XXL Nutrition

Libische Burgeroorlog

Volgens mij is Libië ook niet echt een toonbeeld van stabiliteit en regels volgen.

Volgens mij is Libië ook niet echt een toonbeeld van stabiliteit en regels volgen.

Nee , maar zulke landen hebben juist types nodig als Kaddafi , anders breken er burgeroorlogen uit ( grootste en lompste stam daar heeft het voor het zeggen ) en nog meer gezeik. Alhoewel ik die mensen heel goed snap , zit je daar al tientallen jaren lang met een geschifte dictator... ook al zorgt hij misschien voor een zekere stabiliteit.

Als er 1 schapie over de dam is.....

leuk, maar wel een beetje laat.....

Nee , maar zulke landen hebben juist types nodig als Kaddafi , anders breken er burgeroorlogen uit ( grootste en lompste stam daar heeft het voor het zeggen ) en nog meer gezeik. Alhoewel ik die mensen heel goed snap , zit je daar al tientallen jaren lang met een geschifte dictator... ook al zorgt hij misschien voor een zekere stabiliteit.

Op het moment dat een groot deel van het volk besluit niet meer als een mak lammetje achter een idiote bromsnor aan te lopen is de stabiele factor uitgewerkt.

jep het land is niet meer stabiel dus heeft niemand kaddafi meer nodig. hij en zn famillie een enkeltje zeebodem geven

abbo. ik volg zelf al dagen nauwgezet de ontwikkelingen rond Libië

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

het staak-het-vuren word btw volledig aan de laars gelapt.

er word nog steeds heftig gevochten rond Misratha!

wacht dacht je van bijvoorbeeld de mensenrechten? en dan ook alle mensenrechten die er maar zijn

en wat dacht je van het nucleaire programma
alle mensenrechten lijkt mij sterk.

en ten 2e het nucleaire programma :roflol: weetje hoeveel kernwapens amerika heeft?

amerika kan je namelijk ook wel met iran vergelijken

je derailed het topic :)

Nederland mengt zich alleen maar als volgzaam schoothondje. Politiek is zo vies.

Terug
Naar boven