Fitness Seller

Sticky Legendarische DBB leden

Welkom terug Knurft.,....

Thinkalot

ik verdedigde het recht van persvrijheid omdat de vrije pers er moet zijn voor de democratie te beschermen; Hier heeft de krant misbruik gamaakt van die vrijheid om bepaalde redenen.
Die persvrijheid is een ilussie net ams andere vrijheden waar sommigen denken recht op te hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=kAvApLjw4fo
Ik zei dat de rellen niet louter het gevolg waren van de cartoons maar de onvrede die er heerst bij de moslims door wat er de afgelopen 50 jaar gebeurt in Palestina, en nu in Irak en afghanistan,.. Als jullie me daarom verdenken van moslim te zijn, dan is dat voor mij geen enkel probleem.

[Link niet meer beschikbaar]
Professor Koen raes, moraalfilosoof aan deunief van gent weet ook veel van de islam. Is hij ook moslim. filosoof vermeersch? ook moslim? En dan nog, wat heeft dit met jhet hele debat te maken. Als ik mijn argumenten baseer op de juiste bronnen, dan stat mijn eigen overtuiging niet ter discussie. Ik blijf er bij: ik geloof niet dat je als mens ooit te weten kan komen of er al dan niet een god bestaat, dus ik ben een agnost. heyn ik weet ook veel over het jodendom, dus ben ik mss jood. Maar ik weet ok veel over het christendom. ben ik dan toch nog katholiek? Ik weet ook veel over het boedhisme,... ik kan nog wel een tijdje doorgaan.

[Link niet meer beschikbaar]

fl**ker eens op Bietser

supreme
wakkie
oom oli

Sinds EricR weg is gaat Dietser helemaal los.

Own Sculpturer, logte mooi alles en was een mooie atleet!

Je bent wel vaak ongesteld de laatste tijd Lebbie. :roflol:

Kom op dan!

5vt9o2.gif

staat angelus er al tussen?

happymar

Terug
Naar boven