Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik het niet mee eens,nu ben je een man,toen was je een jongetje.

Gaat goed Lenn, hoe heb je het nu aangepakt met je creatine?
Je hebt een uistekende mentaliteit dat ben ik niet gewend van de jeugd van tegenwoordig... de meeste willen allemaal blokjes maar zeker niet te groot worden![]()

Ik neem aan dat je creatine mono hebt? Ik heb nu creatine ethyl ester en daar houd je geen vocht van vast en geeft nog iets meer kracht, is misschien het overwegen waard als je door je pot heen bent![]()
Ik neem aan dat je creatine mono hebt? Ik heb nu creatine ethyl ester en daar houd je geen vocht van vast en geeft nog iets meer kracht, is misschien het overwegen waard als je door je pot heen bent![]()
Lekkere instelling op je 16e!10% zou wel leuk zijn, ik kan alleen moeilijk van de kebap/frut/bier afblijven in het weekend. Door de week gaat dat met gemak!
Lekkere instelling op je 16e!
Foto`s niet slecht btw. Maar met de juiste instelling zou je beter staan.
Bier en die turkse rommel is dat nou nodig?

Moet jezelf weten. Maar ik vraag me af of dat genieten alleen kan icm alcohol.
Maar ik weet niet in welke hoeveelheden je dat doet.
Zie het als een tip van Flip. Ik zie dat je goed bezig bent. Maar wat als je er echt vol voor zou gaan?
Zie het als een tip van Flip. Ik zie dat je goed bezig bent. Maar wat als je er echt vol voor zou gaan?

Volgens mij gaat hij er echt vol voor, maar wil hij niet binnen een paar maanden het podium.
Die jongen is pas 16. Je kan in zijn log lezen en aan de foto's zien dat hij een duidelijke balans gevonden in eten, trainen en genieten, zich bewust zijnde van zijn keuzes. Wanneer je tegen je zin in overfanatiek bezig gaat kan dat ook averechts werken op je motivatie. Denk aan al die jonkies die big willen worden maar vooretdurend cutten ivm hun blokjes. Dat lijkt me nou niet iets om toe aan te moeidgen![]()
Ik vind dit nou juist een voorbeeld van hoe het wel moet. Verstandig bulken, hele lichaam trainen en geen gezeik over blokjes. Punt.
Keep it up Lenn. Komt helemaal goed zo![]()