Fitness Seller

Contest Log Lenn's 2014 Contest Log

• Topic Starter Topic Starter
Training van daarnet:

Box squat
8x60
8x80
8x100
8x130
8x150 volume PR

SLDL
8x60
8x80
8x100
8x110 volume PR

One legged extension
10x15
10x25
10x35

flink volume op die box squats. Merk je dat het je explosiviteit bij normale squats ten goede komt (of doe je ze daar niet voor)?

flink volume op die box squats. Merk je dat het je explosiviteit bij normale squats ten goede komt (of doe je ze daar niet voor)?

Ik ga 3 trainingen box squat doen, dan 1 training normale squat. Het is te hopen dat ik hierdoor m'n squat mee ga verhogen ja. ;)

Hoe hoog is jouw box? Ik gebruik een bankje in de gym waardoor mn box squats boven par komen alhoewel ik nog steeds het nut wel inzie van deze oefening.

Hoe hoog is jouw box? Ik gebruik een bankje in de gym waardoor mn box squats boven par komen alhoewel ik nog steeds het nut wel inzie van deze oefening.

Momenteel is m'n box even hoog (of laag) als m'n full squat. Ik wil hiermee het terug vertrekken verbeteren. Vroeger faalde ik altijd met het vertrekken, daarom dat ik dit probeer.

Momenteel is m'n box even hoog (of laag) als m'n full squat. Ik wil hiermee het terug vertrekken verbeteren. Vroeger faalde ik altijd met het vertrekken, daarom dat ik dit probeer.

Ben wel benieuwd of het veel carryover gaat hebben, heb altijd begrepen dat je als raw lifter beter paused squat omdat boxsquats in feite een andere bewegingbaan hebben. Paused squatten is bij mij iig superieur aan boxsquats.

Hmm..ik voel me naar je log gelokt!:mad: Was die training nu echt zonder carbs vooraf? ;)

Desalnietteplus een sterke training Lenn!:thumbs:

Ben wel benieuwd of het veel carryover gaat hebben, heb altijd begrepen dat je als raw lifter beter paused squat omdat boxsquats in feite een andere bewegingbaan hebben. Paused squatten is bij mij iig superieur aan boxsquats.

Ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen, nee. Ik train altijd op gevoel en heb nog nooit box squat gedaan dus ik zie wel wat er gebeurd met m'n squat!

Hmm..ik voel me naar je log gelokt!:mad: Was die training nu echt zonder carbs vooraf? ;)

Desalnietteplus een sterke training Lenn!:thumbs:

Jep enkel whey voor de training. Nadien BCAA's en whey en wat later beetje pasta binnen gewerkt.

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Stand van zaken, deze morgen:

9qel2w.jpg

net fysiek man! Goede verhoudingen en mirin' kapsel

no homo

Ziet er al goed uit man!

Streef.

b5c.jpg

Haha thnx guy's! :dance:

Training van daarnet:

Bench press
12x20
8x40
8x70
8x90
4x110 volume PR

Board press 7cm
5x60
3x80
3x100
2x120
5x60

Incline bench press
8x60
8x75
8x85 volume PR

Dip
8xBW
8xBW+10
8xBW+20
8xBW+30

Bench press 110kg, hier lag ik niet goed en kreeg wat krampen. Anders zat 5 reps er ook wel in! Board press wil ik ook gaan proberen, maar ik doe het wel op de steunen van m'n cage en niet een houten blok op m'n borst. Lijkt me niet zo veilig als je alleen traint. Dippen ging :rocknana:

Ervaren mensen hier met board pressen? Is 7cm te veel om mee te beginnen of net te laag?

Fuark 4x100, sterk

Goed fysiek man icm met veel kracht

nice dips!

Ziet er alweer sexy uit Lenn! *nohomo*

Trainingen ook nog steeds erg sterk:thumbs:

Goed fysiek man icm met veel kracht

Voel me nog steeds zwak. ;) Thnx kerel!

Thnx!

Ziet er alweer sexy uit Lenn! *nohomo*

Trainingen ook nog steeds erg sterk:thumbs:

Moet er wel sexy uitzien, normaal gezien over 2 weken fotoshoot. :D

Training van daarnet:

Rack pull
8x60
8x100
5x140
5x160
5x180
5x210 volume PR

BOR
8x60
8x75
8x85
3x95 volume PR maar eigenlijk niet, zo een beroerde techniek!

Pullup
15xBW
12xBW
10xBW filmpke

Shrug
10x60
10x100
10x120
10x140

Vanaf volgende week BOR met smalle grip om spieren even anders aan te spreken. Had een filmpje gemaakt om m'n linkerschouderblad te controleren (oude blessure die beetje terug komt). Als je goed kijkt zie je m'n linker schouderblad wat 'loskomen' van m'n rug.

http://www.youtube.com/watch?v=1bstolCUGGM&feature=youtu.be

Gaat goed hier, sick fysiek. Keep up the good work! :thumbs:

Terug
Naar boven