XXL Nutrition

Lenn's nieuwe foto's!!!!!!! 1 jaar training!!

Heey Lenn
Nou uhm ik ben even groot als jou he.
mijn bf is iets minder.
maar ik weeg nou 64,6kg
hoe kun je die lengte 81 wegen??
dan was je toch veel dikker, of juist gespierder?
zal wel aan mij ligge.
Haha maar toch heel goed.
Zkr voor een jaar
suc-6

OmG! Als je jou pics zou vergelijken zie je toch duidelijk dat de ts een stuk groter is dan jou. Hij heeft trouwens ook een hoger bf dan jou ;)

rechter biseps (van jouw kant) is ziek groot :o , als je dat op 10% krijgt ben je volgens mij breedste dude van 16 :D

btw , toen je zo mager was in het begin , had je dan zo geen vrouwne heupen die zo inkepen?
bij jouw is het nu mooi recht,

welke hoefeninge doe je om je buik langst de zijkant recht te krijgen ?
en btw ,in mijn bulk zat er eve veel vet in mijn buik als bij jouw nu , maar ik zat wel op 14 en jij op 16..
doe je nog cardio in je bulk ? en hoe krijg je in godsnaam je schuinebuik spieren door al dat vet doorboort :o :o :o !!!!!!!

Laatst bewerkt:
OmG! Als je jou pics zou vergelijken zie je toch duidelijk dat de ts een stuk groter is dan jou. Hij heeft trouwens ook een hoger bf dan jou ;)

HAHA:pIK BEDOELDE NIET GROOT IN DE BREEDTE HE, MAAR IN DE LENGTE EVEN GROOT BEN 1,68M, HIJS INDERDAAD BREDER DAT ZIE IK OOK WEL HOOR;)

• Topic Starter Topic Starter
rechter biseps (van jouw kant) is ziek groot :o , als je dat op 10% krijgt ben je volgens mij breedste dude van 16 :D

btw , toen je zo mager was in het begin , had je dan zo geen vrouwne heupen die zo inkepen?
bij jouw is het nu mooi recht,

welke hoefeninge doe je om je buik langst de zijkant recht te krijgen ?
en btw ,in mijn bulk zat er eve veel vet in mijn buik als bij jouw nu , maar ik zat wel op 14 en jij op 16..
doe je nog cardio in je bulk ? en hoe krijg je in godsnaam je schuinebuik spieren door al dat vet doorboort :o :o :o !!!!!!!

Aan m'n heupen kan ik niets doen hoor.

Buik staat langs de zijkanten vrij goed droog, enkel aan de voorkant, vooral dan de onderkant heb ik nu nog een buikje. Zit nu op 12%.

Mooie fysiek man, ben wel stiekem een beetje jaloers :p

Terug
Naar boven