Fitness Seller

Liefde en ziek gevoel

  • Topic starter b t s
  • Startdatum
  • Reacties 162
  • Weergaven 8K
  • Volgers 16

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohhh brother, somebody needs a ****ING REALITY CHECK!!!!

beste dbber, je kunt niet meer rationeel nadenken.
Je hebt een vakantie-liefde onmoet, je kent haar amper een maand, en je zit er over te denken naar Kroatië te emigeren.

WHAT THE ****, als je een maatje van mij was kreeg je een klap met de platte hand in je gezicht en daarna een emmer koud water over je heen.

Denk eens logisch na.
Je kan niet in 1 maand besloten hebben dat dit "je soulmate" is. Sterker nog, op je 18e kan je dat überhaupt niet vaststellen. Je hormoontjes gieren door je lijf, maar de gedachtes die je nu over het leven hebt die zijn op je 20e weer heel anders.
Ik begrijp je heel goed, ik heb het ook vaak meegemaakt op vakanties.
Plaatje van een meisje, klikt harstikke goed, flink nken, de hele vakantie helemaal te gek, tot over m'n oren verliefd. En dan kom je terug in dit kk land en mis je haar intens. Je wilt terug naar die tijd, terug naar haar. Want dat was perfect, veel beter dan alle meisjes in nederland.
Maar alsjeblief, neem 1 ding van mij aan, dat meisje is net zo'n ****ing teringhoer als de rest van alle andere meisjes. kans is 9 op 10 dat het stuk gaat lopen als je daar eenmaal woont en dag en nacht met haar door brengt.
En dan zit je daar...hart gebroken omdat de relatie stuk is, in een vreemd land, ver van vrienden en familie.

Denk na man, er zijn zat meisjes in een straal van 50 km van waar je nu zit, je bent pas 18 je gaat nog zoveel k*tjes tegen komen. En je gaat nog zo vaak teleur gesteld worden. Als je een jaar of 25 bent en je denkt na "die grote liefde uit Kroätie die je een maand kent" dan ben je blij dat je geen domme beslissing hebt genomen en daar naartoe verhuist bent.

Just my 2 cents ;) succes
 

verliefdheid is een bitch, maar het waait wel weer over.

Kijk het een paar maanden aan, je zult zien dat jullie contact verminderd is en dat je minder verliefd bent. Als je een plantje geen water geeft gaat het vanzelf dood. Als je geen kolen op het vuur gooit dooft het vanzelf.
En mocht je na een half jaar nog steeds stapelverliefd zijn en niemand anders tegen gekomen bent, en zij ook, dan had ik het verkeerd en is het "true love".
Maar ik denk dat dat wel meevalt.
 
Ohhh brother, somebody needs a ****ING REALITY CHECK!!!!

beste dbber, je kunt niet meer rationeel nadenken.
Je hebt een vakantie-liefde onmoet, je kent haar amper een maand, en je zit er over te denken naar Kroatië te emigeren.

WHAT THE ****, als je een maatje van mij was kreeg je een klap met de platte hand in je gezicht en daarna een emmer koud water over je heen.

Denk eens logisch na.
Je kan niet in 1 maand besloten hebben dat dit "je soulmate" is. Sterker nog, op je 18e kan je dat überhaupt niet vaststellen. Je hormoontjes gieren door je lijf, maar de gedachtes die je nu over het leven hebt die zijn op je 20e weer heel anders.
Ik begrijp je heel goed, ik heb het ook vaak meegemaakt op vakanties.
Plaatje van een meisje, klikt harstikke goed, flink nken, de hele vakantie helemaal te gek, tot over m'n oren verliefd. En dan kom je terug in dit kk land en mis je haar intens. Je wilt terug naar die tijd, terug naar haar. Want dat was perfect, veel beter dan alle meisjes in nederland.
Maar alsjeblief, neem 1 ding van mij aan, dat meisje is net zo'n ****ing teringhoer als de rest van alle andere meisjes. kans is 9 op 10 dat het stuk gaat lopen als je daar eenmaal woont en dag en nacht met haar door brengt.
En dan zit je daar...hart gebroken omdat de relatie stuk is, in een vreemd land, ver van vrienden en familie.

Denk na man, er zijn zat meisjes in een straal van 50 km van waar je nu zit, je bent pas 18 je gaat nog zoveel k*tjes tegen komen. En je gaat nog zo vaak teleur gesteld worden. Als je een jaar of 25 bent en je denkt na "die grote liefde uit Kroätie die je een maand kent" dan ben je blij dat je geen domme beslissing hebt genomen en daar naartoe verhuist bent.

Just my 2 cents ;) succes

verliefdheid is een bitch, maar het waait wel weer over.

Kijk het een paar maanden aan, je zult zien dat jullie contact verminderd is en dat je minder verliefd bent. Als je een plantje geen water geeft gaat het vanzelf dood. Als je geen kolen op het vuur gooit dooft het vanzelf.
En mocht je na een half jaar nog steeds stapelverliefd zijn en niemand anders tegen gekomen bent, en zij ook, dan had ik het verkeerd en is het "true love".
Maar ik denk dat dat wel meevalt.

Yep, eens met Loo.
 
Epic hate van Loo.. gewoon naar Kroatie gaan.. you never know..

Of je kan als eeuwige vrijgezelle alcoholist/junk eindigen net als Loo. Je bent pas 18, als het niks wordt kom je terug.. simpel.
 
Epic hate van Loo.. gewoon naar Kroatie gaan.. you never know..

