XXL Nutrition

LEVII's LIFE LOG

Is Just Fit eigenlijk een goede fitness ? Ik ben één keer is geweest in Borsbeek en dat viel me eigenlijk vies tegen, echt raar volk dat daar rond loopt :D

ik vind da gene slechte gym, komen indd wel veel marrokanen maar ik kan
niet zeggen dat ik daar last van heb. Als je er rond 19u komt is het wel boemvol. Ook spijtig dat de dumbbells maar tot 38kg gaan. Maar voor 15eu
in de maand kunde ni sukkelen.

• Topic Starter Topic Starter
ik vind da gene slechte gym, komen indd wel veel marrokanen maar ik kan
niet zeggen dat ik daar last van heb. Als je er rond 19u komt is het wel boemvol. Ook spijtig dat de dumbbells maar tot 38kg gaan. Maar voor 15eu
in de maand kunde ni sukkelen.

das waar, meestal ga ik gwn snel direct na school voor al da volk te vermijde en nu kome die nog me meer, omda die draaideur kapot is :p

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

ik train daar sinds januari, heb vroeger in better bodies getraind. Tege wa uur trainde gij meestal? seg ge kunt eigenlijk ni makkelijker hebben he me die aldi aan den overkant. kipfilet, kwark , melk , tonijn in blik, noten noemt maar op alles wa ge nodig hebt om te groeien valk naast de gym ge kunt ni beter hebben.

en meestal zo om 4uur tot 7 uur in de week en in weekend ongeveer vanaf 12 uur smorgens..

en nice better bodies:D mijnen beste maat traint daar, die zijn vader was de eigenaar vroeger van better bodies ma das €30 per maand e :p

ik had da eigenlijk nog ni gemerkt dat er dan zomaar volk binneloopt, ale ik zou da toch nooit doen ze. Ja bb was ni slecht maar op den duur was ik meer aant babbelen dan aant trainen omdak der echt iedereen ken. De Joris is daar nu toch al enkele jaren baas voor zover ik weet. Wie was de vorige eigenaar mss? Gade morge traine?

ik had da eigenlijk nog ni gemerkt dat er dan zomaar volk binneloopt, ale ik zou da toch nooit doen ze. Ja bb was ni slecht maar op den duur was ik meer aant babbelen dan aant trainen omdak der echt iedereen ken. De Joris is daar nu toch al enkele jaren baas voor zover ik weet. Wie was de vorige eigenaar mss? Gade morge traine?

vorige noemde Frank Gall moete maar is vrage die kenne ze allemaal wel 100% daar:D
en nope, maandag wel om iets na 4

ja da zou wel kunne die naam komt me bekend voor. Als ge iet later komt kunne we mss is same traine e ik kan der om 17.30 zijn ?

haha ja dan zalk er wel wrs nog zijn..
dan moet ge mij is lere deadlifte en squatte me goeie techniek :D
bijna niemand doet da bij onze fitness eh

ik zen der ook gene krak in zne da zulde is aan tuplad moete vrage dan die doe
niks anders :d

da zijn zowiso oefeningen die in elk deftig schema terugkomen ze. Tis al sjiek voor
uwe leeftijd da ge een voedingsschemahebt, denk dat 90% van bij ons zegt van jaja ik eet veel rijst me kip :d en denke da ze daardoor gaan groeien.

da zijn zowiso oefeningen die in elk deftig schema terugkomen ze. Tis al sjiek voor
uwe leeftijd da ge een voedingsschemahebt, denk dat 90% van bij ons zegt van jaja ik eet veel rijst me kip :d en denke da ze daardoor gaan groeien.

ja kweet het, en ook nog, er zijn wel nie zoveeel beeste in onze gym eh :D
aléja zelf ben ik ernu ook geen ,VERRE VAN ma toch
das opvallend
t.ov. better bodies
:D

in better bodies zitten de echte beesten e, redelijk oude machines maar degelijk
en dumbbells tot 65kg. Maar als iedereen zne vinger moet opsteken die gekuurd heeft :D

22-01-2011

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Rug na bijna 5maande traine

Trek je broek is op joh. :P

Heb je een kuur verleden?. Of alleen pro hormonen zoals shakies?

:roflol:

Laten we zijn log maar niet vernken met ons getroll. :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Edit: wat zijn trouwens jouw krachtstats?

haha :roflol::roflol:

Waar heb je het over? :roflol:

Terug
Naar boven