vals beschuldigd! Ben gewoon burger!

Serieuze cultistenpraat. tremendes moet hangen.

Maar je beschuldigd XXL wel van verschillende zaken en je houdt B&F een hand boven het hoofd. Terwijl de actie van B&F gewoon echt niet kan. Je kan toch niet 20% minder eiwit verkopen dan dat je zegt aan te bieden?

Waarmee houd ik B&F een hand boven het hoofd dan?

xxl heeft zich altijd netjes gedragen en nu worden ze hiervoor gestraft zelfs door deze beschuldigingen, terwijl de concurrent er nu makkelijk mee gaat komen bijna zonder consequenties.

Terug
Naar boven