MuscleMeat

Laptop word warm ingame?

Breng hem terug en bespaar je de moeite!
Koop een asus,thosbia of een sony weer!
Zoek maar eens op eens op hoeveel laptops er in de eerste 3 jaar terug gaan per fabrikant ;)... (acer 40%+) Kan ik je alvast verklappen!

+1, op die laatste zin na wat dat is bullshit. 40% kom op zeg :roflol:

Desalniettemin blijft acer k*t, en kan je beter 1 van die 3 merken kopen. Samsung is opzich ook wel een aanrader.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je laptop is niet gemaakt om te gamen. Daar door dat die videokaart warm word en uitvalt.

U mirin ?

Ik heb een laptopkoeler onder mijn laptop. Ideaal, hij word niet te warm (en ik game er niet mee). Krijgt je laptop genoeg frisse lucht? Dwz de luchttoevoer word niet geblokkeerd?

+1, op die laatste zin na wat dat is bullshit. 40% kom op zeg :roflol:

Desalniettemin blijft acer k*t, en kan je beter 1 van die 3 merken kopen. Samsung is opzich ook wel een aanrader.

Idd sorry man, spijt me... was alweer halfjaar gelden dat ik daar op gezocht had!

Bron http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-laptops-gaan-vaker-stuk-dan-die-van-asus-en-toshiba.html

Idd sorry man, spijt me... was alweer halfjaar gelden dat ik daar op gezocht had!

Bron http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-laptops-gaan-vaker-stuk-dan-die-van-asus-en-toshiba.html[/QUOTE]

Half jaar geleden was het nog steeds geen 40% Dat is absurd hoog, nog nooit meegemaakt dat. Maar dat zijn inderdaad de beste cijfers waar je nu op kan vertrouwen, onderzoek van 43,000 laptops :p

Al blijft het altijd een gok en zul je het nooit van te voren weten. Belangrijkste is dat je dan wel een merk koopt wat een goeie service heeft, zoals sony, toshiba, asus of samsung.

niet gamen met je laptop maar een desktop kopen
laptop stand/koeler kopen
waterkoeling erbij zetten

succes

Half jaar geleden was het nog steeds geen 40% Dat is absurd hoog, nog nooit meegemaakt dat. Maar dat zijn inderdaad de beste cijfers waar je nu op kan vertrouwen, onderzoek van 43,000 laptops :p

Al blijft het altijd een gok en zul je het nooit van te voren weten. Belangrijkste is dat je dan wel een merk koopt wat een goeie service heeft, zoals sony, toshiba, asus of samsung.

Ja dat was de laatste keer dat ik de cijfers inkeek ben geen robot, jij schijnbaar ook niet ^^ anders had je het wel begrepen!

Ojah niet om te flamen, maar samsung en goede service ?
Volgens mij staat samsung daar niet heel goed om bekent, al is het de laatste tijd wel iets beter!

niet gamen met je laptop maar een desktop kopen
laptop stand/koeler kopen
waterkoeling erbij zetten

succes

De wut? als hij een laptop wil moet die dat lekker doen!
En ding hoort gewoon fatsoendelijk te werken! *en er zijn aantal merken die daar wat minder doen!*
Thats it, ja een desktop is sneller, koeler, bla bla bla... Maar een beetje laptop a 1000 euro (wat je ook kwijt bent voor een degelijke pc zeker met waterkoeling) Kun je gewoon lekker mee uit de voeten hoor!

Laatst bewerkt:
Al was je 2000 euro kwijt voor die laptop, zegt meer over jou dan wat anders?
Serieus zonder gekheid, jij geeft 1300 euro uit zonder ook maar effe wat informatie optezoeken van fabrikant? Voor dat geld had je ook een leuke asus laptop! (niemand heeft jou gedwongen tot je aankoop vergeet dat nooit)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat was de laatste keer dat ik de cijfers inkeek ben geen robot, jij schijnbaar ook niet ^^ anders had je het wel begrepen!

Ojah niet om te flamen, maar samsung en goede service ?
Volgens mij staat samsung daar niet heel goed om bekent, al is het de laatste tijd wel iets beter!

De wut? als hij een laptop wil moet die dat lekker doen!
En ding hoort gewoon fatsoendelijk te werken! *en er zijn aantal merken die daar wat minder doen!*
Thats it, ja een desktop is sneller, koeler, bla bla bla... Maar een beetje laptop a 1000 euro (wat je ook kwijt bent voor een degelijke pc zeker met waterkoeling) Kun je gewoon lekker mee uit de voeten hoor!
Een laptop is niet gemaakt om te gamen en wordt al snel warm als een spel aanstaat.

Tuurlijk mag hij doet wat hij wilt, maar je ziet het resultaat.

Een laptop is niet gemaakt om te gamen en wordt al snel warm als een spel aanstaat.

mwa er zijn tonnen laptops die daar voor gemaakt zijn....
dat t niet wint van een goede desktop in dezelfde prijsklasse is een 2e...

Gekleurde schrijfstijl trouwens op Tweakers:

Sony neemt de derde plek in met een uitval-aandeel van 16,8 procent en Apple is vierde met 17,4 procent. De uitslag is opvallend mede omdat de MacBooks en MacBook Pro's van Apple als zeer betrouwbaar bekend staan.

Net alsof de vierde plaats slecht is. Je bent dan nog steeds zeer betrouwbaar, alleen zijn er iets vaker problemen vastgesteld dan bij de fabrikanten die nog beter scoren. Overigens zelf een Macbook Pro in bezit sinds 2008 en nog geen enkel probleem gehad. Ben eigenlijk benieuwd naar de details van dat onderzoek.

