MuscleMeat

Lang en breed op wat testoflesjes

• Topic Starter Topic Starter
Training van donderdag vergeten te posten:

deadlift (±80%)
3x3x270

Was iets optimistisch om zo zwaar te deadliften terwijl ik eergisteren zwaar heb gesquat.

benchpress (±85% + 2,5)
8×3×145

Moest eigenlijk 10 sets maar mijn schouders waren te fucked up.

squat (±70%)
3x3x170

Goed sterk kerel, vanwaar deze manier van trainen eigenlijk?

high bar squat
3x180
3x200
3x220 PR

Ik twijfelde tijdens de uitvoering over de diepte omdat ik de laatste tijd wat dieper ging maar blijkbaar ga ik normaal wel heel erg diep :p

benchpress (±75% + 5)
7×5×137,5

Voelde kut. Schouders zijn echt fucked. Nog twee trainingen en dan deloaden.

barbell row (wijsvingers op ring)
8x120
8x120
8x120
8x120

plate loaded leg curl (fpa)
10x25
8x25
10x20
10x20

sitting external rotation
10x10
10x10
8x10

Laatst bewerkt:
Wou net zeggen, toch aardig diep man! Ziet er goed uit! En chille gym zo te zien!

Sterk jay, ellebogen naar voren douwen

deadlift
1×240
1×260
3×300

Wel bijzonder dat ik nog 3x300 kon na die heavy squat van eergisteren. Fris had ik zeker wel mijn oude pr van 3x310 of meer getrokken.

Heb een pijnloze hook grip technique gevonden (zie filmpje onderaan) en heb alle opbouw setjes daarmee gedaan. Ging prima.
Die triple 300 met straps gedaan.

benchpress (±80% + 5)
8×4×142,5

Gister, vanmorgen en voor het bankdrukken even mijn schouder gefoamrolled en redelijk pijnloos gebankt.
Overmorgen nog 10x3x147,5 en dan een weekje rust.

leg curl (loods)
10×42,5
8×42,5
8×42,5
8×42,5

Goed filmpje over hook grip:

Oke ik weeg nu in ieder geval 130 (of meer, weegschaal gaat tot 130) al een paar dagen.
Binnenkort een nieuwe weegschaal kopen en kijken wat het is :)

Net een hypo terwijl ik mijn laatste 10iu novorapid iets van 10 uur geleden heb genomen. Ik voelde hem ineens nadat ik Zolpidem had genomen. Het voelde eerst gewoon alsof die pil begon te werken maar al snel kreeg ik honger en had ik 3,6 bg waarde volgens de bg meter.

Voelde niet heel heftig als een echte hypo maar ik vraag me nu wel at of het wat ermee te maken heeft.

Heb intussen een half brood opgegeten en neem nog een bak volle kwark GAAAAAIIIIIINNNZZZZZZZZI! !!!!!

Laatst bewerkt:
Net een hypo terwijl ik mijn laatste 10iu novorapid Iers van 10 uur heb genomen. Ik kreeg hem toen ik een Zolpidem nam ineens. Voelde eerst gewoon alsof die pil begon te werken maar als snel kreeg ik honger en meete ik 3,6 bg waarde.

Voelde niet heel heftig als een echte hypo maar ik vraag me nu wel at of het wat ermee te maken heeft.

Heb ik intussen een zak brood zo leeggegeten eb neem si nog bak vollekwark GAAAAAIIIIIINNNZZZZZZZZI! !!!!!

Ik ga pitten want des te langer ik blijf typen des te brsrgebmmmm r n te gij
Dat zolpidem drunk:o

.

Laatst bewerkt:
Oh je hebt er nog een punt van weten te maken. Begon me al zorgen te maken. Geen idee wat een hypo gaat doen als je platligt van een of meerdere Zolpidems.. Ben helaas heel erg bekend ook met het product :rolleyes:

Helpt snelle KH zoals Vitargo, zeg maar als noodgeval een zakje in je sporttas?:dunno:
Toch wel weer schrikken....:o

Was niet heel heftig deze hypo, maar had wel flink honger.
Ik vond het vooral opmerkelijk dat mijn bg ineens omlaag ging terwijl de insuline allang uit mijn bloed was.
Geen idee of het door die Zolpidem kwam of dat het toeval was aangezien ik met het avondeten niet echt veel koolhydraten had gegeten.

Helpt snelle KH zoals Vitargo, zeg maar als noodgeval een zakje in je sporttas?:dunno:
Toch wel weer schrikken....:o

Ik neem altijd een flesje AA mee. Is voor mij handiger dan Vitargo aangezien de kans dat ik er van drink klein is en AA langer houdbaar is.
Heb gister langzame koolhydraten gegeten aangezien het geen heftige hypo was.

Ik neem altijd een flesje AA mee. Is voor mij handiger dan Vitargo aangezien de kans dat ik er van drink klein is en AA langer houdbaar is.
Heb gister langzame koolhydraten gegeten aangezien het geen heftige hypo was.

Soms wordt je een keer verrast, tis nie anders...:)

benchpress (±85% + 7,5)
6×3×150

Hell no dat ik daar 10 sets op haal lol

high bar squat (±70%)
4×175
4×175
4×175
4×175

latpulldown (fpa)
12×90
10×90
10×90
8×90

Heb de bench dag + 7,5 gedaan ipv + 5 aangezien ik geen zin had om te klooien met mini schrijfjes.
Weer geen 10 set gehaadl met deze, maar is ook niet mensenlijk dat Smolov. Mijn schouders en aanhechtingen voelde zo aan gort dat ik het zelfs eng vond om te trainen haha
Nog even wat lichte squat gedaan (voelde ook bom zwaar door fatique) en nog ff de lats volgepompt.

Nu even een klein weekje rust en veeeeeel vreten!!!

Ik weeg nog steeds 130+ kilo en heb mijn voeding en insuline ietsje omhoog gedaan deze week.
Slin naar 12, 12, 12(of 17 if training) per dag

Terug
Naar boven