AndroidHealthClinic

lieveke stelt zich voor

lieveke

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben Désirée, 27 jaar en woon in het oosten van het land.
Ik wil zo snel mogelijk beginnen aan krachtsport maar heb op dit moment nog niets, behalve veel vragen.
Ik ben tot een jaar of 4 geleden altijd slank geweest en van nature behoorlijk gepierd. Totdat ik door problemen dikker werd... en dikker.
Ik zat op een gegeven moment op 94,5 kilo (sttt niet doorvertellen hoor!) en nog riep iedereen dat ik alleen maar mollig was en niet dik.
Nu ben ik dit gewicht in 2 etappen verloren waartussen een half jaar niet lijnen zat (toen was ik 78 kilo). Tijdens de 2e helft ben ik begonnen met gezonder lijnen.
Ik bewoog wel maar deed niet aan gewichtstraining. Resultaat: Mijn oude gewicht bijna weer terug maar niet strak meer.
Voor iemand die bijna 40 kilo verloren heeft mag ik niet klagen hoor... maar het is mijn lijf niet meer. Vandaar dat ik krachttraining wil gaan doen.
Verder leren jullie me wel beter kennen.
Voor verdere vragen.... vraag raak

Groetjes Désirée

Je hebt t gevonden zie ik :D

Welkom hier zeg ik dan maar :cool:

Hoi en welkom.

in de voedingssectie kan je het een en ander vinden over eten, in de training en oefeningen sectie vind je alles over trainen.

succes.

Welkom hier en heel veel succes met het behalen van je doel.

welcome

welkom, succes met strakker worden :)

Welkom en succes met het behalen van je doelen.

Welkom en suc6!

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel allemaal! :D

Groetjes Désirée (lieveke)

40 kilo verloren:eek:

wat goed van je:thumbs: Welkom :hello:

Welkom Lieveke! ;)

hallo, eerst envooral welkom op dit forum!! :hello:
ik hoop voor jou dat je er de kilo's die je wilt er terug afkrijgt.
toch al een mooie prestatie hoor 40 kilo dat heb ik nog niet veel mensen zien doen :clap:
voor derest veel fun hier en hopelijk wordt je hier wat wijzer ;)

Welkom hier! :wave:

Hoi Lieveke welkom op dit forum....

Terug
Naar boven