wat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een niet nader te noemen DBB'er heeft haar trouwens nog eens op een coïtusdatingsite gezet, waarna er een buitenlander aan haar deur stond. Dat kon ze niet echt waarderen.

Superknurft was dan ook enorm social awkward, zat niets van persoonlijkheid in die persoon. Past daarom perfect in het lijstje van de "invisible members" als mhrteam etc. Van die gasten die jaren aan een stuk posten, maar die je nooit kan pinpointen op een memorabele of grappige post, en die louter fungeren als achtergrondsvulling van het forum.

Het probleem is dat je je focust op de dingen in het leven die er niet echt toe doen. Toen ik een kind was had ik hoop en dromen. Wij allemaal. Maar na verloop van tijd zit de dagelijkse sleur in de weg en je mist de dingen die echt belangrijk zijn, ook al zijn ze recht voor je, ze staren je in het gezicht. Ik denk dat de volgende keer je jezelf moet afvragen: "Ben ik op de goede weg hier? '. Ik wil niet onbeleefd zijn, maar mensen zoals jou vind ik echt jammer. Dus misschien kun je die weinige hersencellen van je gebruiken en profiteren van de kennis die ik heb je nu gegeven. Veel geluk.ook al ben je enorm sociaal awkward, dan scoor je toch gewoon een skinny 6/10 die zelf 10x zo verlegen is als jijzelf, niet een zeekoe die al meer dbbpikken heeft gezien dan kimmona![]()
Het probleem is dat je je focust op de dingen in het leven die er niet echt toe doen. Toen ik een kind was had ik hoop en dromen. Wij allemaal. Maar na verloop van tijd zit de dagelijkse sleur in de weg en je mist de dingen die echt belangrijk zijn, ook al zijn ze recht voor je, ze staren je in het gezicht. Ik denk dat de volgende keer je jezelf moet afvragen: "Ben ik op de goede weg hier? '. Ik wil niet onbeleefd zijn, maar mensen zoals jou vind ik echt jammer. Dus misschien kun je die weinige hersencellen van je gebruiken en profiteren van de kennis die ik heb je nu gegeven. Veel geluk.
Het probleem is dat je je focust op de dingen in het leven die er niet echt toe doen. Toen ik een kind was had ik hoop en dromen. Wij allemaal. Maar na verloop van tijd zit de dagelijkse sleur in de weg en je mist de dingen die echt belangrijk zijn, ook al zijn ze recht voor je, ze staren je in het gezicht. Ik denk dat de volgende keer je jezelf moet afvragen: "Ben ik op de goede weg hier? '. Ik wil niet onbeleefd zijn, maar mensen zoals jou vind ik echt jammer. Dus misschien kun je die weinige hersencellen van je gebruiken en profiteren van de kennis die ik heb je nu gegeven. Veel geluk.
Mensen die dit serieus nemen zijn niet helemaal lekker...
wat een bak vol met onzin...
Valt wel mee toch? Niks mis met af en toe met een afstandje naar jezelf en de dingen die je doet kijken.

mayolijn, ik zie haar nog zo voor me met die ecto op de bank.
vraag je je toch af hoe ze daar elke keer in slaagt om zulke gasten te strikken, die kerel ziet er toch decent uit, en superknurft had een epic fysiek. Zou haar k*t misschien naar chocolade met tren smaken?![]()
Vergeet Jonko niet, sindsdien ook vermist op DBBWaarschijnlijk opgegeten door Mayolijn.
Superknurft heeft nu een kind met Mayolijn. No joke.
100% srs. Hij woont ook met haar in Brabant nu, maar hij lift niet meer. Denk dat ie nog 60kg weegt.
Een niet nader te noemen DBB'er heeft haar trouwens nog eens op een coïtusdatingsite gezet, waarna er een buitenlander aan haar deur stond. Dat kon ze niet echt waarderen.
Superknurft was dan ook enorm social awkward, zat niets van persoonlijkheid in die persoon. Past daarom perfect in het lijstje van de "invisible members" als mhrteam etc. Van die gasten die jaren aan een stuk posten, maar die je nooit kan pinpointen op een memorabele of grappige post, en die louter fungeren als achtergrondsvulling van het forum.
ook al ben je enorm sociaal awkward, dan scoor je toch gewoon een skinny 6/10 die zelf 10x zo verlegen is als jijzelf, niet een zeekoe die al meer dbbpikken heeft gezien dan kimmona![]()
).
) momenteel 84,5KG. Muscle memory goes fast. 

WHAT THE ****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus... ik na lange tijd weer op DBB inloggen, wat denk je wat het eerste is wat ik doe? Nou, mijn eigen naam searchen natuurlijk ().
Na lang twijfelen of ik zou reageren of niet (1 min). Heb ik toch besloten om mijn hart te openen aan jullie, ik zie dat jullie het nodig hebben, mijn gemis is groot.
Ik heb een aantal fantastische jaren achter de rug, fysiek gekrompen, maar emotioneel voldoening gekregen. Heb een geweldige vriendin, kind, en dol gelukkig.
Ik weet dat jullie (diegene hierboven) om onbekende redenen een rot dag hadden, maar! ik zal jullie vergeven.
Ik ben trouwens weer begonnen met trainen in Breda (omdat het al die jaren blijft kriebelen) wie een keer zin heeft om te trainen, graag (ik werk namelijk aan mijn sociale capaciteiten) momenteel 84,5KG. Muscle memory goes fast.
Het beste aan iedereen![]()