XXL Nutrition

Sticky Legendarische DBB leden

phillyfreezer

Laatst bewerkt:
het was zo een sympathieke,lieve,stijlvolle jongen . Waarom heeft men hem gebandt? :sad:

LIL Priest

niemand die die ransaap op msn ofzo heeft?

Ik vond die suwardi ook altijd wel een grappige knul met zn test-tren rages en verhalen over niet-werkende derde beens, jammer dat ie er niet meer is.

dat was een shop he...

Ik zat er vuistdiep in vanaf het begin :P Het begon allemaal toen IWJ haar gegevens postte. Snel daarna begonnen mensen foto's van haar te posten. Ik verveelde me en maakte een photoshop van haar met allemaal derde beens etc erbij. Ik kreeg een shitload aan karma en toen brak de hel los :roflol: er werden meme's gemaakt (die bestaan nog steeds op memegenerator) mensen gingen haar het topic linken op FB en haar vrienden terroriseren etc. Toen was t al niet grappig meer. Helemaal toen mensen de telegraaf, en andere sensatie sites gingen mailen met link naar het topic :roflol: En toen ging iedereen IWJ bang maken datie van zn bed gelicht zou worden. Zelfs ik had moeite met slapen want ja, ik had natuurlijk ook mijn bijdrage geleverd en het liep tenslotte echt mega uit de hand. Peanuthead deed nog een duit in het zakje door haar foto uit te printen en eroverheen te cummen en die foto te uploaden. Tot op de dag van vandaag hoop ik nog steeds dat het gewoon lotion was :P

Dat topic heb ik gemist. Nergens meer te vinden?

heb die collum-achtige shit van guido zitten lezen... max kapot gaan

Nou, ik denk dat we met relatieve zekerheid kunnen zeggen dat het geen lotion was. Ik ben online sinds '99 en nooit heb ik een forum meegemaakt waar dit soort dingen passeren. Ben in 2004 op 1 forum geweest waar de mate van onvriendelijkheid vergelijkbaar was, maar dan intelligenter en zonder de bedreigingen.

Ik lees ook al wel een tijdje mee hier zo, aardig gekke dingen gezien. Ook al komt het off-topic gedeelte van scooter-freaks aardig in de buurt.

Terug
Naar boven