Ja he net of een pc niet warm word, als je daar dikke sli opstelling in hebt hang je ook zo rond 700 watt, heb je ongeveer een verwarming op je kamer staan!....

Ot welke laptop je ook koopt al belast je hem 100% hij hoort het gewoon fatsoenlijk te doen! Er mogen geen warmte problemen ontstaan in zo'n mate dat de laptop uitvalt, is dat wel het geval is die gewoon defect!

En dat heeft niks met gamen te maken, zat andere taken die ook videokaart aanspreken..
Dat moet de laptop ook gewoon kunnen doen! (hoe sloom dan ook)

Laatst bewerkt:
Ja he net of een pc niet warm word, als je daar dikke sli opstelling in hebt hang je ook zo rond 700 watt, heb je ongeveer een verwarming op je kamer staan!....

Ot welke laptop je ook koopt al belast je hem 100% hij hoort het gewoon fatsoenlijk te doen! Er mogen geen warmte problemen ontstaan in zo'n mate dat de laptop uitvalt, is dat wel het geval is die gewoon defect!

En dat heeft niks met gamen te maken, zat andere taken die ook videokaart aanspreken..
Dat moet de laptop ook gewoon kunnen doen! (hoe sloom dan ook)
Gamen vraag veel meer dan andere programma's

Tevens beschikt een desktop over een fatsoenlijke koeling en deze zijn bij laptops dus veel slechter.

Heb ik ook last van, ik leg iets onder de achterkant van mijn laptop zodat hij iets hoger ligt dan het bureau, hierdoor zuigt hij meer lucht naar binnen en blijft hij nog een beetje cool.

Gamen vraag veel meer dan andere programma's

Tevens beschikt een desktop over een fatsoenlijke koeling en deze zijn bij laptops dus veel slechter.

Praat aub niet zo dom, ga maar eens foto's bewerken, video's ectra...
Ga maar eens grote bestanden unparren enzo...
dan loopt je pc ook wel op 100%, en met foto's en video's word je videokaart ook gewoon 100% belast bij bepaalde bewerkingen.. En ja zelfs als hobby fotograaf kan dat al snel tot 1000den foto's lopen ;)

Dat jij verder niks doet met je pc betekent nog niet dat ze daar niet voor gemaakt zijn!
Dat koeling bij een laptop minder is is duidelijk, daarom is de performance ook lagerder, is je aantal watt/ampère lagerder, dan een desktop!
(en als je dus een degelijke laptop hebt is dat naar vergelijking warmte/koeling, en mag het dus geen **** uitmaken)
En sloop is voor de gein een laptop, zul je zien dat als je degelijk merk hebt, er echt wel degelijke koeling in zit..

Meeste gemaakte fout is dat mensen laptop op een niet ideale ondergrond zetten, zodat de lucht toevoer gewoon minimaal is.. Maar als jij bij een pc de lucht toevoer verminder, word die ook warm en krijg je ook problemen!

Alsjeblieft stop met posten als je dr geen **** vanaf weet!:rolleyes:

En nogmaals, game laptop of niet heeft hier niks mee vandoen!
product MOET gewoon op volle 100% belasting niet te warm worden!

En als er nu nog betweters zijn kijk dan aub eerst eens effe naar, wattage van een desktop, wattage van een laptop..
Vergelijk dat eens! Zul je zien dat er een behoorlijk verschil inzit wat de verklaring gaat geven voor mijn post!

Laatst bewerkt:
Ik ken geen enkele fotograaf die fotobewerking op z'n laptop doet, kan aan mij liggen, ik ken niet heel veel fotografen.. maar toch..

Ik ken geen enkele fotograaf die fotobewerking op z'n laptop doet, kan aan mij liggen, ik ken niet heel veel fotografen.. maar toch..

Professioneel gezien denk ik dat er minderheid is, hobby fotograaf ja zeker wel!
Ik doe het ook, en daar zijn er veel meer van! (wel is kleur echtheid van je beeldscherm zelfde als helderheid afwijking een probleem, vaak als ik dan echt max uit een bepaalde foto wil halen sluit ik hem aan op een extern scherm) Voor de rest zijn hier geen nadelen aan!

En dan nog, gamen is ook geen professioneel gebruik van je pc!
En zelfs al was dat het wel, dan nog blijft het standpunt van mij staan!(das wel grappig er aan niemand durft dat tegen te spreken, maar weet het wel beter)
En nogmaals, game laptop of niet heeft hier niks mee vandoen!
product MOET gewoon op volle 100% belasting niet te warm worden!
Datte dus

Laatst bewerkt:
Ach het is mij iig. nog niet gelukt om m'n videokaarten 100% te belasten met iets anders dan gamen. (en ik doe meer dan the usual iig.)

Laatst bewerkt:
Ach het is mij iig. nog niet gelukt om m'n videokaarten 100% te belasten met iets anders dan gamen. (en ik doe maar dan the usual iig.)

Klopt, msn internetje, HD video kijken zal niet gelijk 100% vragen!
Maar om nu te zeggen, dat algemeen gebruik maar betekent dat een koeling systeem van een laptop niet hoeft te deugen is bull!
En wat is meer dan normaal ? (videokaart is wel specifiek)

Dat is zelfde als er morgen een auto koopt, die 150 volgens de fabriek kan rijden, en als je dan werkelijk 150 rijd dat je auto in brand vliegt!
Dan is je product defect!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven