- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 ervan is wel mijn petsonal coachHet zijn dus als ik het goed begrijp gewoon medewerkers van de sportschool / fitness centrum met een shirtje aan van PT ( Personal trainer )
Als men hier over een coach spreekt is dat voor 1 op 1 coaching , begeleiding , voeding enz ,, vaak voor wedstrijd ambities
Is dat het uitzicht vanuit de instelling?[/QUOTshut up
Mss ben je gewoon jaloers dat ik al zoveel bereikt heb zonder iets te nemen en nu voor laatste % iets nodig heb
Heb discpline in voeding en sport
![]()
busted....Is dan ook kleed kamer fitness
Blijkbaar houden jullie je eigen schema liever zelf dan te delen want ben.zeker dat er veel hier zelf iets nemen

Zou voor geld van de wereld er zo willen uitzien als jij
Ja.. ik gun jou mijn schema van alle troep die jij voorstelt niet, want ik ben jaloers op je fysiek en jouw inzet en doorzettingsvermogen. Als ik daar maar 1/10e van had dan had ik heel veel prijzen kunnen winnen..
Denk dat dat wederzijds is...Zou voor geld van de wereld er zo willen uitzien als jij

Zou voor geld van de wereld er zo willen uitzien als jij
Beter ga je eens wat meer eten.Mss ben je gewoon jaloers dat ik al zoveel bereikt heb zonder iets te nemen en nu voor laatste % iets nodig heb
Heb discpline in voeding en sport
![]()
Je ziet er toch alles behalve gezond uit (je schouder lijkt alsof er een bot uitsteekt?) én dan wil je nog lager in vetpercentageIk heb sport dietiste en eet voldoende en volgens juiste principes
In fitness hebben ze mij op dat gebied ook begeleid maar verbrand gewoon veel ben ook heel de dag bezig
En waarschijnlijk vlugge stofwisseling
Eet ook 120 gr eiwit per dag soms meer
Waarom dan eigenlijk ? Dit vraag ik me serieus af want volgens mij mag er gerust een kilo'tje of 5 bij op jou.