XXL Nutrition

Lager vet %

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Het zijn dus als ik het goed begrijp gewoon medewerkers van de sportschool / fitness centrum met een shirtje aan van PT ( Personal trainer )
Als men hier over een coach spreekt is dat voor 1 op 1 coaching , begeleiding , voeding enz ,, vaak voor wedstrijd ambities
1 ervan is wel mijn petsonal coach

Mss ben je gewoon jaloers dat ik al zoveel bereikt heb zonder iets te nemen en nu voor laatste % iets nodig heb
Heb discpline in voeding en sport

20170914_211240.jpg

Wat heeft mijn tuin nou weer met personal trainers te maken? :dunno:

Blijkbaar houden jullie je eigen schema liever zelf dan te delen want ben.zeker dat er veel hier zelf iets nemen

Blijkbaar houden jullie je eigen schema liever zelf dan te delen want ben.zeker dat er veel hier zelf iets nemen

:roflol:

Ja.. ik gun jou mijn schema van alle troep die jij voorstelt niet, want ik ben jaloers op je fysiek en jouw inzet en doorzettingsvermogen. Als ik daar maar 1/10e van had dan had ik heel veel prijzen kunnen winnen..

:roflol:

Ja.. ik gun jou mijn schema van alle troep die jij voorstelt niet, want ik ben jaloers op je fysiek en jouw inzet en doorzettingsvermogen. Als ik daar maar 1/10e van had dan had ik heel veel prijzen kunnen winnen..
Zou voor geld van de wereld er zo willen uitzien als jij

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb sport dietiste en eet voldoende en volgens juiste principes
In fitness hebben ze mij op dat gebied ook begeleid maar verbrand gewoon veel ben ook heel de dag bezig
En waarschijnlijk vlugge stofwisseling
Eet ook 120 gr eiwit per dag soms meer

Ik heb sport dietiste en eet voldoende en volgens juiste principes
In fitness hebben ze mij op dat gebied ook begeleid maar verbrand gewoon veel ben ook heel de dag bezig
En waarschijnlijk vlugge stofwisseling
Eet ook 120 gr eiwit per dag soms meer
Je ziet er toch alles behalve gezond uit (je schouder lijkt alsof er een bot uitsteekt?) én dan wil je nog lager in vetpercentage ??? Waarom dan eigenlijk ? Dit vraag ik me serieus af want volgens mij mag er gerust een kilo'tje of 5 bij op jou.

• Like
Waarderingen: Vonk
Volgens the officials - Anorexia - Proud2bme

Cato ik ga het nogmaals proberen.
Alsjeblieft luister nou een x.

Je denkt dat je gezond bezig bent maar als iedereen zegt dat dit niet zo is moet daar toch wel een kern van waarheid in zitten.

Je bent op een ongezonde manier bezig met je lichaam en met eten.
Ik geloof niks van wat die arts zegt tegen jou en ik denkt dat je dat ook hebt verzonnen.
Misschien kamp je al zo lang met dit probleem dat je ook oprecht gelooft dat jou waarheid de ware is maar als iedereen zegt dat je ongezond bent moet daar toch iets waar van zijn?

Je denkt dat deze manier van leven je gelukkig maakt, jij hebt immers wel controle over eten en je lichaam en voer je hierdoor sterk. Die opmerking dat wij jaloers zouden zijn duidt daar ook op.

Dit is echter een manier om je emoties niet te voelen en het wel/niet eten en de gedachte daaraan controleert jouw leven.
Je denkt dat je de controle hebt maar het probleem heeft controle over jou.

Het leven heeft meer te bieden dan je lichaams vet % en hoe je er uit ziet (ja dit zeg ik open een bodybuilder site) en als jij iets meer aankomt zul je ook van deze dingen in het leven kunnen genieten.

Nu ben je zo op sterven na dood dat je geestelijk alleen maar bezig bent met overleven en heeft je hersenen geen energie voor helder denken en het ervaren van andere emoties.
Daarom ben je nu alleen maar bezig met eten en vet%.

Zoek alsjeblieft hulp en hiervoor moet je zo eng als het is waarschijnlijk ook voor aankomen. Dit is zodat je weer gezond wordt en helder kan denken en hierdoor ook weer emoties kan voelen. Dit is super eng want je had controle over je gewicht en ziet dat dan steigen maar het is het waard.

Dus stop met dit stomme gedoe, ga luisteren en probeer stapje voor stapje de uitdaging aan te gaan en de gedachte dat je te dik bent los te laten en wat aan te komen.

Alleen kan je dat niet dus zoek zeker hulp

Verschil mei en nu 11 kg daar maak ik niks over ik mag voor 1.64 tot 64 gaan van dokter
Ik wil alleen minder vet
Wil gerust 70 wegen als het spiermassa is
Ik heb juist wafel met slagroom op met mijn vriendin daar maak ik niks uit
Ik ga elke week uit eten met alles erop en eraan
Maar heb wel de dicipline om daarna terug mijn gezonde leefstijl te hernemen en ik sport 5 keer buitenshuis de 2 andete dagen buikoef thuis
Geloof me ik ben echt niet ziek

20170627_183544.jpg

20171021_130929.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven