Fitness Seller

Laptop word warm ingame?

Gorkemmm

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m50
Massa
160kg
yo guys mijn laptop doet de laatste tijd echt raar.
wanneer ik in game bent wordt hij opeens warm en valt automatisch uit.
ik heb er heel lang naar onderzocht. Fan gecontroleerd die werkt wel maar dan niet constant als hij alleen maar warm wordt werkt hij, uh op minimum graphics gespeeld valt weer uit. door wat kan het zijn? kan ik de videokaart fan niet hoger zetten en dat hij constant werkt? of moet ik hem naar de leverancier sturen?

Je videokaart wordt te warm.

Zit er veel stof? Ooit schoon gemaakt?

• Topic Starter Topic Starter
Zit er veel stof? Ooit schoon gemaakt?

Is nog maar paar maanden oud! echt van alles gedaan maar toch blijft het uitvallen en wordt hij warm. zoals ik al zij de fan draait niet constant alleen als de videokaart warm wordt begint hij te draaien.

Man, wat zeg ik nou net ? Sjonge jonge jonge, leer eens lezen

Is toevallig geen Medion?

waarop staat je laptop als je gamet?

gewoon op een tafel. ik heb ook van die shit geplakt voor onder de stoel dat hij geen geluid gemaakt weetjewel. houd de laptop hoger, pakt hij de lucht beter.

Breng hem terug en bespaar je de moeite!
Koop een asus,thosbia of een sony weer!
Zoek maar eens op eens op hoeveel laptops er in de eerste 3 jaar terug gaan per fabrikant ;)... (acer 40%+) Kan ik je alvast verklappen!

hete laptop heb ik ook vaak last van. komt bij mij door mijn goedkope laptop en stof erin en acer is dat ook dus dat zal het wel zijn. nu met het koude weer leg ik mijn laptop op het vensterbank bij het raam en is ie niet warm te krijgen. ik had maar een jaar garantie en ondertussen valt dat hele ding uit elkaar.

Ik zeg: zelf eentje samenstellen.

Terug
Naar boven