Of je kan als eeuwige vrijgezelle alcoholist/junk eindigen net als Loo. Je bent pas 18, als het niks wordt kom je terug.. simpel.

Gewoon een vakantieliefde... Klinkt als het verhaal van Tjok, die was 'serieus verliefd' op de Spaanse au pair, na haar een week gekend te hebben, en wilde al naar Spanje verhuizen etc. (Ja, voordat hij mij kende. :rolleyes:)
 
Wat ben je toch harteloos Nadia. Deze jongeman heeft de ware liefde gevonden en je zit er gewoon een beetje op te haten!!!!
 
Haha, maar volgens mij heb ik al gezegt dat ik het nog even aanzie..

maar daar hebben jullie over heen gelezen.
 
Gewoon een vakantieliefde... Klinkt als het verhaal van Tjok, die was 'serieus verliefd' op de Spaanse au pair, na haar een week gekend te hebben, en wilde al naar Spanje verhuizen etc. (Ja, voordat hij mij kende. :rolleyes:)

één pijpje van jou en hij was verloren :heart:

:D
 
Maar zoals nou voel ik me weer k*t, omdat ik haar niet kan spreken, alleen via sms en dat is gewoon klote. Ik wil haar horen.

Maar bellen zit er nou even niet in. moet nou weer werken hopelijk kan ik vanavond heel even bellen. soms snap ik mezelf ook echt niet.
En dat door een kleine 1400km :(
 
waarom haal je geen vliegbrevet? koop je een vliegtuig of helikopter en je kan er altijd heen
 
jij moet dringend eens andere gedachten hebben, bro

ga vanavond eens flink gaan zuipen met je maten, niet dat je daardoor helderder zal gaan denken :D, maar dan verzet je je zinnen tenminste eens
 
Epic hate van Loo.. gewoon naar Kroatie gaan.. you never know..

Of je kan als eeuwige vrijgezelle alcoholist/junk eindigen net als Loo. Je bent pas 18, als het niks wordt kom je terug.. simpel.

Ik probeer die jongen te behoeden voor de diepe littekens op z'n ziel die die meid bij hem gaan achterlaten.

@ topicstarter;

Als je logisch nadenkt...Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat je nou niet bepaald een eerste klas player bent;

en voor de verandering vind dat meisje mij dus ook leuk, ook verliefd dus op mij.

(...)

Ik snap trouwens niet wat zo'n slimme meid met mij moet maarja:o

En op vakantie versier je haar (of zij jou) in relatief korte tijd als ik het goed begrijp.
Dan moeten er al wat belletjes gaan rinkelen, kennelijk is ze dus niet al te moeilijk om te versieren en wordt ze best snel verliefd.
Ik neem dat je niet maandenlange aan diepgaande gesprekken hebt moeten investeren om haar het hof te maken....

Dan vertel je;

als ze rechten gaat studeren in zagreb (ze woont nou in pula)

Hoe groot is de kans dat als ze rechten gaat studeren en een eerste klas player tegen komt waar ze verliefd op wordt. Een jongen waar ze bij in de klas zit, of een jongen die ze kent van het schoolfeest.
Een jongen die haar taal spreekt, die rijke ouders heeft, die er beter uit ziet dan jou, die popi jopi is op school.
Een jongen die jou gaat uit maken voor boerenpummel, domme sportschooljongen, noem maar op.
Je weet precies hoe dat gaat. Die jongen heeft maar 1 taak dat schooljaar, en dat is jou compleet de grond in boren, en proberen "jouw soulmate" te versieren. Want zo zijn jongens. Zeker als er meiden in de klas zitten die verkering hebben met een jongen uit het buitenland.

Die kans is heel groot.

En guess what, jij wordt dan diep in je ziel gestoken, je hart wordt in honderduizend stukken kapot geslagen.
Je zelfvertrouwen zinkt naar rock bottom.
Met andere woorden; je gaat kapot.

Dus hou lekker de eer aan jezelf, ga zoals powerjunkie al zei ga lekker op stap met je maten, zuip je kapot en ga hier lekker vrouwtjes versieren.
Want naar Kroatie reizen is echt je eigen graf graven.
Wie weet is jouw vriendinnetje wel een meisje die kickt op aandacht van jongens, en is ze ook nog met een jongen uit Engeland, een jongen uit Frankrijk, en een jongen uit Italië aan het smsen.

Sterker nog, je hebt geluk dat ik niet naar Kroatie ben gegaan...anders hadden we misschien wel over dezelfde meid gesproken.

Succes bro!
 
Laatst bewerkt:
Heb hier nog wel 2 liter GHB staan..wordt je misschien wat rustiger van:)
 
Jah dan gaat hij zuipen en vergeet hij dat meisje voor een avond. Maar als hij de volgende ochtend wakker word is het 1e waar hij aan denkt dat meisje.
Dat heet gewoon verliefd zijn. Kijk hoe het over een aantal weken/maanden aanvoelt en neem dan een beslissing.
 
Jah dan gaat hij zuipen en vergeet hij dat meisje voor een avond. Maar als hij de volgende ochtend wakker word is het 1e waar hij aan denkt dat meisje.
Dat heet gewoon verliefd zijn. Kijk hoe het over een aantal weken/maanden aanvoelt en neem dan een beslissing.

daarom moet ie elke avond zuipen, dan dan vergeet ie dat meisje elke avond.
 
daarom moet ie elke avond zuipen, dan dan vergeet ie dat meisje elke avond.

+1

+ dit wil ook wel eens helpen :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
En trouwens zo makkelijk krijg je ze hier ook niet meer naar toe!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven