Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ectosmurfen.......... Je bent zelf ecto!
mooie dumbbell presses
daarom zei ik het ook 
.
. Want ik weet al welke gym het hierna wordt
Daar hebben ze tenminste halters tot 55 kilo en allemaal old skool shizzle
(vooral plate loaded
).
en dus altijd op de zolder staat. En aangezien ik dan helemaal geen plaats meer heb
. Verder is het ook super irritant als mijn moeder er is en ik ga trainen boven. Dan is het van ben je voorzichtig en begin je wat zwaarder te bankdrukken hoor je hele tijd pas op, dadelijk valt dat ding op je of hebben we gat in de vloer etc. etc. 

Zeg beter een training met iets minder gewicht dan helemaal geen training toch! Volgens mij heb je op dit moment enkel hinder met de db presses en db shrugs of niet?
Waar zijn de lunges gebleven?
.

)
Nice squat! Zou je trouwens niet 1 of 2 ham/glute oefeningen er bij doen? Want je hebt nu eigenlijk alleen maar quad-dominant oefeningen.

) Goede naam staat in rooney's log 
Dus dacht ga maar cardio doen dan.Ja met deadliften gebruik je veel je hamstrings, met squatten ook als je diep genoeg gaat trouwens. Maar het is wel goed om het met je assistance gebalanceerd te hebben. Ik vindt zelf good mornings en romanian deadlifts erg lekker werken voor m'n hamstrings. Met good mornings hoef je helemaal niet zwaar te gaan om al echt wat te voelen als je ze goed doet.Ja ik doe wel deadliften (gebruik je toch ook een deel van je hamstrings of niet)? Maar neej ik heb idd niet echt iets voor de hamstrings, weet jij toevallig oefeningen hiervoor aangezien we geen apparaten hiervoor hebben. Ja kan bij de kabels zo een ding om mijn voet doen en dan zo naar achter wippen maar dat vind ik dus echt nix
Kwam erachter dat ik morgen niet kan trainen dus maar even tijd moeten vrij maken vandaag helaas was dat maar een uurtje dus even flink door moeten buffelen
Rug en triceps
Deadlift
12x 60kg
8x 90kg
8x 90kg
4x 110kg
4x 110kg
4x 110kg Totaal geen problemen met grip dit keer en had echt wel zwaarder gemogen volgende week 120 proberen ging erg makkelijk
8x 90 kg
Barbell Bent over row met EZ bar
8x 50 kg +ezbar
8x 50kg +ezbar
8x 55kg +ezbar
8x 55kg +ezbar Denk dat ez bar 7,5 kilo weegt dus 62,5 kg maar had wel zwaar hiermee
Seated wide grip ez bar pull over (net zelf verzonnen die naam lol) Goede naam staat in rooney's log
8x 5kg +ez bar
8x 5kg +ez bar
8x 7,5kg +ez bar
5x 10kg +ez bar
Pull ups Met deadhang gedaan
4x bw
4x bw
4x bw +5kg
4x bw +5kg
5x bw
Dips machine
8x 60kg
8x 70kg
8x 80kg
8x 86kg
Skull crushers
8x 5 kg +ez bar
8x 10kg +ez bar
8x 15kg +ez bar
8x 17,5kg+ez bar
Wou de hele tijd CGBP doen maarja hele tijd bezet, dus dacht ga maar wat isolatie doen, echt alle apparaten waar je triceps op doet waren bezetDus dacht ga maar cardio doen dan.
Cardio 15 min 136 calorieën verbrandt, ging erg vermoeid cardio. Miss door de drukte dat het warmer was dan normaal maar zweette me kapot, benauwd en snel buiten adem.
Tijd voor een rustdag morgen, beentraining en rugtraining meteen dag achterelkaar vind ik toch niet zo relax. Volgende keer denk ik dat ik toch als ik geen rustdag ertussen kan pakken gewoon schouders en buik doe.
Mood: 8
Energy: 6 Snel moe vandaag
Strength: 6 toch wel moeite vandaag gehad liep niet zo lekker als normaal
Seated wide grip ez bar pull over (net zelf verzonnen die naam lol) Goede naam staat in rooney's log
![]()
Ik vindt zelf good mornings en romanian deadlifts erg lekker werken voor m'n hamstrings. Met good mornings hoef je helemaal niet zwaar te gaan om al echt wat te voelen als je ze goed doet.

En nu ga ik eten want moet zo werken 
. Verder lekkere oefening 

en aangezien ik helemaal alleen was)

Wou wiezo even zeggen dat ik erg blij ben dat jullie op mijn log reageren heb nu in deze korte tijd dat ik de log heb alweer veel bijgeleerd 

)
)