MuscleMeat

Less is more

Bezoekers in dit topic

fireisgold

Cool Novice
Lid geworden
9 feb 2022
Berichten
30
Waardering
17
Lengte
1m87
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
Allright Guys,
Ik ben nu 3 weken bezig met mijn light cycle
W1 tot 12 sust 200 mg/week
W1 tot 10 deca 100 mg/week
Alles uit de Belgische apotheek 😀
Dat wil zeggen deca 25mg/ml.
Status start 37 jaar 187cm 87 kg 15 bf

Update na 3 weken 90 kg 13 bf
 
Succes. Flink wat mls rammen voor die dosis dan 😅
 
Idd,
De reden voor deze log is eigenlijk dat ik de youngsters wil laten kijken dat je niet direct 500 mg test moet zetten voor je eerste kuur.
Ik heb in het verleden dezelfde fout gemaakt en begonnen met 500 mg test.
Voel me hier veeel chiller op. En de resultaten zijn tot nu toe prima.
 
Idd,
De reden voor deze log is eigenlijk dat ik de youngsters wil laten kijken dat je niet direct 500 mg test moet zetten voor je eerste kuur.
Ik heb in het verleden dezelfde fout gemaakt en begonnen met 500 mg test.
Voel me hier veeel chiller op. En de resultaten zijn tot nu toe prima.
Jou organen en bloedwaardes zijn ook blij met jou keuze!
 
Bloedafname is voor volgende week, ik upload deze hier.
Bloedruk is lig prima.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Ik ben voorstander van dit soort opzetjes.
Opbouwen kan altijd nog indien nodig.
 
Nu een drietal dagen aan het uitzieken van corona, kan gelukkig goed en clean blijven eten.
 
K.t corona, extra balen nu maar succes verder!
 
Tijd voor een update;
Na 8 weken sust 200mg deca 100 mg ben ik ongeveer 7 kg zuivere spiermassa aangekomen, vet is met 4 % gedaald.
Ben uiterst tevreden met het resultaat.
Heb qua voeding en training ook alles uit de kast gehaald. Stats nu 187cm 92 kg 12% bf
 

Bijlagen

  • 72A8016E-1C43-4DE7-B910-0C11113982DB.jpeg
    72A8016E-1C43-4DE7-B910-0C11113982DB.jpeg
    144,5 KB · Weergaven: 191
Vrijdag start ik met nakuur hcg 1500iu ead voor 20 dagen en arimidex 30 dagen 0,5mg ead. Ik verdraag geen nolva of clomid.
 
HCG kun je ook tijdens de kuur nemen, op 500iu op injectiedag.(2xpw)
Voor meerdere is deze dosis Cruisen 😉
 
Cruisen is 100 mg per week maximum
 
Tijd voor een update;
Na 8 weken sust 200mg deca 100 mg ben ik ongeveer 7 kg zuivere spiermassa aangekomen, vet is met 4 % gedaald.
Ben uiterst tevreden met het resultaat.
Heb qua voeding en training ook alles uit de kast gehaald. Stats nu 187cm 92 kg 12% bf
Ik hoef je neem ik aan toch niet te vertellen dat je in no way 7kg 'zuivere' spiermassa bent aangekomen.
 
Ik hoef je neem ik aan toch niet te vertellen dat je in no way 7kg 'zuivere' spiermassa bent aangekomen.
Sommige mensen kun je beter in hun waan laten. Veelal is het met deze dosis, of tabs meer de aanzet om tenminste tijdens 'de kuur' er Vol gas voor te gaan..
 
Tijd voor een update;
Na 8 weken sust 200mg deca 100 mg ben ik ongeveer 7 kg zuivere spiermassa aangekomen, vet is met 4 % gedaald.
Ben uiterst tevreden met het resultaat.
Heb qua voeding en training ook alles uit de kast gehaald. Stats nu 187cm 92 kg 12% bf
Het voorbeeld in combinatie met weinig gear, vind ik niet erg indrukwekkend.
Dit was naturel ook te behalen en een beter voorbeeld geweest voor de jeugd. En die 12% ziet er uit als 15% of meer. Als je droger gaat mag je blij zijn dat je op 87kg uitkomt met 10%.
 
Tijd voor een update;
Na 8 weken sust 200mg deca 100 mg ben ik ongeveer 7 kg zuivere spiermassa aangekomen, vet is met 4 % gedaald.
Ben uiterst tevreden met het resultaat.
Heb qua voeding en training ook alles uit de kast gehaald. Stats nu 187cm 92 kg 12% bf
Waarom heb je gear nodig voor dit fysiek?
 
Sommige mensen kun je beter in hun waan laten. Veelal is het met deze dosis, of tabs meer de aanzet om tenminste tijdens 'de kuur' er Vol gas voor te gaan..
Was verder geen aanval op ts maar mensen hebben geen besef hoeveel 7kg 'droge' massa erbij daadwerkelijk is.
 
Was verder geen aanval op ts maar mensen hebben geen besef hoeveel 7kg 'droge' massa erbij daadwerkelijk is.
Klopt ja. Maar in dit topic klopt wel meer niet.. vetp... HG gear, terwijl hij recent een topic had in Echt of Nep met Deca en Test E ipv sust.....
 
Back
Naar boven