Fitness Seller

Shocking News Lieve Camelus

Er zijn er twee zoals jij?
shark tank ugh GIF

bla bla bla

@Camelus

Waar ben je het meest onzeker over?

Wie mag je het meest en wie mag je het minst van het forum?

Hoeveel wijven heb je gediekt?

Als je moest kiezen(links is een tranny/shemale btw) Welke zou je kiezen?
1604139835614.png

Mijn shape bro.

Het meest: @Sanca Saxon @wovano @LM @marina1975
Minst: @Snuff-Sann @Big Rob @Wanna
De leden die ik heb weggepest tel ik dan niet mee.

Hoeveel? Weet ik echt niet bo.

Maakt niet uit welke ik kies, het gaat toch niet lukken.

Jij komt hier en denkt dat dat jij mag praten? Nooit ben jij hier man

Hoe jij je leven een andere richting hebt gegeven vind ik mooi om te lezen, complimenten en respect daarvoor.

Kan je een moment, gebeurtenis, gesprek, persoon of ontwikkeling aangeven waardoor en/of hoe dat gegaan is?

Hoe jij je leven een andere richting hebt gegeven vind ik mooi om te lezen, complimenten en respect daarvoor.

Kan je een moment, gebeurtenis, gesprek, persoon of ontwikkeling aangeven waardoor en/of hoe dat gegaan is?

Ik had vroeger een verkeerde instelling. De jongens uit de buurt die de meeste aanzien kregen waren ook jongens die fout waren. Van nature wil ik altijd de beste zijn, dus kom je in zo'n groepje terecht dan laat je zien dat je ballen hebt. Dan merk je dat je ermee wegkomt en is het ineens niet zo spannend meer. Een echte crimineel ben ik nooit geweest. Het ging mij niet om het geld of materiaal, meer om de kick en aanzien...iets wat elke tiener wel adoreert denk ik. Het vertrek van mijn ouders heeft ervoor gezorgd dat een bordje eten en een bed om in te slapen niet meer vanzelfsprekend is, daar moest ik dus een oplossing voor gaan zoeken. Het scheelde niet veel of ik was tot 2x toe dakloos geweest. In die tijd leerde ik ook de moeder van mijn kind kennen, ipv met de jongens hangen spendeerde ik dus veel tijd aan haar...verder wist ik inmiddels ook welke consequenties er hingen aan die onzin die ik deed. Zoals ik al zei, ik was geen crimineel maar ging door een fase, het vertrek van mijn ouders en mijn relatie hebben ervoor gezorgd dat ik daar niet langer in ben blijven hangen, maar zonder hun was ik er uiteindelijk ook wel uitgestapt.

Ik had vroeger een verkeerde instelling. De jongens uit de buurt die de meeste aanzien kregen waren ook jongens die fout waren. Van nature wil ik altijd de beste zijn, dus kom je in zo'n groepje terecht dan laat je zien dat je ballen hebt. Dan merk je dat je ermee wegkomt en is het ineens niet zo spannend meer. Een echte crimineel ben ik nooit geweest. Het ging mij niet om het geld of materiaal, meer om de kick en aanzien...iets wat elke tiener wel adoreert denk ik. Het vertrek van mijn ouders heeft ervoor gezorgd dat een bordje eten en een bed om in te slapen niet meer vanzelfsprekend is, daar moest ik dus een oplossing voor gaan zoeken. Het scheelde niet veel of ik was tot 2x toe dakloos geweest. In die tijd leerde ik ook de moeder van mijn kind kennen, ipv met de jongens hangen spendeerde ik dus veel tijd aan haar...verder wist ik inmiddels ook welke consequenties er hingen aan die onzin die ik deed. Zoals ik al zei, ik was geen crimineel maar ging door een fase, het vertrek van mijn ouders en mijn relatie hebben ervoor gezorgd dat ik daar niet langer in ben blijven hangen, maar zonder hun was ik er uiteindelijk ook wel uitgestapt.
Kortom, je bent gewoon tuig van de richel Saik. Al sinds je een pubert bent

de laatste tijd heeft hij het cutten wel iets overdreven ,hij dacht ik pak in plaats van vetverbranders wel een crematorium :roflol:
Heerlijk hoe je hier zelf mee kunt omgaan.
Je doet me denken aan een ex-collega hij was ook 1 van de weinige waarbij er geen grens was.

klopt, ik ben een doorgewinterde crimineel die zich bezighoudt met een fulltime job, motorrijden, het opvoeden van zijn zoontje en af en toe een drankje doet met zijn vrienden. Zo spannend is het allemaal hier in de hood.

klopt, ik ben een doorgewinterde crimineel die zich bezighoudt met een fulltime job, motorrijden, het opvoeden van zijn zoontje en af en toe een drankje doet met zijn vrienden. Zo spannend is het allemaal hier in de hood.
Maar eerlijk: dat ‘saaie’ leven is wel een stuk relaxter toch? Crimineel doen lijkt we leuk, maar je moet altijd over je schouder kijken. De jongens die structureel de foute kunt op gaan zijn op een enkele uitzondering na er niet gelukkiger op geworden.

Respect trouwens hoor, voor het uiteindelijk maken van de juiste keuzes.

Mijn shape bro.

Het meest: @Sanca Saxon @wovano @LM @marina1975
Minst: @Snuff-Sann @Big Rob @Wanna
De leden die ik heb weggepest tel ik dan niet mee.

Hoeveel? Weet ik echt niet bo.

Maakt niet uit welke ik kies, het gaat toch niet lukken.
Jij kan zo de politiek in. Heb je ook DBB forum training gehad om deze vragen te beantwoorden?

Buiten je shape natuurlijk. Dat geloof ik wel. Waarom zouden we anders doorgaan met trainen? Iedereen hier is onzeker, ik bedoel niet tevreden met zijn fysiek.

Hij is misschien nog niet geheel verlost van zijn ´innerlijke demonen´, maar de topictitel vind ik wel gepast. Ik sluit echter niet uit dat ik die mening zou bijstellen, als ik naast hem op de camping stond ...

Laatst bewerkt:
Waarom sta ik daar niet tussen? 😔
Omdat elke Koning een nar heeft :D

En je bent net onkruid, niemand krijgt jou weg, en je bent best sympathiek voor iemand die nauwelijks traint.
Camelus zal inmiddels ook wel aan jou gewend zijn.
Shit, DJ je hoort er bij.

Omdat elke Koning een nar heeft :D

En je bent net onkruid, niemand krijgt jou weg, en je bent best sympathiek voor iemand die nauwelijks traint.
Camelus zal inmiddels ook wel aan jou gewend zijn.
Shit, DJ je hoort er bij.
Bek houden mafkees anders kom maar naar Limburg

Terug
Naar boven