AndroidHealthClinic

Lang en breed op wat testoflesjes

Bezoekers in dit topic

paused high bar squat (±65-72%)
2x4x160 (beltless)
4x180

high bar squat (±80%)
2x3x200

benchpress (75%)
8x4x140

deadlift (±77-85%)
2x260 (hook grip)
2x280 (straps)

sitting external rotation
8x10
8x12,5
8x12,5
 
Sterke man hoor
 
benchpress (77,5%)
10x3x145

paused high bar squat (±72%)
4x3x180 (beltless)

Ik was nogal lang bezig met bankdrukken, dus daarna nog even gesquat en naar huis gegaan.
 
paused benchpress (65%)
4x4x120

high bar squat (±72-75%)
4x180
4x190
4x190
4x190

Ik wilde 7x5x137,5 gaan bankdrukken, maar mijn schouders waren nog echt gaar van de vorige training. Ze deden vandaag ook weer echt pijn dus ik ben wel klaar met mijn smolov-achtige experiment.
 
Hi Jay heb jij ervaring met Melanotan ivm insuline gevoeligheid?
 
Update:
Ik schommel qua gewicht wat rond de 128 kilo.
Heb het idee dat ik beter even kan bridgen voor de gezondheid. Dus ook insuline eruit en metformine erin want volgens mij is mijn insuline gevoeligheid afgenomen.
Vanmorgen nuchter 5.6 nmol en na de training zelf bijna 6 terwijl ik normaal dan altijd natural al richting hypo zit :P

Training van vandaag ging wel lekker. Beetje deads gedaan zonder op te fokken.
Hook grip voelde vandaag niet echt super (linker duim glee wat open) dus rest met straps gedaan.
Heb iig geen lat tears meer, dus daar kan ik me dan wel tevreden mee stellen.

Bankdrukken ging ook weer beter dan afgelopen keer. Schouders waren nog een beetje gevoelig, maar lang niet zo erg als vorige keer.

deadlift (±90%)
1x260 (hook grip)
3x1x300 (straps)

benchpress (70%)
4x4x130

paused high bar squat (±65-72%)
2x4x160 (beltless)
4x180

high bar squat (±80%)
2x3x200

latpulldown (tmg)
12x93
8x100
6x100
5x107

sitting external rotation
3x8×12,5
 
high bar squat (±85%)
4x2x210

paused benchpress (70%)
4x4x130

bilateral cable row (tmg)
12x79
10x79
10x86
8x86

sitting rear raise
3x5x20

sitting external rotation
3x8×12,5
 
Mijn plan is om voorlopig niet te kuren, dus ik zal pas weer loggen als ik dat wel ga doen.
 
Mmm de enige wie ik hier niet als een monchool reageerd en in mijn ogen normal over aas praat. Stoor me nogal veel in logs.

Maar succes!
 
Goodver. Blijven loggen man. Of vaker komen trainen op locatie waar ik train:D
 

Nope helemaal off. Wordt een flinke en lange power pct dus :)

Goodver. Blijven loggen man. Of vaker komen trainen op locatie waar ik train:D

Ik denk dat het komende tijd niet echt interessant wordt om mijn trainingen te loggen. Ik vermoed na een half jaar tot een jaar wel weer.
Tis nu voornamelijk kracht proberen te houden. Ben ik gelukkig redelijk goed in dus ik verwacht geen gigantische afname en er zijn echt plenty aan dudes die natural half zo groot als ik maar toch sterker, dus er valt nog veel uit het zenuwstelsel te halen.
 
Nope helemaal off. Wordt een flinke en lange power pct dus :)



Ik denk dat het komende tijd niet echt interessant wordt om mijn trainingen te loggen. Ik vermoed na een half jaar tot een jaar wel weer.
Tis nu voornamelijk kracht proberen te houden. Ben ik gelukkig redelijk goed in dus ik verwacht geen gigantische afname en er zijn echt plenty aan dudes die natural half zo groot als ik maar toch sterker, dus er valt nog veel uit het zenuwstelsel te halen.

"Naturel" of echt naturel?;) Lijkt me sterk dat er veel mensen natty sterker zijn dan jij bro.

Waarom ga je off? (Of heb ik daar overheen gelezen?) En hoe ga je de pct aanpakken?

Ik ga zelf ook binnenkort off namelijk (vrouw wilt een kind) (ik ook, als t een jongen is;))
 
"Naturel" of echt naturel?;) Lijkt me sterk dat er veel mensen natty sterker zijn dan jij bro.

Waarom ga je off? (Of heb ik daar overheen gelezen?) En hoe ga je de pct aanpakken?

Ik ga zelf ook binnenkort off namelijk (vrouw wilt een kind) (ik ook, als t een jongen is;))

Nou ik krijg steeds meer het idee dat er naturel ook best wat te behalen valt waar ik vroeger dacht dat je nooit 300 zou kunnen optillen zonder gebruikt te hebben.
Ik ken intussen wel wat mensen die nooit gebruikt hebben en op vrij korte tijd mooie stats hebben gekregen door puur gericht op powerliften te zijn.
Ken ook wat mensen die redelijk dicht in de buurt van mijn stats komen zonder gebruikt te hebben.

Pct zal een vorm van power pct zijn en voor een langere tijd. Heb van het weekend best veel gelezen over mensen die lang hun eigen productie hebben onderdrukt maar toch wel mooi herstellen.

Hoezo wil je eigenlijk alleen een jongen? Als het maar gezond is toch? :)
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Back
Naar boven