Fitness Seller

Libische Burgeroorlog

sorry admin tymen , kwas vergeten dat jij het nieuws rond linie nauwlettend in de gaten houdt

ik heb mijn sollicitatie brief voor de functie DBB admin al gestuurd naar T :)

ot: zullen de opstandelingen nog ene kans maken tegen de grondtroepen van khadaffi?

Misschien kan ik desondanks ik weg bezuinigd ben bij defensie in libie nog wat leuks doen :)

ik heb mijn sollicitatie brief voor de functie DBB admin al gestuurd naar T :)

ot: zullen de opstandelingen nog ene kans maken tegen de grondtroepen van khadaffi?
denk het wel, khadaffi had land teruggewonnen maar ik denk dat dat gewoon kwam omdat hij luchttroepen had. de tanks uitschakelen zal alleen wel moeilijk worden :(

alle mensenrechten lijkt mij sterk.

en ten 2e het nucleaire programma :roflol: weetje hoeveel kernwapens amerika heeft?

JoranR, laat ik voor jou een situatie schetsen die misschien zelfs in jou schedel doordringt.

Als volgt:
Zowel de VS als Libië hebben evenveel CBRN wapens, laten we zeggen ieder 100 units.
Nu zijn de VS bezig met conventionele wapens Tunesië te ontzetten.
Libië is bezig met conventionele wapens Egypte te ontzetten.

Vervolgens worden zowel de VS als Libië teruggedrongen door de krijgsmachten van respectievelijk beide landen.
Ze staan op het punt om verslagen te worden en er worden van beide landen militairen gevangen genomen en vervolgens op internationale tv vernederd.
Zowel de VS als Libie staan nu echt op het punt verslagen te worden, en ze hebben nog geen CBRN middelen ingezet.
Welke van deze landen is er nu eerder geneigd toch CBRN middelen in te zetten tegen de vijandelijke krijgsmacht?

Denk er maar eens over na en hou op met provocerend te posten.

Misschien kan ik desondanks ik weg bezuinigd ben bij defensie in libie nog wat leuks doen :)

wegbezuinigd ?1 :roflol:

gast je bent 17. Nog niemand bij ons is ontslagen vanwege bezuinigingen. ze beginnen eerst met het niet verlengen van contracten en het stopzetten van opleidingen en nieuwe instroom.

OT: I wanne see some god damn fireworks! :woot:

wegbezuinigd ?1 :roflol:

gast je bent 17. Nog niemand bij ons is ontslagen vanwege bezuinigingen. ze beginnen eerst met het niet verlengen van contracten en het stopzetten van opleidingen en nieuwe instroom.

OT: I wanne see some god damn fireworks! :woot:
The same here, er is gewoon geen instroom meer, iedereen die niet in fase 3 zit krijgt geen contractverlenging.
Maar het leger is zijn slagkracht nog niet kwijt hoor.

Vind het wel goed dat ze gaan binnenvallen. Krijgen we over 2 jaar weer stabiele olieprijzen. Komt ons weer ten goede uit.

Vind het wel goed dat ze gaan binnenvallen. Krijgen we over 2 jaar weer stabiele olieprijzen. Komt ons weer ten goede uit.

niemand heeft gezegd dat ze gaan binnenvallen

ze kunnen van alles gaan doen:
- geld en wapens aan de demonstranten geven
- no-fly zone bekrachtigen door te patrouilleren met vliegtuigen van de vn
- commandocentra en vliegvelden van kaddafi zijn troepen bombarderen en onbruikbaar maken.

maar binnenvallen van libie door vn troepen zie ik nog niet zo snel gebeuren.

Laatst bewerkt:
niemand heeft gezegd dat ze gaan binnenvallen

ze kunnen van alles gaan doen

- geld en wapens aan de demonstranten geven
- no-fly zone bekrachtigen door te patrouilleren met vliegtuigen van de vn
- commandocentra en vliegvelden van kaddafi zijn troepen bombarderen en onbruikbaar maken.

maar invallen zie ik nog niet zo snel gebeuren.

Heb van vertrouwelijke bron dat het niet meer lang gaat duren ;)

Is in Irak niet hetzelfde gebeurt? Even No flyzone etc. en dan na een paar maanden gewoon binnenvallen

Laatst bewerkt:
JoranR, laat ik voor jou een situatie schetsen die misschien zelfs in jou schedel doordringt.

Als volgt:
Zowel de VS als Libië hebben evenveel CBRN wapens, laten we zeggen ieder 100 units.
Nu zijn de VS bezig met conventionele wapens Tunesië te ontzetten.
Libië is bezig met conventionele wapens Egypte te ontzetten.

Vervolgens worden zowel de VS als Libië teruggedrongen door de krijgsmachten van respectievelijk beide landen.
Ze staan op het punt om verslagen te worden en er worden van beide landen militairen gevangen genomen en vervolgens op internationale tv vernederd.
Zowel de VS als Libie staan nu echt op het punt verslagen te worden, en ze hebben nog geen CBRN middelen ingezet.
Welke van deze landen is er nu eerder geneigd toch CBRN middelen in te zetten tegen de vijandelijke krijgsmacht?

Denk er maar eens over na en hou op met provocerend te posten.
beste fiezefur laat ik beginnen met het feit dat mijn posts niet provocerend bedoeld zijn.

ten 2e hadden ruud en ik het over een nucleair programma en kernwapens. ik snap dan ook niet waarom jij er kern, bio en radiologische wapens bijhaalt.

als laatste wil ik zeggen dat het over iran ging en niet libië

mvg joran ;)

Laatst bewerkt:
Heb van vertrouwelijke bron dat het niet meer lang gaat duren ;)

Is in Irak niet hetzelfde gebeurt? Even No flyzone etc. en dan na een paar maanden gewoon binnenvallen

Ze zijn Irak binnengevallen omdat ze zogezegd bewijs hadden dat ze WOMD aan het maken was. Maakt ook niet uit , een 'honest mistake'. Ook maar iets van 80% van alle doden was/is collateral damage. Hun aim tegenwoordig trekt op niets , ten tijde van WW01 en 2 was dat nog maar 10%.

Ze zijn Irak binnengevallen omdat ze zogezegd bewijs hadden dat ze WOMD aan het maken was. Maakt ook niet uit , een 'honest mistake'. Ook maar iets van 80% van alle doden was/is collateral damage. Hun aim tegenwoordig trekt op niets , ten tijde van WW01 en 2 was dat nog maar 10%.
bush z´n campagnes werden gesponsord door wapen bedrijven. dus er moesten wapens gekocht en gebruikt worden.

beste fiezefur laat ik beginnen met het feit dat mijn posts niet provocerend bedoeld zijn.

ten 2e hadden ruud en ik het over een nucleair programma en kernwapens. ik snap dan ook niet waarom jij er kern, bio en radiologische wapens bijhaalt.

als laatste wil ik zeggen dat het over iran ging en niet libië

mvg joran ;)
Vervang Libië door Iran en geef antwoord op de vraag.
De rede dat ik bio- radio- en chemische wapens er bij haalde is omdat je in dit soort zaken altijd over het gehele spectrum praat om geen mogelijkheden uit te sluiten.

Terug
Naar boven