XXL Nutrition

Leverprotectors ivm Kanker

AestheticFreak

Dutch Bodybuilder
Waardering
334
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
Heren goedenavond,

Ik ga het even kort houden, maar mijn schoonmoeder heeft vandaag te horen gekregen kanker met uitzaaiingen te hebben. Flink klote dus...
Nu is het zo dat er ook een plekje op haar lever is gevonden (dus die zal minder goed werken). Het is niet echt meer te redden met operaties/chemo/stralen, dus ze gaat nu een nieuwe hormonale behandeling in (orals dus, en zwaar ook).

Ik ben nu dus opzoek naar een goede lever protector, hopende dat hier iemand iets weet.

Groetjes,

AestheticFreak

ik denk dat als ze een hormonale behandeling krijgt de doktoren in kwestie wel weten waar ze mee bezig zijn en als zij een leverprotector noodzaak vinden zullen zij die zeker voorschrijven.
ik begrijp je bezorgdheid maar zou je dit soort dingen niet in de handen van de doktoren laten?

krijgt ze die niet bij de behandeling?

kan me haast niet voorstellen dat ze bij een kanker behandeling dingen ''vergeten'' die zouden kunnen helpen. als ze het niet krijgt zal er een goed reden voor zijn.

goed bedoelt natuurlijk, maar ik zou vertrouwen dat de doktoren alles doen wat kan/nodig is.

Laatst bewerkt:
Vind je niet zelf dat je wat teveel verwacht? Wij zijn geen oncologen, laat staan dat we echt het fijne weten van haar situatie.

Allesinds sterkte, spijtig dat zij net die problemen heeft ipv mijn ex-schoonmoeders.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks heren! Ja was even hals over de kop een topicje om me te orienteren over wat we bestaan. Thanks anyways mannen.

Klote van je schoonmoeder. Sterkte!

Sterkte met het slechte nieuws en ik zou advies bij de behandeld arts opvragen omtrent je vraag.

Zelf ook zoiets meegemaakt ooit met een schoonmoeder. Heeft zeker hoop impact. Sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel mannen

Sterkte kerel.

Heren goedenavond,

Ik ga het even kort houden, maar mijn schoonmoeder heeft vandaag te horen gekregen kanker met uitzaaiingen te hebben. Flink klote dus...
Nu is het zo dat er ook een plekje op haar lever is gevonden (dus die zal minder goed werken). Het is niet echt meer te redden met operaties/chemo/stralen, dus ze gaat nu een nieuwe hormonale behandeling in (orals dus, en zwaar ook).

Ik ben nu dus opzoek naar een goede lever protector, hopende dat hier iemand iets weet.

Groetjes,

AestheticFreak
Je schoonmoeder zal misschien nog een paar maanden leven, misschien is het zelf een kwestie van weken en het heeft echt geen zin om een leverprotector te nemen. Het heeft ook geen enkel voordeel. Op een bepaald ogenblik moet je ervoor zorgen dat dit zo comfortabel mogelijk gebeurd door te denken aan pijnstillers, palliatieve zorg, enz... Ik heb het met mijn beide ouders meegemaakt.

Terug
Naar boven