Fitness Seller

Sticky Legendarische DBB leden

sissevano en luppie zijn beiden op een ander nederlands bodybuildingforum te vinden , en meerdere oude bekenden van hier . Er wordt daar ook geklaagd over dit forum hier.

sissevano en luppie zijn beiden op een ander nederlands bodybuildingforum te vinden , en meerdere oude bekenden van hier . Er wordt daar ook geklaagd over dit forum hier.

Alle debielen klagen, dan moeten ze maar gewoon normaal doen. Wie zijn billen brandt...

Jij bent er zo eentje die dan met ze meelult, maar wel telkens op dit forum terugkomt?

welk forum, dbb e-terror crew is coming for ya:D

ik vraag me echt af hoe het kan dat jij nog steeds voor een bepaalde tijd hier zonder ban kan posten

Wie is bwd110? :P

oh hahah

brwa ook een account van hem of is dat weer iemand anders?

Van mij mag Bof best blijven. Ik vraag me af wat die geflikt heeft dat die telkens gebanned wordt. Hij voegde toch wel wat toe.

Van de oude vos Yin Yang ook al tijden niets meer gehoord.

hoezo hebben mensen zon hekel aan boforli?

Wel een verzamelplaats voor kloontjes dit topic aan het worden, de proxies vliegen in het rond.

Terug
Naar boven