MuscleMeat

Leeftijd dames?

Ben 25 jaar en pas een jaartje goed bezig

26 jaar jong en hoop nog een hoop te bereiken! complimenten Jerney!

30jr en nog 7weken en dan staan we op de JBC..dus fanatiek genoeg qua trainen hoor hahahah

26, net twee weken bezig ;) maar lees me gek hier, erg fijne site!!

groet

Hoi Jerney, ik ben er ook nog steeds hoor! Lees vooral mee op het forum. Ik ben helaas meer een haler dan een brenger hier. Durf niet zo goed te reageren als relatieve beginner.
Maar nog echt wel serieus aan het trainen. Twee keer per week KT, en een keer bodypump en een keer Zumba. Te weinig cardio want dat vind ik zo saai. Mijn benen/billen knappen zowat uit mijn spijkerbroek. Bovenlichaam gaat wat minder wat massa betreft maar er zit al wel meer vorm aan.
Alles bij elkaar toch meer progressie dan ik had verwacht "op mijn leeftijd". Jammer is wel dat de jongens in de sportschool hardnekkig mevrouw tegen me blijven zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Jerney, ik ben er ook nog steeds hoor! Lees vooral mee op het forum. Ik ben helaas meer een haler dan een brenger hier. Durf niet zo goed te reageren als relatieve beginner.
Maar nog echt wel serieus aan het trainen. Twee keer per week KT, en een keer bodypump en een keer Zumba. Te weinig cardio want dat vind ik zo saai. Mijn benen/billen knappen zowat uit mijn spijkerbroek. Bovenlichaam gaat wat minder wat massa betreft maar er zit al wel meer vorm aan.
Alles bij elkaar toch meer progressie dan ik had verwacht "op mijn leeftijd". Jammer is wel dat de jongens in de sportschool hardnekkig mevrouw tegen me blijven zeggen.

:roflol:

Daar zijn ze bij mij nu ook mee begonnen hoor :(
Goed om te lezen dat je progressie hebt, lekker zo door gaan Albertine!
Misschien voor je bovenlichaam wat meer gewicht en minder reps maken :)

mevrouw???
Netjes toch
het wordt pas eng als ze oma gaan zeggen :)

Bijna 23jaar en wil nog een lange tijd blijven trainen hoor!

Idd en m'n personal trainer is m'n ventje :cheer:

Haha hij is op de training de baas maar ik thuis :p

Ben een jonge vrouw met temprament :thumbs:

Terug
Naar boven