- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
wat bedoelen jullie , ik weet niet waar jullie het over hebben![]()
n*ger alsjeblieft.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat bedoelen jullie , ik weet niet waar jullie het over hebben![]()
n*ger alsjeblieft.Alle kloontjes met 110 erin en een k*tschrijfstijl zijn onze Belgische ifbb updatert.

Bedoel je die aandachtssnol van een Mikki?
Gezien de datum van z'n laatste activiteit zou het wellicht kunnen dat hij is overleden met oud & nieuw![]()

Zij had toch die nudepic op die boot, dat ze achter t stuur stond?
Zij had toch die nudepic op die boot, dat ze achter t stuur stond?
Ik zat er vuistdiep in vanaf het beginHet begon allemaal toen IWJ haar gegevens postte. Snel daarna begonnen mensen foto's van haar te posten. Ik verveelde me en maakte een photoshop van haar met allemaal derde beens etc erbij. Ik kreeg een shitload aan karma en toen brak de hel los
er werden meme's gemaakt (die bestaan nog steeds op memegenerator) mensen gingen haar het topic linken op FB en haar vrienden terroriseren etc. Toen was t al niet grappig meer. Helemaal toen mensen de telegraaf, en andere sensatie sites gingen mailen met link naar het topic
En toen ging iedereen IWJ bang maken datie van zn bed gelicht zou worden. Zelfs ik had moeite met slapen want ja, ik had natuurlijk ook mijn bijdrage geleverd en het liep tenslotte echt mega uit de hand. Peanuthead deed nog een duit in het zakje door haar foto uit te printen en eroverheen te cummen en die foto te uploaden. Tot op de dag van vandaag hoop ik nog steeds dat het gewoon lotion was
![]()
Ryu. Zijn metamorfose van bodybuilder naar mma vechter wat hij in zijn log bij hield. Vond ik echt super gruwelijk.
En ook andere topics omtrend bodybuilden vond ik goed.
Ik lees ook al wel een tijdje mee hier zo, aardig gekke dingen gezien. Ook al komt het off-topic gedeelte van scooter-freaks aardig in de buurt.