MuscleMeat

lagere bf% voor vrouwen

meeste vrouwen die ik ken en verschillende vetverbranders hebben gebruikt zijn t meest tevreden over t3, weet dat t n heftig middel is maar schijnt wel erg goed te werken voor vrouwen...

Ik dacht begrepen te hebben dat ze in tijdnood zat en 's morgens geen cardio wil of kan doen. Vandaar.

• Topic Starter Topic Starter
meeste vrouwen die ik ken en verschillende vetverbranders hebben gebruikt zijn t meest tevreden over t3, weet dat t n heftig middel is maar schijnt wel erg goed te werken voor vrouwen...

T3 is nogal heavy shit en nog ik of iemand in mijn omgeving hebben er ervaring mee en om nu zo met haar te gaan experimenteren???, zeker met oog op mogelijke botontkalking.
Dan ook gebruik je naar wat ik hier gelezen heb T3/T4 om in korte tijd net even een paar procentjes er af te werken en zitten ze er ook zo weer aan en het jojo effect is nu net wat we willen voorkomen.

Aan het begin van de training vlogen de procentjes eraf en het gaat nu tergend langzaam en ze zit niet onder de 20%, anders had ik het logisch gevonden.

Efidrine ken ik en clenbuterol of T3/T4 vind ik te zwaar zonder een wedstrijd als doel te hebben.
Misschien moet ze toch maar een pot van die stackers van nu proberen, ondanks dat ik mijn bedenkingen heb of dat spul wel/niet werkt.

Ik dacht begrepen te hebben dat ze in tijdnood zat en 's morgens geen cardio wil of kan doen. Vandaar.

Questi van het balanceren tussen werk, mij, zoonlief, iktijd, rust, spierherstel en vermoeidheid.. Betekend dat ze om 0530 moet opstaan om een half uur te cardioen. Niet te doen voor haar als ze 'savonds ook nog wil trainen.. Ze wil vet verbranden, niet haarzelf. De feestdagen komen er aan en dat is al een periode die slopend is voor haar (qua werk). En dan ook nog nee zeggen tegen de chocoladeletters, boter/amandelstaven, peperkoek etc.. Respect voor haar dat ze dit al volhoud.

Laatst bewerkt:
Maar ze hoeft toch 's morgens helemaal geen cardio te doen als ze 's avonds trainen en cardio combineert in 1 uur?

Maar ze hoeft toch 's morgens helemaal geen cardio te doen als ze 's avonds trainen en cardio combineert in 1 uur?

En daarom begreep ik je punt niet, het punt was dat cardio voor het ontbijt een hogere impactwaarde had als na het ontbijt. Tuurlijk doet ze aan cardio en ze traint wel iets langer als 1 uurtje.. Met de warming up de KT en de cardio samen is ze toch wel 1,5 uur effectief bezig (dat is zonder dat half uur beppen onder het wachten op de apparaten).

Oké maar zo effectief is die 1,5 uur dus niet want je hebt geen resultaat meer. Kun je niet beter een andere intensievere manier bedenken voor een trainingsmethode en de intensiteit van de cardio opvoeren? En wachten lijkt me ook niet prettig als je aan het trainen bent, dan neem je toch een alternatieve oefening zodat je door kunt gaan.

wachten tussen de sets al zittende op het apparaat bedoelde ik eigenlijk en dan loopt ze natuurlijk te beppen met de buuv.

Maare, mijn alternatieven zijn een beetje op en dat pikkie wat daar op de vloer staat heeft ook niet al te veel nuttigs in te brengen.

Ik zit ook met een theorie te spelen, dat ze te veel doet en het lichaam te veel op z'n donder geeft waardoor de boel in de spaarstand gaat en als ze er wat relaxter mee omgaat dat eenzelfde resultaat wordt behaald.

Laatst bewerkt:
gewoon iedere dag een bommetje speed , dat werkt pas goed

Amfetaminen is idd niet de beste manier, tevens T3 en clen zijn naar mijn idee ook hulpmiddelen om echt de allerlaatste procentjes er af te krijgen. Buiten dat deze stoffen katabolisch zijn.

Maar dat nu niemand op het idee komt mij te vertellen dat je met een vetmeter alleen het huidvet meet en dat organen ook kunnen vervetten ;) .

Nu is mij vetelt dat als je gaat afvallen je lichaam eerst het huidvet tot een bepaald percentage verbruikt alvorens het over gaat op het verbranden van het orgaanvet. Als je lichaam orgaanvet verbrand, zie je dat niet/miniem terug in de huidvetmeting.

Conclusie:

Stug volhouden en bikkelen en op een gegeven moment gaat je lichaam weer over op het huidvet.

Ik heb de proef op de som genomen aangezien ik nogal een afdakje had en zowaar, ik zit al 3 weken op 15,7% terwijl ik wel gewicht verlies en de centimeter uitwijst dat het onwaarscheinlijk is dat dit spiermassa is.

Terug
Naar boven