XXL Nutrition

Leeftijd dames?

Historica heeft nagedacht enne weet nu dat ze eigenlijk Anja Timmer heet. Je hoeft echt geen respect voor me te hebben, want iedereen kan bereiken wat ik heb gedaan. Heb heel veel voordelen gehad en er volop van genoten, maar er zijn natuurlijk ook nadelen.
Enne een foto plaatsen zoals ik nu ben, moet ik nog even over nadenken; heb er trouwens niet eens een. Maar misschien dat ik aan Jolanda Mol vraag (daar train ik mee) of ze een foto maakt tijdens het trainen.

Idd juist wel respect!! :thumbs:
betwijfel of iedereen het kan hoor;)

Miss Deadlift.. jij nog hier :D Hoe is het nu? :D

Ik ben 19 jaar... Dus nog vrij jong. Maar fitness intresseert me als zot, zo wat een obsessie :)... dus ik ben er eens ingevlogen!

Hoi Jerney en alle andere dames (en heren)
Ik ben er ook nog hoor, 50 jaar en beginnend krachttrainster. Helaas ook even geremd door pijntjes en zo (overgang schouder/triceps, daarna spier langs de elleboog, overbelasting dus) waarvoor rust de enige remedie bleek. Da 's toch de leeftijd ben ik bang, vroeger nooit ergens last van. Maar nu weer begonnen, en barst van de spierpijn in de triceps door het smal opdrukken.
Krachttraining is gewoon lekker!

Ik ben er 35..

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Jerney en alle andere dames (en heren)
Ik ben er ook nog hoor, 50 jaar en beginnend krachttrainster. Helaas ook even geremd door pijntjes en zo (overgang schouder/triceps, daarna spier langs de elleboog, overbelasting dus) waarvoor rust de enige remedie bleek. Da 's toch de leeftijd ben ik bang, vroeger nooit ergens last van. Maar nu weer begonnen, en barst van de spierpijn in de triceps door het smal opdrukken.
Krachttraining is gewoon lekker!

Ik geef je groot gelijk, KT is verslavend!!!
Heb helaas net als jij ook wat blessure's maar we laten de pret niet drukken:cool:

Ik ben 29! Valt mij op dat de meeste mannen (en ook vrouwen) rond de 20 zijn hier. Lijkt wel alsof iedereen stopt op een gegeven moment!

Ik ben 29! Valt mij op dat de meeste mannen (en ook vrouwen) rond de 20 zijn hier. Lijkt wel alsof iedereen stopt op een gegeven moment!

maargoed dat is voor ons natuurlijk geen excuus om ook op die leeftijd de stoppen :D

gewoon lekker doorknallen !!

23 hele jaartjes hier :P

Ondertussen 30 jaar, en fanatieker dan ooit ;)

Terug
Naar boven