- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je BP? op 1RM gecalculeerd? das wel heftig..ik had hem op 90% 1RM en ook nog een rustdag ertussen, maar kreeg toch een blessure aan mn AC gewricht in mn linkerschouder
Even Een vraag.
Jij was het toch die last van ellebogen kreeg soms bij squatten?
Hoe heb je dat opgelost?
Hey jay,
Hopelijk kan jij me helpen, weet jij wat je kan doen tegen flinke druk in je kop bij het squatten? Vaak is de druk/pijn in mn hoofd een reden om lager in reps te gaan omdat ik niet telkens wil dat ik bloed (laatst oorbellen vergroot en dat bloed telkens, heel af en toe zelfs neus of oren zelf)

Ademhaling zit wel snor, bloeddruk normaal. Is ook wanneer ik off ben en een lagere bloeddruk heb vergeleken met nuHoe is je ademhaling tijdens t squatten? Hoe hoog is je bloeddruk ?![]()
Oke dat is anders dan ik het doe, komende legday eens proberen! Thanks voor de tipAls je staat in je buik inademen en je buik keihard uitzetten en vasthouden terwijl je zakt je adem inhouden. Als je weer ophoog gaat adem nog steeds inhouden en buik uit blijven zetten en iets boven parallel psssss je de lucht eruit.
Exentrische beweging is extra langzaam, doe je dat bewust?
Of is het heel gecontroleerd zakken.
Dat kost je wel veel kracht....misschien zat er nog meer in...
Ik kreeg n.l ook dezelfde tip.
Pak je nou je 2e cycle smolov?
Nice lift hoor...gratsz!!![]()
zo houdt hij ook goed spanning.Laat jij eens 185kg snel zakken. Dat gaat je lichaam niet leuk vindenzo houdt hij ook goed spanning.
Sterk Jay, erg netjes!

Ik begrijp wat je bedoeld, nou niet overdrijven, er is ook een verschil tussen snel en gecontroleerd zakken![]()

Exentrische beweging is extra langzaam, doe je dat bewust?
Of is het heel gecontroleerd zakken.
Dat kost je wel veel kracht....misschien zat er nog meer in...
Ik kreeg n.l ook dezelfde tip.
Pak je nou je 2e cycle smolov?
Nice lift hoor...gratsz!!![]()