AndroidHealthClinic

Sticky Legendarische DBB leden

klusmier klaaswitz bekjam en swagger. Eerst stuurt ericr alle leuke users weg om daarna zelf ook weg te gaan omdat het een dooie boel is geworden.

• Like
Waarderingen: Ymir
Wie is +1

• Like
Waarderingen: mat
klusmier klaaswitz bekjam en swagger. Eerst stuurt ericr alle leuke users weg om daarna zelf ook weg te gaan omdat het een dooie boel is geworden.

De genoemde (ex)leden inderdaad! Toch vind ik dat Skinnie ook wel genoemd mag worden! Hij is er nog wel, maar post de laatste tijd zeer weinig meer! :(

Vond Angelus maar een randdebiel.

Cecile by far...legendarisch wijf

heb nog een vies filmpje van haar in mijn pron stash

Vond Angelus maar een randdebiel.

Eens!!

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Ja zo is het wel....

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Cecile by far...legendarisch wijf heb nog een vies filmpje van haar in mijn pron stash

Wie is Cecile?

SniperX Weggepest door al die h**ren hier op het forum

Enkele quotes van SniperX:
'Ik ga m'n eigen lengte niet afkraken, 1.95 en 120 kg is beest. even goed als 1.80 en 100 kg'
Over iemand zijn splitschema: '
Oefen hem eerst eens in de lucht, is simpeler'
'Je mag alles over me zeggen, maar noem me geen player'

Wegh, dit is niet goed.

• Like
Waarderingen: mat
weet nog dat sniper X iets over whey zei,
en dan er bij aan toevoegde, bla bla bla... whey wat ook niet helemaal legaal is :roflol:

mocht hem wel, gaf me steeds karma ook. wss omdat ik een van de weinige was die hem niet bashte

Terug
Naar boven