- Waardering
- 892
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 106kg
op ouwe pc bro, maar niets bezienswaardig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja niemand traint hier !sissevano en luppie zijn beiden op een ander nederlands bodybuildingforum te vinden , en meerdere oude bekenden van hier . Er wordt daar ook geklaagd over dit forum hier.

sissevano en luppie zijn beiden op een ander nederlands bodybuildingforum te vinden , en meerdere oude bekenden van hier . Er wordt daar ook geklaagd over dit forum hier.
sissevano en luppie zijn beiden op een ander nederlands bodybuildingforum te vinden , en meerdere oude bekenden van hier . Er wordt daar ook geklaagd over dit forum hier.
ik vraag me echt af hoe het kan dat jij nog steeds voor een bepaalde tijd hier zonder ban kan posten
Ericr tolereert hem. Als Big T het ziet issie meteen wegh.
wie is boforli... ?
daar vertoef ik weinigde man die in z'n eentje 90% van de IFBB pro sectie vol heeft gepost
GezelligWel een verzamelplaats voor kloontjes dit topic aan het worden, de proxies vliegen in het rond.