MuscleMeat

LEVII's LIFE LOG

• Topic Starter Topic Starter
21-01-2011

zal effe ongeveer men voedingsschemazette wa ik per dag eet

07:45u -> 2 kommen cornflakes, banaan (kan 's morgens vroeg eeeecht niet veel eten als het school is, weet da je juist wel veel moet ete maja)

10:10u -> 4boterhamme pindakaas, 2boterhamme kaas

12:20u -> grote kom havermout, banaan, 2 volle yoghurtpotjes zonder smaak, 2boterhammen kipfilet/kaas/pindakaas

14:50u -> 4boterhammen pindakaas/kaas

17:00 -> wat de pot schaft

19:00/19:30 -> kom havermout of grote kom yoghurt, 4 boterhammen pindakaas/kaas

en over de hele dag heen gespreid 1.5L melk en 1.5L water ongeveer

weethet de porties moeten meer worden maar daar werk ik aan, ben tog al goed op gang met men 6 maaltijde per dag vind iK :D

Haha ik heb u donderdag gezien, ik was aan't benchen. Bench en Barbell Rows aan het supersetten. Kwas wel ni zeker of gij da waart, nu da gij u ebt beschreve ben'k zeker.

"Tuplad" op facebook.

Haha ik heb u donderdag gezien, ik was aan't benchen. Bench en Barbell Rows aan het supersetten. Kwas wel ni zeker of gij da waart, nu da gij u ebt beschreve ben'k zeker.

"Tuplad" op facebook.

ah echt :p kheb niemand gezien me russia op zijn rug ze haha
ma twas kei druk toen -.-
nu die deur kapot is kome al die marokane ma gratis binne :D

heb er toch niks tege? ik ben 3 jaar me een marokaanse same geweest ma meer als de helft zijn marokane in onze gym? beetje realistisch zijn eh :D
Ik ben me een Belgische same geweest, en khaat belge, maakt mij ni minder racist hé da'k er me een ben same geweest :p just saying.

Soit, das hoboken & kiel, wa wilde ? Is't zo erg da ze een beetje bruin zien dan ? :D

Ik ben me een Belgische same geweest, en khaat belge, maakt mij ni minder racist hé da'k er me een ben same geweest :p just saying.

Soit, das hoboken & kiel, wa wilde ? Is't zo erg da ze een beetje bruin zien dan ? :D
ja veel raciste tegewoordig maja wa aan te doen.. als je ze respect geeft krijgt ge ook respect terug

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

merci, en wa vind je van mijn voedingschema? (bovenaan)

verspreid je maaltijden over 8 keer per dag. en half uur voor het slapen gaan . kwark met cashew er in. anders tonijn.

want 6 boterhammen achter elkaar hou je een week vol ;) volgens mij eet je zelfs te veel man. probeer niet heel je schema te bazeren op brood

verspreid je maaltijden over 8 keer per dag. en half uur voor het slapen gaan . kwark met cashew er in. anders tonijn.

want 6 boterhammen achter elkaar hou je een week vol ;) volgens mij eet je zelfs te veel man. probeer niet heel je schema te bazeren op brood

hmmm.. geloof mij da hou ik wel vol hoor;; 100% zeker

alleen het k*tte is da men moeder begint te zage da da allemaal te duur is tonijn enal en da ik teveel eet haha =(

maar reken ff uit wat je op een dag nodig hebt. en hoeveel dat wat je nu hebt al aan kcal is .

leuk! ik ga je ook volgen:D

succes man!

:D :D :D

"Stats: 1m82 70kg"

Hij mag nog 3 liter melk bij doen elke dag. 8kg ondergewicht minstens.

ben wel nog maar 15 hé, nog nie volgroeid .. moetge wel onthoude
iedereen van men klas is ongeveer 1m72 tot 1m85 en niemand weegt 75kg+ ze

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

leuk! ik ga je ook volgen:D

succes man!

aight en gy ook :)

ah echt, nog nooit gezien:p
ben erjuist geweest
kheb meestal blauwe short aan, witte schoentjes en zwarte marcel me haar omhoog en zwarte oorbel , nog nooit gzn? haha
geef anders u Facebook ofzo is, kben echt benieuwd wie gy bent haha, want train er toch al een tijdje

ah hierse nog volk van just fit, nice. Tuplad U heb ik al eens gezien
denk ik als ge altijd in het squat rek staat. Meestal een meisje aant opleiden kan dat? Levii heb ik nog ni direct gezien maar als ge mij is tegenkomt kheb 3 sterrekes in mne nek ge kunt ni missen ;)

Laatst bewerkt:
ah hierse nog volk van just fit, nice. Tulpad U heb ik al eens gezien
denk ik als ge altijd in het squat rek staat. Meestal een meisje aant opleiden kan dat? Levii heb ik nog ni direct gezien maar als ge mij is tegenkomt kheb 3 sterrekes in mne nek ge kunt ni missen ;)

haha ok :D nog nooit ne gast me sterrekes in de nek gezien haha
komde der al lang?

ik train daar sinds januari, heb vroeger in better bodies getraind. Tege wa uur trainde gij meestal? seg ge kunt eigenlijk ni makkelijker hebben he me die aldi aan den overkant. kipfilet, kwark , melk , tonijn in blik, noten noemt maar op alles wa ge nodig hebt om te groeien valk naast de gym ge kunt ni beter hebben.

Is Just Fit eigenlijk een goede fitness ? Ik ben één keer is geweest in Borsbeek en dat viel me eigenlijk vies tegen, echt raar volk dat daar rond loopt :D

Terug
Naar boven