- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond die suwardi ook altijd wel een grappige knul met zn test-tren rages en verhalen over niet-werkende derde beens, jammer dat ie er niet meer is.

Gezien de datum van z'n laatste activiteit zou het wellicht kunnen dat hij is overleden met oud & nieuw![]()

(Zijn 250 kg full squat in setjes was pas echt super gruwelijk.

Combo Tiger4evah met Loo was ook mooi. Jaarverslagen van Loo
Ik zat er vuistdiep in vanaf het beginHet begon allemaal toen IWJ haar gegevens postte. Snel daarna begonnen mensen foto's van haar te posten. Ik verveelde me en maakte een photoshop van haar met allemaal derde beens etc erbij. Ik kreeg een shitload aan karma en toen brak de hel los
er werden meme's gemaakt (die bestaan nog steeds op memegenerator) mensen gingen haar het topic linken op FB en haar vrienden terroriseren etc. Toen was t al niet grappig meer. Helemaal toen mensen de telegraaf, en andere sensatie sites gingen mailen met link naar het topic
En toen ging iedereen IWJ bang maken datie van zn bed gelicht zou worden. Zelfs ik had moeite met slapen want ja, ik had natuurlijk ook mijn bijdrage geleverd en het liep tenslotte echt mega uit de hand. Peanuthead deed nog een duit in het zakje door haar foto uit te printen en eroverheen te cummen en die foto te uploaden. Tot op de dag van vandaag hoop ik nog steeds dat het gewoon lotion was
![]()
JeffreyL ofzo, die gast die vroeg wat p.st. betekende ofzoiets. Had nog veel meer van die onzin.
Corléone, hoewel de drugs de laatste jaren nu echt wel uitgewerkt lijken.
Angelus natuurlijk, maar sinds zijn naamsverandering lijkt zijn internetpersona veel minder uitgesproken.
Salieri was mss niet zo'n speciale gast op het forum, maar ik had hem staan op facebook en die gast had echt veel mentale issues. Hopelijk stelt hij het goed nu.
Ronimoon1989 had soms ook zijn momenten.
Ik vind het jammer dat de legendes hier dan plots verdwijnen en je ze nooit meer terughoort of -ziet. Het duurt meestal ook een tijdje vooraleer je dan doorhebt dat ze weg zijn. Het zou beter zijn mocht hier een groot afscheidtopic bestaan.![]()
de goeie ouwe Gorillor/Metalwolf met zijn coïtusavontuurtje met Meiscream.
Lid sinds 2012, wie ben jij dan
---------- Post added 9 August 2012 at 20:15 ----------
Haha, die was in de bios toch in zn broek klaargekomen toen ze alleen ff dr hand bij zn kruis deed ofzo?

klopt helemaal, waarna Gorillor een naakt-webcam-foto van haar punttieten op DBB postte![]()