Levii
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m82
weet ik , weet ik
had het gevraagd maar ze zei 'is te duur'
terwijl ze zelf met louis vuitton handtasse loopt op straat ..
maarja , moeders e
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha ik heb u donderdag gezien, ik was aan't benchen. Bench en Barbell Rows aan het supersetten. Kwas wel ni zeker of gij da waart, nu da gij u ebt beschreve ben'k zeker.
"Tuplad" op facebook.
kheb niemand gezien me russia op zijn rug ze haha
Mijn vriendin is ook een marokkaanse, wa probeert gij te zeggeah echtkheb niemand gezien me russia op zijn rug ze haha
ma twas kei druk toen -.-
nu die deur kapot is kome al die marokane ma gratis binne![]()

Mijn vriendin is ook een marokkaanse, wa probeert gij te zegge![]()

Ik ben me een Belgische same geweest, en khaat belge, maakt mij ni minder racist hé da'k er me een ben same geweestheb er toch niks tege? ik ben 3 jaar me een marokaanse same geweest ma meer als de helft zijn marokane in onze gym? beetje realistisch zijn eh![]()
just saying.
ja veel raciste tegewoordig maja wa aan te doen.. als je ze respect geeft krijgt ge ook respect terugIk ben me een Belgische same geweest, en khaat belge, maakt mij ni minder racist hé da'k er me een ben same geweestjust saying.
Soit, das hoboken & kiel, wa wilde ? Is't zo erg da ze een beetje bruin zien dan ?![]()
verspreid je maaltijden over 8 keer per dag. en half uur voor het slapen gaan . kwark met cashew er in. anders tonijn.
want 6 boterhammen achter elkaar hou je een week volvolgens mij eet je zelfs te veel man. probeer niet heel je schema te bazeren op brood
maar reken ff uit wat je op een dag nodig hebt. en hoeveel dat wat je nu hebt al aan kcal is .

![]()
![]()
"Stats: 1m82 70kg"
Hij mag nog 3 liter melk bij doen elke dag. 8kg ondergewicht minstens.

ah echt, nog nooit gezien
ben erjuist geweest
kheb meestal blauwe short aan, witte schoentjes en zwarte marcel me haar omhoog en zwarte oorbel , nog nooit gzn? haha
geef anders u Facebook ofzo is, kben echt benieuwd wie gy bent haha, want train er toch al een tijdje

ah hierse nog volk van just fit, nice. Tulpad U heb ik al eens gezien
denk ik als ge altijd in het squat rek staat. Meestal een meisje aant opleiden kan dat? Levii heb ik nog ni direct gezien maar als ge mij is tegenkomt kheb 3 sterrekes in mne nek ge kunt ni missen![]()
nog nooit ne gast me sterrekes in de nek gezien haha