MuscleMeat

Lang en breed op wat testoflesjes

Bezoekers in dit topic

Heb je BP? op 1RM gecalculeerd? das wel heftig..ik had hem op 90% 1RM en ook nog een rustdag ertussen, maar kreeg toch een blessure aan mn AC gewricht in mn linkerschouder
 
Heb je BP? op 1RM gecalculeerd? das wel heftig..ik had hem op 90% 1RM en ook nog een rustdag ertussen, maar kreeg toch een blessure aan mn AC gewricht in mn linkerschouder

Mijn oude max was 180 kilo en ben daar wat onder gaan zitten met het berekenen, maar het klopt wat ze zeggen; namelijk dat je beter wat minder kan doen dan meer.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er blessures van krijgt. Impignement zal ik niet zo snel krijgen aangezien bij mijn linkerschouder het acromion type III was en een stuk verwijderd is en aan de rechterschouder type I is.

Ik was gister echt bang dat een pees oid zou afscheuren aangezien alles zo'n pijn deed. Toen ik op de 6e set de derde rep geholpen moest worden heb ik het maar voor gezien gehouden.
 
4 dgn achtereen is inderdaad niet te doen
Ik heb toen ook alleen smolov gedaan, dus geen andere spiergroepen daarnaast, voor een optimaal herstel wat ook geadviseerd wordt, en jij? Gewoon de rest ook mee aangepakt?
 
Even Een vraag.

Jij was het toch die last van ellebogen kreeg soms bij squatten?

Hoe heb je dat opgelost?
 
Hey jay,
Hopelijk kan jij me helpen, weet jij wat je kan doen tegen flinke druk in je kop bij het squatten? Vaak is de druk/pijn in mn hoofd een reden om lager in reps te gaan omdat ik niet telkens wil dat ik bloed (laatst oorbellen vergroot en dat bloed telkens, heel af en toe zelfs neus of oren zelf)
 
Hey jay,
Hopelijk kan jij me helpen, weet jij wat je kan doen tegen flinke druk in je kop bij het squatten? Vaak is de druk/pijn in mn hoofd een reden om lager in reps te gaan omdat ik niet telkens wil dat ik bloed (laatst oorbellen vergroot en dat bloed telkens, heel af en toe zelfs neus of oren zelf)

Hoe is je ademhaling tijdens t squatten? Hoe hoog is je bloeddruk ? ;)
 
Hoe is je ademhaling tijdens t squatten? Hoe hoog is je bloeddruk ? ;)
Ademhaling zit wel snor, bloeddruk normaal. Is ook wanneer ik off ben en een lagere bloeddruk heb vergeleken met nu
 
Als je staat in je buik inademen en je buik keihard uitzetten en vasthouden terwijl je zakt je adem inhouden. Als je weer ophoog gaat adem nog steeds inhouden en buik uit blijven zetten en iets boven parallel psssss je de lucht eruit.
 
Als je staat in je buik inademen en je buik keihard uitzetten en vasthouden terwijl je zakt je adem inhouden. Als je weer ophoog gaat adem nog steeds inhouden en buik uit blijven zetten en iets boven parallel psssss je de lucht eruit.
Oke dat is anders dan ik het doe, komende legday eens proberen! Thanks voor de tip
 
King of chest

Ja je had het filmpje al gezien natuurlijk hehe.
Eindelijk weer een PR sinds iets van 1,5 jaar ofzo. Komt ook wel omdat ik wat ingezakt was met trainen, maar smolov heeft zeker geholpen.

benchpress
8×70
3×100
1×120
1×140
1×160
1×185 PR

benchpress (72,5%)
7x5x135

high bar squat
5×180
5×180
5×200

Was echt te op van het vele benchen geloof ik. Rug zat al helemaal vol na die max bench.

latpulldown (fpa)
12×90
12×90
12×95
10×100
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk weer een PR te pakken, top Jay
 
Exentrische beweging is extra langzaam, doe je dat bewust?
Of is het heel gecontroleerd zakken.
Dat kost je wel veel kracht....misschien zat er nog meer in...
Ik kreeg n.l ook dezelfde tip.

Pak je nou je 2e cycle smolov?

Nice lift hoor...gratsz!! :)
 
Exentrische beweging is extra langzaam, doe je dat bewust?
Of is het heel gecontroleerd zakken.
Dat kost je wel veel kracht....misschien zat er nog meer in...
Ik kreeg n.l ook dezelfde tip.

Pak je nou je 2e cycle smolov?

Nice lift hoor...gratsz!! :)

Laat jij eens 185kg snel zakken. Dat gaat je lichaam niet leuk vinden:D zo houdt hij ook goed spanning.

Sterk Jay, erg netjes!
 
Laat jij eens 185kg snel zakken. Dat gaat je lichaam niet leuk vinden:D zo houdt hij ook goed spanning.

Sterk Jay, erg netjes!

Ik begrijp wat je bedoeld, nou niet overdrijven, er is ook een verschil tussen snel en gecontroleerd zakken :)
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Ik begrijp wat je bedoeld, nou niet overdrijven, er is ook een verschil tussen snel en gecontroleerd zakken :)

Haha, hij laat em idd wel iets langer zakken dan optimaal is lijkt me:)
 
Exentrische beweging is extra langzaam, doe je dat bewust?
Of is het heel gecontroleerd zakken.
Dat kost je wel veel kracht....misschien zat er nog meer in...
Ik kreeg n.l ook dezelfde tip.

Pak je nou je 2e cycle smolov?

Nice lift hoor...gratsz!! :)

Heb ik altijd bij de eerste rep helaas. Geen idee wat het precies is, maar zodra ik zwaar ga is de eerste rep traag en dat is natuurlijk kut wanneer je 1RM doet.
Ja ik ga nu mijn tweede cycle doen. Is niet helemaal smolov aangezien ik de eerste dag oversla.

Plan is eerste week
7x5x135
8x4x140
10x3x145

Week twee
7x5x137,5
8x4x142,5
10x3x147,5

week drie
7x5x140
8x4x145
10x3x150
 
Back
Naar boven